PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 800 XR (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Radek_S
Vloženo 5.5.2012
Aktualizováno 28.7.2016
Zobrazeno 7 270x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Triumph Tiger 800, r.v. 2012. Barva Sapphire Blue, prý první v republice . Nová od oficiálního dealera. Objednáno v pondělí 30.4. 2012, koupeno v pátek 4.5.2012.

Více fotografii

Motorka koupena od DK auto-moto s.r.o. - zkušenosti s prodejcem zatím jen dobré. Když potřebuji cokoliv, stačí zavolat a termín mám vždy do týdne, vždy i na určenou hodinu.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: O chlup vyšší sedlo i hmotnost proti Triumphu. Triumph se mě víc líbil.

První dojmy - Když jsem na ní jel domů, křičel jsem radostí do helmy. Téměř vše bylo podle mých představ. Jen jsem se později rozhodl pro zvýšení řidítek, posaz byl ještě lepší. Co by mohlo být lepší? Snad jako u všech motorek by se mohla snížit hmotnost. Pod 200kg by to bylo moc fajn. Uvítal bych i ovládání počítače na řidítkách a nastavitelné přední tlumiče.

Motorku bych doporučil pro - Vhodná je jak pro každodenní vyjížďky, tak i pro delší cesty. Uveze dost a motor se nezadýchá. Na nádrž se dá ujet cca 350km.

Doplňky na motorce - .
1/ zvýšení řidítek (směrem k ramenům, ne jen nahoru), SW Motech
2/ ochranný rám vyšší, SW Motech
3/ tankbag EVO GS, SW Motech
4/ kryty rukojetí, originál Triumph
5/ boční kufry, originál Triumph
6/ zadní kufr a plotna T-Ray, SW Motech
7/ vyhřívané rukojeti, originál Triumph
8/ držák GPS, SW Motech
9/ rozšíření bočního stojanu Touratech
10/ GPS TomTom Rider
11/ Centrální stojan SW Motech

Recenze

U prodejce profesionální přístup, ochota a po krátké domluvě i oboustraná spokojenost s cenou. Rozhodoval jsem se mezi Tigrem a V-Stromem. Tiger to vyhrál, hlavně proto, že má níže sedlo (mám 172cm) a V-Strom se mě zdál trošku mohutnější díky plné kapotě. Tiger mimořádně pružný motor už od volnoběhu. Pohodlné a příjemné je sedlo i jízdní pozice. To jsem přesně hledal. Pohodlí bylo u mě na první místě, dokonce i před výkonem.
Zvýšením řidítek, či spíše posunutím k mým ramenům se podohlí ještě zvýšilo. První tisíce kilometrů ukázaly kvality stroje, vše bylo bez problémů. Skvělé jsou i originální boční kufry. Kvůli váze si jen musím dávat pozor, jak a kde zastavit, abych s motorkou nemusel couvat. Dlouhodobá spotřeba je v pohodě pod 5l/100km, ale je pravda, že jezdím hlavně na kochačku.

Už podruhé či potřetí upravuji (snižuji) údaj o spotřebě. Čím více kilometrů, tím nižší spotřeba. Začalo to na cca 5,5l/100km a dnes jezdím běžně pod 5l/100km. Zatím nejméně za 4,4l/100km. Tak další změna ve spotřebě, na dovolené v Dolomitech (2013) jsem jel trasu přes 200km a spotřeba byla 4,2l/100km. A letos (2015) přes Švýcarská Passa za 4,0l/100km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
boucek69
boucek69 napsal 25.04.16 v 13:06 10b.

super Angličan

boutom
boutom napsal 21.03.16 v 18:25 10b.

wsbk
wsbk napsal 30.12.15 v 21:30 10b.

elvis78
elvis78 napsal 09.11.15 v 20:58 10b.

Tahle motorka se mi fakt moc líbí ten zvuk je famózní, ale spotřeba z dostupných informací má být spíše 5l a vejš.Otázka je jak ty lidi na tom jezdí, jestli bych já nejezdil taky za 4 litry...
Tvé údaje mě překvapují.Pokud to jezdí při rychlosti 110-120 za 4,2 tak je to paráda.Máš tam aktuální spotřebu?Kolik ti to říká na rovině v klídku bez větru při 90km/h?Napiš mi zprávu prosím.

Wildaja
Wildaja napsal 06.04.15 v 10:42 10b.

Modrých fakt moc není , takže něco ve stylu limited edition .
Přeji spoustu kilásků cestou necestou a vždy s úsměvem v kebuli .

Více komentářů



TOPlist