Vlastník | Alescezeta175 | |
---|---|---|
Vloženo | 6.7.2012 | |
Aktualizováno | 26.9.2021 | |
Zobrazeno | 10 002x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
Vlastník | Alescezeta175 | |
---|---|---|
Vloženo | 6.7.2012 | |
Aktualizováno | 26.9.2021 | |
Zobrazeno | 10 002x |
Super
Krása..
Mám stejný ročník po renovavi na V v černé barvě. Motor po go moc nejel ale po 300km se rozhýbal a je poměrně dost živý. Dávám dohromady řadu sportek od 125 po 250 + de luxe 175. Čezetám zdar.
Moc všem děkuji za pěkná hodnocení motocyklu. Provedl jsem menší aktualizaci. S Čízou jsem moc spokojen. Od generálky (k 50. narozeninám Čezetky v roce 2012) má najeto Číza 20 000 km bez vážných poruch.
Jo pěkná, kolego. Já půl roku čekám na chromované a zinkované díly co mi zadrbali nějací slováci.
Pěkný!
Mám ji taky, moc prima svezení. Za mě 10b.
letecacro: Děkuji za pochvalu. Napište mi soukromou zprávu, budu se snažit Vám poradit.
Zdravím obdivuju Vaší ČZ175/470 SPORT, mám prosím dotaz kde pan Hadrábek chromuje díly na ČZ ,můžu poprosit adresu ? Máme tentýž stroj ,je potřeba pochromovat výfuk ,a scháníme přední blatník ,a další díly ,nejsou tam co patří . Chceme jí dát do původního stavu .Vaše ČZ vypadá nádherně . A díky za odpovědˇ.
Kvalitně odvedená práce jako vždy, jsi borec na restaurování motocyklů
kujawa: Ano, je tam použitý motor 455.
není tam náhodou motor z 250 ???
Velice elegantni stroj, i deluxka a 487, pekne cteni, i ja jsem mel kdysi deluxku i cz 477 podle me nas nejlepsi jednovalec. Neuvazujes o nejakem dvouvalci? Jawe 634,638...?
čzťák: Ano, jsem rád, že jsem se nerozhodoval pro renovaci, patina je lepší a více se mi líbí. Takže když už, tak jen repasovat, zrenovovat se dá vždy a už to není ono, pokud to člověk nedělá tak, jak to bylo opravdu vyrobeno ve fabrice.
Nemůžu si stěžovat, ta motorka si k 50-tinám repasi zasloužila. Spoustu dílů jsem repasoval nebo dosehnal málo jeté či i nové a motorka opravdu funguje jako nová a můžu se na ní bezpečně spolehnout, nikdy mě nikde nenechala. Motocykly ČSSR výroby byly v 50. a 60. letech velmi kvalitní a spolehlivé, navíc jednoduché i elegantní.
Super, dávám desítku
Tak to je nádhera, skvělé rozhodnutí nerenovovat a ponechat patinový stav.
Ten pocit, když na tom člověk sedí a ono to i po těch letech jede je prostě super , že? :D
Hle, stroj s mým rokem narození. Velmi závidím... Narozdílode mne vypadá zachovaleji...
Krásná práce
Krásná sportka Jen o ní pěkně pečuj
26.8. 2013 jsem zveřejnil dodělané video kompletní repase mé ČZ Sport, odkaz:
Pořád je ještě co dodělávat, ale už toho není moc.
Díky za pozitivní komentáře a pochvaly. V poslední době jsem se snažil na mé sportce udělat spoustu věcí a už je téměř zcela v originálním stavu. A musím říci, že ČZtka mi dělá jen radost.
Nojo, Alešova sporta, co dodat :)
moc pěkný stroj, také jsem ji kdysi měl, to byly hodinky tak si ji užívej.
Fešanda .. :))
MasterX: Jen tě upozorním, že ČZ 175/487 má ve skutečnosti reálných 13 koní - i papírových dle jedné normy. Ano, možná na té tvé vývozní je na štítku 15 koní - tak se to skutečně psalo, ovšem to je použita jiná metodika měření - výkon se měřil přímo na klikovém hřídeli, zato 13 koní je udávaných na zadním kole. 487 se jinak musí dost točit oproti 470, ovšem pokud je vše dobře seřízeno a motor v pořádku, měla by jet rozhodně lépe - hlavně seřídit karbec, zapalování, ale hlavně aby nebyl motor vylítaný a měl kompresi. Jinak doporučuji dát sekundární řetězové kolo 15zubů místo originálu 16 zub, má pak větší sílu a nemusí se tolik podřazovat, přitom maximálka se zachová.
K těm brzdám - tak je to konstrukce ze 60.let, ale pokud se brzdy zrepasují, brzdí docela dobře - moje zkušenost u ČZ De luxe. 487ka brzdí o dost lépe a dvouklíč se dá klině přirovnat i ke kotoučové brzdě, tedy pokud je správně seřízen a je tam nové obložení. Spotřeba 2,5 litru na 100km je předepsaná, ale při 60km/h, spíš jezdím za 3 až 3,4 litru, protože jezdím k 80tce, někdy i 90-100 km/h, ale to už je spotřeba vyšší.
Jozkazescvajcu: Tak není to JAWA, ale ČZ - už jen dle znaku na nádrži, že. A bordel není můj.
Jawa dost dobrý ale kolem baráku máš pěkný bordel
Je fakt, že ubrždění i se 175 je někdy divoký Holt se musí dávat pozor. Bejvalo by pomohlo táhlo zadní brzdy místo lanka, ale to holt přišlo až později.
Koukal jsem na Rajče, hezký foto z projížďky, je vidět že na ní pořád pracuješ, tejden od tejdne je hezčí a hezčí
Je sranda, že to jezdí jen s takovou spotřebou (v příručce je tuším dokonce 2,5 litru) - já na mustangu jezdím za 3 s kapku pomalejšim tempem...
Krásné staré časy
Pozor trochu na přestavbu na 250 ccm, jedou jak ďábel a v dnešním provozu už se to nedá fakt ubrzdit
Hodně šťastných kilometrů
10 b.
Hezký kousek , to se ti povedlo.
Super, tak se těšim na výsledek. Já teď sportku taky lakuju a linkuju, jen jsem to zatim pořádně nevyfotil.
Já právě nevim, na 250 jsem nikdy nejel, papírový hodnoty znám, ale vim že moje 470 jede i s těma 10 koněma jako hovado Blbý je, že jsem zjistil, že s mou 487 je něco v nepořádku, protože má mít o 5 koní víc a přesto jí Sportka ujede jako nic.
*o tři koně, možná 4, 175ccm má výkon 10 konáí při 4750 otáčkách a 250ccm má výkon 13 koní
Dolin: Ano, je a děkuju.
MasterX: Jo válečkované díly ještě budu přebrušovat pod vodou a vyleštím je. Linkování je také v plánu samozřejmě.
A co se týče motoru 455 - ano opravdu to znát je oproti 175, tři koně, možná i 4 v mém případě - mám provedený sedmý výbrus - zátah velmi slušný a jde i ochotně do obrátek.
A máš to za 10, pochopitelně...
BTW - Fakt ten 455 motor jede o tolik líp?
Konečně jsi ji sem dal! Moc fajnová, nějaká práce tě ještě čeká ale to bude radost dělat. Z tvejch ostatních čezet se dá soudit, že pracuješ precizně, takže se máme na co těšit. Ty válečkovaný díly by zasloužily jemně přebrousit a rozleštit, aby to vypadalo jako souvislej lak. Pak si ještě užiješ zábavu s linkovánim jako já a bude jako nová.
Pokud je to za 6700 u Aukra tak to gratulace!!
no konečně, správně velký kola... :))) pěkná máš to za 10... :)))