Velmi spolehlivý, velmi pohodlný a velmi nenáročný cestovatel
První dojmy - Pohodový sametový chod, perfektní ochrana před počasím
Recenze
Káčko mám již patnáct let a nedám na něj dopustit. Slouží spolehlivě a bez vážných poruch, vždy dojelo domů.
Co se za mé kariéry na něm měnilo: kromě spotřebáků tak jedna lamela spojky, sada gufer do spojky (motor a převodovka), jedna vačková hřídel (lehký pitting na jedné z vaček), kompletní sada hadic (preventivně, stará motorka), izolační sada mezi motor a nádrž (preventivně, stará motorka), zadní ložisko v kardanu (po 160 000 km), nové boční kufry (staré plastové se už začaly rozpadat díky náročné službě). V roce 2005 dostala mašina nový lak.
Jeste ty body
Motorka je nadhern. Mam rad BMW a miluju motorky v puvodnim stavu. Takze 10b a at jeste dlouho vydrzi.
... protože jsem tu řekl na adresu "Káčka" něco nehezkých slov, je třeba zmínit i další pokračování příběhu s BMW. Zakoupil jsem Ether ve spreji a naondil obsah do airboxu ... motor se začal zprvu silně zdráhat, ale reagoval. Po chvíli se přidal i sám od sebe a to i na benzín. Po 10 minutách se sice nic moc plynule, ale přeci začal točit a já uložil Ether do police ... ovšem ještě zvážím, jestli spíš nepůjde do topcasu k palivovému čerpadlu, svazku kabelů a obsáhlé sbírce nářadí. Trochu si připadám jak v dobách Škody 120, kdy za zadními sedačkami byla hotová Mototechna ...
Tak jsem loni zakoupil to samé (jen rok 1990) a musím uznat - za 20 let občasného ježdění mě zatím nic víc ještě nevyškolilo. Místo dovolené jsem u toho strojku klečel a pokoušel se ho rozpohybovat ... nejdřív odkráčela pumpa a po 4 dnech jsem to vzdal a odvezl do "nemocnice" . Řídící jednotka šla taky ... hmm ok . No a letos jsem ke strojku (po najetých 30 km od loňské servisní akce) přišel, že ho oživím a ... zase nic. Teda jestli tohle je etalon kvality, tak nevím. Na tohle mít nervy asi nebudu ... Zlatej japonec, zlatej !!!
Káčko je prostě pecka. Ať slouží ještě tisíce kilometrů