renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha TDR 125 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník cita29
Vloženo 6.6.2012
Aktualizováno 25.10.2012
Zobrazeno 4 065x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Pohodlné a velké cestovní enduro. Jede velice svižně na 125ku.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - První jízda byla taková... Jiná. Byla to největší dváca na které jsem seděl, takový obrovský titanic :D Ale hned jak jsem vyjel tak už to bylo v pohodě. Na to že to byl dvoutakt tak táhla krásně od spodu a oproti 4 taktu to mělo krásné zrychlení, nejprve mi moc nešly zatáčky, ale jak jsem si pomalu zvykal tak už to šlo v pohodě až na stupačky :)

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil hlavně pro vzrostlejší začínající jezdce kteří si chtějí užít jízdu jak na silnici, tak i v lehkém terénu. Je to moc univerzální motorka.

Recenze

Je to starší cestovní endurko, ale velice všestranné, dá se s tím dělat v podstatě cokoliv (do jisté míry). Má vzhled docela velké motorky a je hodně pohodlná i pro oba jezdce.


Stále víc a víc mě udivuje co tahle motorka všechno zvládne... Na silnici v serpentýnách je s tím pěkná sranda, podrží krásně až na stupačku i pod plynem v zatáčce, dá se i pěkně vysedávat, třeba se naučím i to kolínko :D
V terénu se vůbec taky neztratí, na silničních pláštích, pokud není vyloženě bahno projede dost. Sice pomalejš, ale projede. Není problém s tím zajet např. do lesa a pod. Jen budu muset namontovat přídavný mezichladič, protože při pomalejší jízdě terénem, nebo ve městě nestíhá chladit.

Co se týče pohodových vyjížděk, to je taky velká výhoda téhle motorky. Při úspornější jízdě to není žádná brzda a dá se i dobře cestovat. Časem možná přibudou postranní brašny, a o prázdninách uděláme s kámošema výlet někam do přírody pod stan.

Co se týče spotřeby, je to dvoutakt, takže si vezme přibližně těch 6 litrů na sto. Pokud se drží pod krkem tak si vezme asi víc, ale dá se jezdit i úsporně, což bude někde kolem čtyř litrů. Olej leji Castrol Power 1 Racing 2T a spokojenost.
Pneumatiky tam jsou od koupi Bridgestone TW53. Do suchého terénu jsou dostačující, na bahně strašně klouže předek, a zadek hrabe, ale to je sranda :D Na silnici po zahřátí podrží až na stupačku, jak jsou na tom na mokru nevím, protože jsem za deště ještě moc nejel a jezdím opatrně. Příští pneu tam půjde Continental ContiRoad Attack.
Motorka zatím dělá jen radost, a doufám že i nadále bude :) Po brigádě jsou v plánu nějaké úpravy, a přední plexi už by mělo být na cestě. Potom doplním foto.
---
Postupně si jí upravuji k obrazu svému. Někomu se to líbit nemusí, ale mě se to líbí a to je hlavní :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fori
Fori napsal 07.11.13 v 21:12 10b.

nice 10 b

Aniicka
Aniicka napsal 20.05.13 v 11:01 10b.

mmm...Vymazlený TDRko :)

bartaklev
bartaklev napsal 24.02.13 v 08:39 10b.

...joooo, na "dvácu" skutečně luxus !!!

Backy
Backy napsal 07.10.12 v 00:46

Pěkná, pěkná , pěknááá

cita29
cita29 napsal 10.08.12 v 18:19

Děkuji

Více komentářů



TOPlist