PROFIL MOTORKY

Honda NC 700S (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Pupi04
Vloženo 1.7.2012
Aktualizováno 23.11.2017
Zobrazeno 6260x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Mrštný, lehký a štíhlý pracant na cesty do práce ..po 26-ti letech opět v sedle.. Toto je moje první "větší" motorka zvolená pro návrat za řidítka ... a nelituju volby.
___
TAK DNES, 23.8.2017, prodáno.

Motorka koupena od FIRMA:Autocentrum Jan Šmucler (Plzeň 3-V - Koupeno u firmy ŠMUCLER Plzeň - ochota obsluhy, technická znalost, maximální vstřícnost k dohodě termínů (kontrola, servis apod.). Určitě bych doporučil.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ6 Diversion: Tato moto byla můj "horký" favorit. Volba po dohodě s manželkou byla úplně jinde ...
Kawasaki ER 6N: důvod neuveden

První dojmy - Měřím 172cm a proto jsem vybíral moto podle toho, jak mě "sedne". A tahle sedla hned na poprvé, nemusel jsem přemýšlet o tom, jak se "na ní srovnám". Jezdím většinou sám. Pohodlná, lehká, obratná. Ode mne jen chvála... Byla vybraná s "mojí láskou" a oba nelitujeme.

Motorku bych doporučil pro - Řekl bych, že moto je vhodné asi pro každého, kdo si chce užít pohodovou jízdu. Je nízká, dobře ovladatelná. Sice "netrhá" asfalt, ale je to tahoun. Mě tak ze 3/4 slouží jako "dopravní prostředek do zaměstnání". Bez ohledu na věk poslouží jako zdroj požitků z jízdy. Jako každý výrobce, typ nebo model se nezavděčí všem, tak eSko je motorka, která se líbí a vyhovuje tomu, kdo si jí zvolí a vybere. Je dostatečně silná pro výlety kamkoliv a člověk na ní zvládne i delší úseky v kuse. Fakt pohodová motorka schopná zvládnout i třeba cestu Grossglockner nebo Transfagarasan. Všechno zvládneme.

Doplňky na motorce - Na moto jsem přimontoval "doplněk", který snad ještě asi nikdo nemontoval.



Ano je to klipsna na jízdní kolo. Proč? Jednoduchá odpověď. Manželka kdysi při nehodě přišla o nohu (amputace skoro v kyčli) a když se rozhodla, že se mnou bude jezdit, tak to je způsob, jak udržet protézu na stupačce. Loni jsme to už zkoušeli a myslím, že to půjde. Jízdu na dálnici zvládla. Abychom byli lépe vidět, tak jsem pořídil polepy na kola. No a protože výrobce normálně to na moto nedává, tak jsem ještě koupil zadní blatníček u firmy Motoplasty-AM za rozumnou cenu.




Při tom cestování jsem se rozhodl, že si pořídím nový štítek. Jestli to byla správná volba a vítr budu mít nad hlavou nebo pod přilbou, to ukáže čas. Vždy se můžu vrátit k originálu.




Tak první dojmy z vyjížďky jsou dobré. Plexy je asi o polovinu vyšší než originál.





Při jízdě na okreskách skvělá ochrana před proudem vzduchu. Štítek zvedá proudění na horní část přilby a tak plynule navazuje na tvar přilby. Při jízdě po dálnici (zkusil jsem rychlost 170km/h) se vytvoří pytel, do kterého se schovám mírným přikrčením (což jsem vlastně dělal i tak). Osobně si myslím, že volba byla dobrá. Zatím nepršelo a tak nevím, jak se štítek bude chovat, jak moc a kam usměrní kapky deště. To ukáže čas a první déšť.
Pro doladění zevnějšku jsem namontoval slidery, vyměnil závažíčka a moto dostala nové CNC páčky.








Recenze

Po dlouhých letech jsem se vrátil zpět do sedla, moto koupená nová 26.6.2012. Moje první větší motorka. Takže - samá chvála .. budu dojíždět do práce cca 80 km,. Výhoda velký úložný prostor na místo nádrže, ta je pod sedlem na 14 litrů. Nízká spotřeba. Pokud nemrzne, tak jezdím. Kdysi řekla moje vnučka: "Dědo nedělej to ... víš, že jsi starej". Neměla pravdu. Jízda na motorce je srdeční záležitost. Po dvou letech od koupi, se manželka rozhodla, že bude jezdit se mnou. Mám trošku časově náročné povolání a tak 6 tis. km za loňský rok není moc, ale i tak můžu s určitostí říct, že volba eSka byla správná. Jezdí se na ní skvěle a při jízdě z nebo do práce si člověk odpočine. Skvěle sedí, dobře se ovládá a i při delší cestě nebolí tělo.
Myslím si, že je to dobrá volba pro pohodáře a lidi, co vysloveně nehltají kilometry. Na silnici drží stopu a je dobře čitelná. Pokud člověk nedělá divočinu, tak ho ze sedla nevyhodí. Asi měsíc po koupi jsem moto "pokřtil", nedal mi přednost v křižovatce jeden "čepičář".



Dopadlo to dobře. Nechal jsem nohu pod moto a tak já jen odřené kalhoty a moto zlomený přední blikač. Jinak "eSko" pro mě asi nejlepší volba.
Mám změnu. Do práce budu dojíždět do jiného místa, takže s tím dojížděním to není tak horké. Místo 80 km budu jezdit jen 40 km. Abych byl konkrétní. Nejdříve jsem jezdil do Varů a teď do Mariánek, no a to znamená jezdit přes pověstné černošínské serpentiny. Krásné promačkané "kočičí hlavy".





Z mapy není vidět profil. To klesání stojí za to. Uvidíme, čas ukáže.




.. a přece, jedna fotka ze Street View

Asi v polovině roku 2014 jsem náhodou našel na webu stránky fanoušků a příznivců a hlavně majitelů NCéček www.nc700.sk Je to parta československých motorkářů, kteří několikrát do roka pořádají různá setkání na různých místech. Vše na základě dobrovolnosti. Samozřejmě nechybí výměna zkušeností, případně zprostředkování různých doplňků a vychytávek na naše stroje. Jen tím chci říct, že se na této motorce dá jezdit bez problémů delší trasy, aniž by tělo trpělo a to ani v tandemu. V září jsem se vydal na cestu do Štramberka, moje první místo setkáni NCéčkářů. Pokud jsem nezastavil kvůli tankování, vzdálenost 470km bych ujel bez zastávky. Na této motorce se dají zvládat delší trasy i díky dojezdu 400km na jednu nádrž. Sice krátce, ale snad výstižně, jsem o tomto setkání napsal několik řádek v deníku motorky a doplnil pár fotkama.
Jedno z prvních letošních setkání plánujeme koncem dubna v Železné Rudě, kde se mimo vyjížďky plánují i jiné akce.
Samozřejmě, že se akce konala. V ČR pro nepřízeň počasí se toho moc nenajezdilo. Díky malé vzdálenosti na hranice se převážně jezdilo v SRN po zatočených okreskách s dobrým povrchem (viz Deník motorky).
Pro velký úspěch se akce opakovala za teplejšího počasí a proto také s větší účastí. Některé trasy se opakovaly, ale malou úpravou. Protože se srazu a vyjížděk zúčastnili i přátelé ze Slovenska, udělalo se pár cest i více na "západ", aby se podívali do míst, kam by se asi samostatně nepodívali. Bylo nádherně, nejen počasí se vydařilo, ale i příjemně strávené večery při doladění plánu na druhý den přispěly ke krásné pohodě nejen na cestách. A jen na okraj: při projíždění Bavorskem jsem zjistil, že i tam mají něco "postavené na hlavu" ... viz deník.
Protože od mého prvního setkání ve Štramberku utekl již rok, tak jsem pro velký úspěch opakoval. Samozřejmě více lidí, více kilometrů, více ... prostě lepší než minule...
Kdybych měl sem psát všechny své dojmy a pocity z cestování na této motorce asi by to už nikdo nečetl, protože by toho bylo moc. Dá se cestovat pohodlně. Dokladem toho jsou informace z cest mých i kolegů "eNCéčkářů", kteří jezdí Rumunsko, Ukrajinu, Chorvatsko ... bez problémů. Podobnou motorku jsem zatím neviděl.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
greydog
greydog napsal 01.09.16 v 20:29 10b.

krjo
krjo napsal 30.08.16 v 20:21 10b.

Miňo-BB
Miňo-BB napsal 12.09.15 v 21:20 10b.

Myschan
Myschan napsal 19.05.15 v 17:21 10b.

Dobrá volba a skvělá recenze. Ať ti dělá jenom radost

wsbk
wsbk napsal 05.05.15 v 13:44 10b.

Více komentářů



TOPlist