Pro mě je tato motorka stropem, už nemám kam chvátat... Sen jsem si už několikrát splnil , ale v tomto případě je to sen snů :) ) ) Není víc co dodat...
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - První dojmy mno , abych to teda shrnul, tak rychle do ruky nepadne žádná jiná SS motka jak Fireblade, někdo to považuje za dokonalost a někdo za trapnost , já patřím k té první skupině... Kdo nezkusí jen blbě tlápe, ale každého věc.
Recenze
Výrazná jak barvou tak i hrubším zvukem , který obstarává lak od nepřekonatelných barev Repsolu , tak laďená koncovka od pana Akrapoviče...:)
Jízdní vlasnosti naprosto paráda ,co se týče podvozku je o třídu lepší jak předchozí model RR ... obratnost v překlápění ze strany na stranu naprosto famozní a to i s plnou nádrží a baťůžkem, klidná při nájezdu do zatáčky, při průjezdu a při výjezdu i když člověku prdne v bedně a dá tam přehršel plynu, ono jen sem se přesvědčil ,jak už kdesi kdosi napsal : ,, mě nedostaneš kamaráde , zkus to ještě, ještě , ještě víííc :P´´... a přesnost při nájezdu ve velké rychlosti do do zatáčky taky bravurní. Elektronický tlumič taky naprosto paráda ,mně vyhovuje a su s ním naprosto spokojený. Co se týče vibraci, které se vyskytovali u RR 06 v rozmezí 5-6 tis.ot. vůbec žádné...
Zkrátka se nedivim proč do tohoto modelu nezakomponovali kontrolu trakce a další elektronické píčovinky... Šasí prostě na výborné urovni...
Strojovnou jsem taky mile překvapený, je hrubější ,surovější a jak by tu řeklo pár ,,expertů´´ zábavnější jak RR 06 ,ale při zachování plynulém dávkování výkonu na zadní kolo a bez nějakých podpásových kopanců...
Když se jede kudla 1 2 3 tak se odlepuje přední kolo od zaplátovaného asfatového povrchu českých skorosilnic... :))
Jináč výbava je celkem nadstandartní,počítadlo kvaltů Datatool, blatníček v barvách , krovka v barvách, veškeré padáky, a i serepetičky tipu vyhřívaných heftů a rozporuplného alarmu ,se kterým nejsu kamarád - půjde přes zimu pryč...
Prostě a zkrátka naprostá bomba !!! úsměv od ucha k uchu :)))
Po dvou měsících najeto necelé 2tis km a můžu říct ,že se jen potvrdilo , co sem napsal po najetí menšího počtu km...
Dnes byla možnost a chuť udělat zkoužku vykreslení všech číslic na digitálním tachometru a hodnota se zastavila na čísle 299 ..už ale nikdy více n našich silnicícha navíc ta rychlost už prostě neni pro běžného smrtelníka...:)
Naprostá spokojenost najeto něco přes 5tis.km a na motce se dá bez problému cestovat , jezdit do práce, i když samo sebou je nejvíce doma na okruhu :)
Začíná 3.sezóna na tomto superbiku celkově mnou najeto okolo 12 tis.km , po velkém servisu ve 24tis.km , Grossglockner pokořen , meta 6000km za sezonu taky... Takže zatim spokojenost (snad nemusím klepat) akorát co mě trošku zklamalo je , že se začal ozývat napínák rozvodů + řetěz , ještě by se s tim dalo něco odjet ,ale vyměněno . a to ve 24 tis km je dost brzo ... Člověk prostě nemůže jen chválit no :))
Po necelých 3 sezónách jsme se rozloučili... :-/ Změna je prostě život, ale je navždy mou srdeční záležitostí , takovou , která nikdy neustane :)) Fárošek je prostě skvělý bajk a ještě k tomu v Repsolu.. i ve srovnání s bramborákem S1000RR o moc nezaostává ... ! Ty největší rozdíly se projeví při při jízdě ,,TOP kudla´´ :)) a hlavně na okruhu , ale i tak musí člověk chodit na svou momentální hranu...
Děkuji a moc! Tvá Repsolka je úžasná, taková větší sestra té mojí.. ano jak říkáš, máme stejný, skvělý vkus! tak hlavně, ať pořád poslouchá jak dosud a dělá Ti jen radost!
Kráááááásná přeju spoustu km bez nehod
Moc, pěkná...
Díky Na padáky už je pozdě, ale určitě o nich budu uvažovat na nové repsolce, která už bude za chvíli stát v garáži 10 b za tu tvou krasavici
moc pěkná strojovna :)