renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BimmerMan
Vloženo 6.5.2012
Aktualizováno 23.4.2020
Zobrazeno 1 488x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vysněný SuperSport konečně stojí v mé garáži. Vzhledově pěkná, výkonově brutální a lehce ovladatelná. To je prostě a jednoduše gixxer.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6R: důvod neuveden
Suzuki GSX-R 600: důvod neuveden

První dojmy - Je to můj první silný stroj, takže před první jízdou to byl hlavně respekt a prvních pár kilometrů stažený půlky :-D strach opadal s přibývajícíma kilometrama kdy jsem zjišťoval jak lehce se ovládá, ale ten respekt tu musí být pořád! Po otrkání se a čím dál tím rychlejšími průjezdy zatáček a zkoušce zrychlení to byl nával adrenalinu. Výkonu má na rozdávání, tak se musí řídit hlavně mozkem.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi s mozkem

Doplňky na motorce - Podsedlovka ermax, pancéřové hadice, racing double bubble plexi, K&N vzduch. filtr, komplet výfuk. system Akrapovič, LED miniblinkry, gripy Harris

Recenze

Po první sezoně a pár tísících najetých kilometrech můžu říct, že motorka plní všechno co jsem od ní čekal. Umí jet 50km/h přes město, ale taky víc než 250km/h mimo něj což se jí líbí mnohem víc. Zatím jsem nejel na výjíždku delší než 200km, ale neměl jsem s ní žádný větší problém. Jen drobnost a to klepání ze předu pod budíkama při přejezdu nerovností, nakonec jen vůle v kloubu tlumiče řízení. Překvapením byla i docela hlučná převodovka, ale to je prostě GSXR. Takže za celou sezonu jen vyměněna žárovka a prováděna údržba řetězu. Spotřeba se u mě pohybuje kolem 7-8l a to ne pokaždé jedu podle předpisů. Spotřeba oleje je minimální a to má najeto skoro 50 000km (cca polovinu v Italii)

Co se týká jízdních vlastností, tak nemohu s ničím porovnávat, takže můžu jen potvrdit to co se píše ve většině recenzích: na první pohled robustní, ale je velmi lehká a lehce ovladatelná, do zatáček padá sama, takže jsem ji vcelku rychle dostal do ruky, ale ne zas tak abych běžně jezdil po zadním kole . Na nerovnostech celkem dost hopsá, ale to je prostě úděl tvrdého sport. podvozku. Zato na kvalitní cestě sedí jak přibitá a drží stopu. Takže ještě odpustí nějakou tu chybu. Reakce na plyn je okamžitá a zrychlení až do zásahu omezovače naprosto plynulé. Akceleruje dobře i z nízkých otáček, ale je vidět, že je v nich trochu nervozní, podíl na tom má určitě K&N vložka filtru a svody + tlumič Akrapovič. Bohužel nemůžu porovnat jak to je oproti serii.
A teď k brzdám: při vyšší rychlosti nepozoruji žádné vibrace pouze při dobržďování si lehce vrznou jinak nástup je razantní takže to chce cit, když došlo k nečekanému brzdění, tak jsem vždy bezpečně dobrzdil , takže pro běžnou rychlejší jízdu fungují dobře, ale opět nevím jak to je v serii mám totiž pancéřové hadice. Na okruhu jsem nejezdil, takže kde je jejich limit výdrže než začnou vadnout nemohu říct. Ale nezlobil bych se za 6-ti pístkové třmeny z litra když už z něj použili zadní kyvku.

Co se týká pohodlí při cestování, tak jsem za den najel max 200km což není moc, ale cítil jsem se v pohodě a nic nebolelo, takže bych zvládl i mnohem víc. Jak se cestuje na místě spolujezdce nevím protože jsem neměl možnost nikoho svézt, takže ani nemůžu popsat chování motorky při jízdě ve dvou. Pod krovkou (sedačkou) je vcelku dost místa, pobere lékárnu, vestu, nějaké to základní nářadí, peněženku a ještě zbyde místo i na menší láhev s pitím .

V celku dlouhá a nic nového říkající recenze, tak se budu snažit nové poznatky doplňovat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ruslan
Ruslan napsal 28.12.12 v 11:46

ať ti slouží,je to skvělá mašina,hodně šťastných kilometru,jasných 10b.

Více komentářů



TOPlist