renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 650 Burgman (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mirsil
Vloženo 27.5.2012
Aktualizováno 1.2.2020
Zobrazeno 8 911x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Legendární, luxusní i praktický maxiskútr od Suzuki bez kompromisů pro pohodlné cestování za obzory i krátké střelby za nákupy a prací kolem komína. Kabriolet na dvou kolech. Mercedes mezi skútry.

Více fotografii

Motorka koupena od soukromé osoby

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Na B650 jsem přeskočil z 10 let starého 150kg lehoučkého skútříku v základní výbavě s vibrujícím 150ccm jednoválcovým 10kW motorem a od toho se pochopitelně odvíjí i první dojmy z jízdy, protože všechno ( i rozmlsanost ) je relativní. Takže mě příjemně překvapila velká výkonová rezerva s okamžitou reakcí na otočení plynové rukojeti (dříve jen jako talčítko ZAP/VYP) a přitom kultivovaný chod dvouválce bez sebemenších vibrací, díky skoro dvojnásobné hmotnosti a mohutnosti skútru nesrovnatelná stabilita, majestátnost a pocit bezpečí při jízdě a díky nadstandardní výbavě spousta možností jak si cestování zpříjemnit a trochu protáhnout sezónu. Jediné s čím jsem s musel trochu naučit žít byla větší hmotnost stroje při manupulaci na místě, na ostatní jsem si zvykl, jako na všechno lepší v životě, velmi rychle.

Motorku bych doporučil pro - všechny, kteří propadli pohodě, komfortu a každodenní využitelnosti skútrového způsobu motorkaření a chtějí do pokračování maximální upgrade techniky a pohodlí, bude tento kabriolet na dvou kolech s elektronicky řízeným variátorem určitě tím pravým ořechovým a splněným snem jako pro mě. Všem, kterým nestačí mít moto jen na výlety. Pro ty, kteří hledají univerzální, pohodový stroj pro každý den a počasí, rychlou spojku za prací, náklaďák na nákupy, pohodovku na výlety a pohodlný cesťák na dovolené. Vše v jednom.

Recenze

Po čtyřleté výborné zkušenosti se skútrem Malaguti Madison 150 mi bylo jasné, že další můj jednostopý stroj se mu bude hodně podobat konstrukcí, pohodlím a praktičností, jen bude mít trochu lepší výbavu, větší ramena a svaly. Mé požadavky byly opět jasné: Pohodlný vzpřímený posez umožňující natažení nohou, výborná ochrana před deštěm a chladem - prodloužení sezóny až do zamrzlé kapky u nosu , velký zavazadlový prostor na nákupy a cestování, automatická převodovka a tichý motor s dostatečným výkonem pro bezpečné předjíždění (atakyabychnebylbrzdoukámošůmnamašinách) při kochacích výletech po matičce vlasti i za hranicemi všedních dnů.
Abych zbytečně neplýtval časem a prostředky, tak jsem po zkušenostech stejně postižených přeskočil pár možných nižších kubatur, zamířil přímo na (pro mé potřeby) pomyslný vrchol maxiskútrů a na podzim 2011 si přivezl domů zánovní (4 700 km) černý koráb od Suzuki - Burgman AN650 v plné výbavě verze exe, který mě hned při první cestě domů začal rozmazlovat luxusním palubním prostorem s vyhřívanými rukojeťmi a sedadlem , el. posuvným plexi a sklápěcími zrcátky s výhledem jako v autě, výbornými brzdami se systémem ABS. No a ostatní vychytávky jsou také velmi příjemné - elektronicky řízený variátor se třemi režimy - automat, automat sport a ruční řazení s 6-ti stupni, palubní PC, teploměr, alarm, imobilizér, 55 l osvětleného zavazadlového prostoru pod sedadlem a dalších 55 v topcasse s integrovaným brzdovým světlem a opěrkou pro spolujezdce, výstražné blinkry, posuvná opěrka zad řidiče a kdo ví co ještě časem objevím :)

Pár užitečných věcí, které jsem ještě doplnil, protože mi chyběly:
- stavitelný nástavec plexi MRA X-creen - konečně ticho
- alternativně turistické plexi Givi, které je vyšší a také širší ve spodní části
- chrániče páček Acerbis dual road - používám už jen letní rukavice
- led blinkry na zrcátka - pro lepší kontrolu vypnutí - do zrcátek se podívám vždy
- držák smartphone (navigace) - občas přijmu hovor (jsem starý sklerotik)
- k tomu přilba s bluetooth intercomem - bez drátů velmi návykové
- 2. zásuvka 12V pod sedadlo - můžu dobíjet i při vypnutém zapalování
- reflexní polepy a proužky na ráfky - výrazný bezpečnostní prvek za tmy
- prodloužení předního blatníku od pyramid-plastics.co.uk - konec bláta v chladiči
- opěrka zad řidiče z původní orig. opěrky spolujezdce - konec bolestí v hrbu
- prodloužení podsedadlové vzpěry - s topcasse nutnost kvůli přístupu do kufru
- šnekové klaksony - zvuk úměrný mohutnosti skútru
- voltmetr na kontrolu stavu baterie a dobíjení

a časem možná ještě:
- osvětlení topcasse
- systém měření tlaku v pneu

K 31.12.2019 mám po osmi sezónách najeto 72 359km a zatím jediná porucha:
V 25 000km výměna spáleného regulačního relé. Dal jsem důvěru opět originálu, protože výrobce už nabízi nový model (asi dobře ví proč...)
Jinak jen běžná údržba každých 6 000km podle servisního manuálu
(pořídil jsem zvedací plošinu abych se přitom nemusel plazit po zemi )

Skútr využívám primárně k cestování do práce a různým pojížďkám, kolem 50km denně podle toho, jakými "zkratkami" se vydám, takže takový den je pro mě vždy malým svátkem a když je čas, tak k víkendovým výletům, různým akcím, minidovoleným ap. se stejně postiženými

Minulost:
Jawa 23A Mustang - 12 000km
ČZ 250 - 471 sport - 8 600km
Jawa 350 - 634 - 10 200km
Manet Korado - 50 000km
Malaguti Madison 150 - 34 000km





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rychardi
Rychardi napsal 03.02.22 v 11:40 10b.

Ahoj, mohl bys mi, prosím, poradit, jak jsi namontoval tu opěrku zad? Předpokládám, že je to originál opěrka spolujezdce, že? Předem díky za odpověď a snad se potkáme na cestách! David

Hokke
Hokke napsal 13.05.21 v 16:51 10b.

Radek78
Radek78 napsal 20.05.18 v 17:20 10b.

zítra si pro něj teda jedu , no :) snad budu mít taky jen ty hezké zkušenosti :)

Rosi45
Rosi45 napsal 19.04.18 v 22:03

Míro - hlavně dál bez problémů...však víš

Petr163
Petr163 napsal 02.03.18 v 19:34 10b.

Hezký stroj, taky o něm uvažuju. Přeju hodně zážitků na tomto stroji.

Více komentářů



TOPlist