3x kufr, hlavní stojan, vyhřejvané SaitoII hefty, velky padák Grave, MRA s deflektorem,
Přidaný K&N vzduch filtr + seřízení, 12V zásuvka, zpevnění nosiče kufrů. Progresivní pružiny vpředu.
Motorka koupena od FIRMA:Tass Motocentrum (Chrudim I) - Není problém, udaje i serviska OK. Vše co řekl sedělo, ověřen i techničák z D.
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Nebyl vhodný kandidát v daném čase.
BMW R 1150 GS: Příliš vysoká cena pěkných kusů.
První dojmy - Slušný cesták i na nezpevněných cestách. Pokud člověk nechce honit vteřiny a chce se vydrápat i přes Rumunské hory, jde o dokonalou volbu.
Recenze
Cestování po zapadlých končinách. Ale dá i Alpy durchem durch (Cortina, Katszperk, Marmoláda) a nedávno jsem si zamiloval Krétu.
Transalp je takový univerzální dělník. Nenáročný a poctivý pracant. S mými úpravami nebyl problém dát v podstatě cokoli. At už Alpské průsmyky nebo Ukrajinské tankové cesty. Jsem rád, že mě nikdy nezklamal.
Mám raději spíš komorní setkání Bikes.cz a Motorkáři.cz
Jezdím jak Čechy tak Ukrajinu, Rumunsko a podobný východ...
Rád cestuji a nasávám atmosféru daného kraje.
Uvažuji o sajdě pro dvě děti, ale zaítim nevim jak na to.. bohužel TA na to asi má málo koníků. A legislativa k tomu taky není moc nakloněna.
Spotřeba je dlouhodobě na 5,2 protože spíše jezdím delší trasy.
Denně se dá bez bolesti pozadí zvládnout i 600 km pak už je každá další hodina v sedle znát. Na jeden zátah jsem nejvíc ujel 970 km Srbsko - ČR
Servisuji zásadně u Vilema! (Michal - Říčany) Transalp komunita ho zná. Rád bych i sám, ale nemám na to čas.
Vela stastnych km v sedle!
No ja nevim, ale už několikrát se mi stalo, že prostě jedu...a jedu, dokud neni nutné tankovat. 300-320km v kuse, natankovat, protáhnout nohy, napit, "vylejt" a zas jedu... :o) Ale musí na to být cesta. Na Ukrajině jsme třeba za 5 hodin ujeli jen 400 metrů. Trochu bahna a bylo po srandě... Spali jsme asi kilometr od mista, kde jsme ráno vyjeli.
taky mám černýho TA ale víc jak 100 km bez zastávky nedám
Přidal jsem nový štítek s deflektorem od MRA. Najeto asi 4 tis km. Absolutně zlepšená aerodynamika do 140tky. Necuká mi to helmou a dají se vydržet i delší cesty bez bolesti krku. Nasadil jsem TKC a musim říct že do bahna byly E09 lepší, směrová stabilita i trakce. Ovšem na silnici TKC sedi jak přibité! Jen jsou hlučnější. Ne že by v terenu byly špatné, ale čekal jsem víc.
Čau Kojdo!
Pěkné TransAlpík, ale fpotek tu máš fakt po skromnu
Nicméně máš na něm solidní příslušenství, tak ať šlape jak má!
Pohodovu jízdu a hlavně bez nehod!
BAHNU ZDAR!!!