Yamaha XV 1100 Virago (1997)

Vlastník ušakov
Vloženo 27.5.2012
Aktualizováno 4.3.2014

Úžasná dračice nápadná tím že je černobílá... Jízda na ní je docela něco jiného než to co bývávávalo před mnoha léty. Je to moje první velká motorka, takže zatím nechápu ty co se ženou za vyšším objemem a těžším strojem...

Motorka koupena od Polky

První dojmy - První dojem jsem popsal níže. Přesně tak to bylo. Už jsme si na sebe zvykli, každá motorka je jiná a každý má rád tu svoji. Se mnou je to přesně tak. Neměnil bych, líbila se mi dlouho, jen jaksi vždy bylo něco důležitějšího. Je to splněný hezký sen..

Motorku bych doporučil pro - Dračice je pro nadšence co mají rádi pohodu a silný klasický stroj. Cestovní rychlost kolem stovky a bublání krajinou...

Doplňky na motorce - Laděné výfuky, přídavná světla, přepákování, plexi, přední rolka, brašny, pás na nádrži, teploměr oleje, hodinky, orel na předním blatníku...

červen 2012
Stručný popis mojí první jízdy.. Prvních sto metrů z garáže jako na dětským odrážedle /skoro.. /, pak přes celé město na cvičiště autoškoly jízda jako v křeči. Po dvou hodinách kroužení, osmiček, slalomu, rozjezdů a brzdění je to čím dál lepší a lepší. Cesta zpět už celkem v klidu, jen ty zvyky z plechovky - zapomínám rozsvícená světla a co hlavně... vypínat blinkry... Ale to se musí drilem napravit.. .. Ještě musím dodat, že tak jak ji vidíte jsem ji koupil, takže její vzhled je dílo mého předchůdce...

červenec 2012
Musím říct že po pár dnech už mi zatáčky nepřipadají tak kostrbaté, nějak se zakulacují.. Dračici ještě nepouštím moc navolno, pořád si na sebe zvykáme, ale je to s každou jízdou lepší a lepší.. si myslím. Taky jsem stačil zmoknout (není divu při tom počasí), takže si užíváme já i motorka.. ...

prosinec 2012
Stručně popíšu zhodnocení první sezóny s touhle motorečkou. Najeli jsme spolu většinou "kolem komína" a do práce 2700 km. Pro mnohé to nebude nic moc, ale pro toho kdo si zvyká je to tak akorát... Dračice je úžasná, dobře se vodí a síly má bohatě. Poruchová není, jen došla baterka a přestaly svítit žárovky v tachometru. Odstavená je do teplé garáže. Přes zimu proběhne leštění, drobné úpravy, už dostala nová zrcátka a teploměr oleje (je to ten místo nalévací zátky a za jízdy na něj není ale vůbec vidět... hi..hi.. hiii..., ale to neva.. ). No a než se nadáme bude - hurá do další sezóny. Za veliký úspěch považuji to že jsem dokonce vytáhnul na projížďku i manželku - do té doby zapřísáhlou odpůrkyni motorek. Teda podařilo se nám to se synem, který vzal svou přítelkyni na motorku a jeli s náma. Jen jsme museli jet pomalu, ale to nevadilo, výlet se podařil.

Leden - Březen 2013
Tak jsem Dračici odstrojil, sundal kabely, chlastáky, rolku sedlo a začal s čistěním a vymýšlením co bych tak upravil. Je to dosti otrokárna, když se bere špice po špici tkaničkou na boty a silichromem. Ale jeden musí mít trpělivost. Jel jsem po levé straně od předního kola a pak se vracel pravou stranou odzadu zase dopřednu. Motorce to prospěje a ten kdo to dělá pozná její zákoutí. Prostříkal jsem kontaktolem všechny štekry na který jsem narazil. Kvůli plexi jsem měl dost stočený přídavný světla dolů, tak jsem nejprve myslel že odříznu kousek štítu, ale jak se tady mezi motorkáři říká - co se jednou uřeže, už je napořád... Takže jsem si nechal udělat a pochromovat malé nástavce a světla dal víc od sebe. Když jsem viděl jak se k nim plazí dráty kudy tudy, tak jsem je předělal aby to mělo nějakou kulturu. Do světel jsem sehnal žárovky 2x 15W, zapojil jen jedno vlákno, takže spotřeba minimální. Taky jsem si nechal udělat zadní nosič, s tím souvisí že je třeba posunout blinkry víc dozadu, aby byly vidět, takže i držáky. Všechno je pochromovaný - nádhera. No a teď už jen počkat až bude hezky, cestáři polepí a zametou silnice a pojede se.. Všem přeji hezkou sezónu a aby to bylo vždy koly dolů.

Duben 2013
Kooonečně nadešla ta chvíle 25.4. odpoledne jsem si převezl motorku z teplé zimní garáže do té provozní. Ještě pro benzín a na druhý den hurá do práce na motorce. Po zimě chytla napoprve, při zahřívání na přejezd chvíli jako by občas vynechal jeden válec, ale po zahřátí O.K. Stejně ale raději domluvil výměnu svíček, není to tolik peněz a nový jsou nový. Zatím nic moc ježdění, ještě pondělí a úterý do práce a pak už zase zima. No ale začínají už květnové víkendy a počasí se tutově polepší.. Všem hezkou sezónu a vždy koly dolů... ...

Květen 2013
S kamarádem Tondou, který má Kawasaki VN800 trénujeme zadky na cestování po Šumavě, kam jsme se rozhodli jet v červnu. Taky se musím trochu "sjet" abychom se neztratili, on cestu zná, já ne. Žádná dálnice, jen silnice. Plánujeme trasu a rozhodujeme se ve kterém termínu. Volba padá na první týden v červenci.

Červen 2013
Po předcestovní horečce to konečně přišlo - poslední červnový víkend aaa jedééém... Náš cíl je obec Dobrá u Lenory, kde bydlí Tondovi příbuzní a provozují tam penzion. Vyrážíme v sobotu, počasí nám přeje celou cestu, tak to zvládáme hravě. Svoje věci mám v cestovním válci od Louise - naprosto v pohodě, za celou cestu se ani nehne. Celý týden byl báječný, jezdili jsme na motorkách, vypůjčeným autem do Německa k Louisovi, na kolách po okolí a taky na kánoi po Vltavě. Počasí nám vyšlo perfektní, jen škoda že týden tak rychle utekl.. Líbilo se mi tam tak, že v září beru manželku do plechovky a jedeme tam spolu.
No a teď už zase do práce, ještě že je krásně, můžu jezdit na motorce... .. Mám to přes dvacet km v jednom směru, tak to stojí za to.

benďa135
benďa135 napsal 03.02.16 v 02:24 10b.

Paradni stroj.hodne stastnych kilaku.uz at je teplo

BaluJarda
BaluJarda napsal 13.02.15 v 19:36 10b.

Hezká dračice ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10

italian67
italian67 napsal 22.07.14 v 21:45 10b.

KRASAVICE

rohas
rohas napsal 02.02.14 v 20:59 10b.

Krásná vymazlená dračice za jasných 10b. Přeji mnoho pohody v sedle .

čert129
čert129 napsal 17.01.14 v 21:35

moc pěkná hodně šťastných km.