Úspěšně probehla výměna jedné, Číza 175/487 za dvě v jedné tedy, Jawa 350/639.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350/632: Vyší výkon, lepší brzdy - kotouč vpředu
První dojmy - Cestovní rychlost 80-90km žádný problém ani do stoupání. V pohodě ve dvou a s Pavikem. Bohužel proti 4T větší spotřeba.
Motorku bych doporučil pro - Samozřejmě každému komu dvojtakt voní.
Doplňky na motorce - Doplněna kufrem a tím pádem i nosičem vlasní výroby, jelikož se na se na devítky nevyrábí
Recenze
Přeprava po vlastní ose z Bukové u Stříbra cca 90km bez problémů. Během týdne dalších 300Km a až na pár drobností o kterých je zbytečné se zmiňovat zatím taky OK. Snad jediné co stojí za uvedení že mi ta "muzika" z výfuků nějak neladila tak jsem vyndal vložky laufů a s nima snad kilo kvalitního černýho mazutu. Vložky tedy postoupili procedůru vypálení a už to hraje o poznání lépe.
3.8.2012
Jelikož za studena cukala spojka a já se rozjížděl jak jawaprvňáček tak na doporučení některých jawařů ze zdejšího fóra jsem nasadil do spojky pružnou lamelu a vše OK. Mohu doporučit.
13.8.2012
Vyměněno klasické kladívkové zapalování za VAPE MZ04. Jediná pozorovaná změna (krom štelování předstihu a odtrhu) k lepšímu, jsou podstatně snadnější starty motoru.
9.9.2012
Pořídil jsem si PAVA zatím je žlutý uvidíme co s ním provedu.
Během Února 2013 dostal PAV jiný lak aby tolik nesvítil, myslím že je to přijatelnější.
V Listopadu 2013 repase všech ložisek a gufer na motoru jelikož se odporoučelo středové ložisko na klice. Naštěstí pár kiláků od domova a s přehledem ještě dojela.
Přesně na téhle jsem dělal řidičák na velkou, to byla nádhera po Simáku :)
Ať slouží!
Super
Pěkná