Je to moje vysněná holka, není zákeřná, je rychlá a nádherná. Legendární srad v super stavu, na kterého jsem hrdá.
První dojmy - Motorka je milá na ovládání, ale vzhledem k roku výroby je poněkud těžkopádnější než její novější konkurentky. Nelíbí se jí pomalá jízda a nízké otáčky, ale celkové svezení je výtečné :-)
Motorku bych doporučil pro - Pro oldschool milovníky supersportů <3
Doplňky na motorce - Závažíčka, padáky, reflexní proužky, ukazatel zařazené rychlosti.
Recenze
2013
Jezdíme spolu zatím druhou sezonu, je moje první, ale nezlobí. I přes původní obavy z "šestikila" jsem nadšená a přesvědčená, že ona je ta pravá. Ovládá se dobře, ale přeci jen to je starý stroj, neřídí se sama. Ve vysokých otáčkách (10 000+) je to randál, chce to cit na plynu. V nízkých se cuká, a to doslova. Samozřejmě je nutno přihlížet na rok výroby, dnešní motorky jsou ovládání opravdu někde jinde Motorka je celkem dobře opravitelná v domácích podmínkách a lze ji dát do kupy za pár šupů. Je to moje Nynynka
2014
Třetí sezona je u konce. Stále ji nedokážu objektivně ohodnotit, protože nemám srovnání. Mohu ale říci, že Suzinu bych si vybrala klidně znovu. Na cestování je dobrá, i když nebudu popírat klasické vlastnosti sport. motorek (záda, zadek prostě bolí). Na okruhu super, ale uměla bych si představit o pár kilo méně. Zlobilo zatím jen startování za tepla, je třeba jí pustit hodně plynu (vzhledem ke stáří ok). Naopak si uvědomuji perfektní brzdy. Reagují rychle a tvrdě, prostě teknout dvěma prsty, spokojenost. Letos seřízeny karburátory, směsi, ventily, tak uvidíme, co bude příští sezonu
2015
Sezona začala dobře, bohužel skončila špatně. Po běžných investicích (brzdy,kotouče, řetězovka) jezdila fajn, ale špatně se mi řadilo. Pocit jsem sváděla na nové boty. Bohužel při poslední projížďce sezony se mi v cca 120km/h při podřazení z 6 na 5 zasekla řadička, zaseklo zadní kolo a následoval pád. Vše se stalo na rovině bez aut, motorka jela po padácích do škarpy, pak pana orel na trávu. Škody minimální, vše se opravilo zatím bez lekování. Neuvěřitelné bylo, že jsem na moto dojela zpět. Drahá oprava převodovky, výměna 3. a 6. ozubeného kola převodovky.
2016
Moto stále po servisech, nemožno najít spolehlivého technika. Zlobí startování, chcípá ve vysokých otáčkách. Pláču.
2017
Hurá, v létě nalezen PAN fanda opravář, seřídil vše, naladil směsi, vyměnil palivový kohout za nefunkční repas. Výměna rozvodového řetězu včetně vodících lišt a napínáku. Škoda investice do nového rozvoďáku před 2 lety, když zbytek vyměněn nebyl - prý vydrží - skončilo to rozšmelcovanými lištami v těsnění motoru. Těsnění pod hlavou motoru rovněž vyměněno. Sradík jede na konci sezóny, Hurá!
2018
Vyrážíme do sezóny s 57 000km najetými. Výměna plynového lanka a hurá na brněnský polygon.
Srpen
Moto bohužel cuká ve vyšších otáčkách a v Brně nejede na max. výkon. Smutek. Do Mýta to zatím stačí.
2019
Nová sezóna pomalu začíná a my už víme, kde je jádro pudla. Chlapci v servisu v ČB poztráceli 3 že 4 těsnění karburátorů. Pak má holka chudák jet a necukat. Kdyby měla ruce, dávno by toho hajzla zfackovala domodra. Naštěstí servis nyní probíhá v dobrých rukou. Zbývá moto poskládat zpět, dodělat brzdy a vyrazit do Mýta.
Díky, ovšem dnes už také není úplně bez poskvrny
Pěkná motorka
Díky Z kuráží neví, představovala bych si své ježdění jinak
To máš za to tak hlavně ofafrně, evidentně máš kuráž
Parádní motorka , ať ti dělá jen samou radost. Přeji skvělou sezónou .