Nadherny zvuk, robustni a stabilni masina...proste anglicka legenda za kterou se kazdej otoci.
První dojmy - Padla do ruky hned, Daytona je Daytona. Prvni dojem byl jeji vzhled, na fotkach vypada jinak nez ve skutecnosti.
Recenze
Mam ji kratce, tak uvidim, jak je spolehliva a kolik spolu najezdime. Kdyz uz ziju v Anglii, tak si rikam, proc nepodporit Triumph. Je celkem robustni, ale to mi vyhovuje. Sousedi se obcas ozvou, ze kdyz se v tom hrabu, tak bych nemusel nadavat na celou ulici.
Po zhruba tydnu kazdodenni jizdy mi padla do ruky, nejvetsi chvile prichazi pri 7500 otackach za minutu.
Nahradni dily primo na dosah ruky, tak jsou nehorazne drahy :) jedno zrcatko za 80 liber je trosku moc a na ebay se nekrupnuty nedaji sehnat vubec.
Rozhodl jsem se zmenit barvu ze zelene na cernou bez samolepek, aby lidi netusili, co je to za stroj. Pokud bych menil, tak opet za Triumph Triple nebo Daytonu...trivalce maji proste neco do sebe.
Masina prestala startovat, takze jsem si rikal, proc se namahat a hledat chybu bez diagnostiky, kdyz to servis (doporuceny znamou) udela za par dni. Jak jsem se mylil. Trvalo jim to 14 dni a neudelali nic. Na emaily nereagovaly, pri zavolani hlasova schranka a pak mi reknou, ze jim diagnostika rekla, ze je vadna nadrz! Pry neco s dirkama na boku. Ani nevedeli, ze to diagnostika nemuze vedet, ze odtok nadrze je ucpany. Odtok byl samozrejme cisty, ale na neco se vymluvit museli. Jeste mi tvrdili, ze "big problem" je nadrz a ze diagnostika bez vymeny nemuze pokracovat. Nechtel jsem jim rikat, ze diagnostika ukaze vsechny chyby naraz a ne az odstranim jednu, tak to ukaze druhou. No budiz, nadrz jsem vymenil (ta puvodni uz byla stejne dost v bidnem stavu). Samozrejme, ze to tim nebylo, ale kdyz to byli profici, tak asi vedi, co rikaji narozdil ode me. Jelikoz palivovy system u strikacky neni vylozene slozity, tak jsem hledal postupne chyby. Cerpadlo v naprostem poradku, hadice ciste bez poskozeni, trubka na kterych jsou vstriky, taky v poradku. Jakmile jsem dosel ke vstrikum, tak si rikam, ze je zkusim zmerit merakem. Podle manualu maji mit 15.5 az 16.3 ohm. Po zmereni ukazuji vsechni tri shodne 13.5 ohm. Takze jsou v haji a je nutne je vymenit. Asi takova je moje zkusenost se servisem, az prijdou vstriky a snad to byl jediny problem, tak do toho servisu asi zajedu je ponaucit, jak se hleda problem a navic mi ztratili jeden sroubek a hadicku.
Dobře ty... Tak henhenvoehééén
No černá jí taky docela sluší Ale britská závodní zelená taky nebyla špatná :D
Moc pěknej stroj. Vypadá, že je v dobrý kondici a snad ani s asfaltem se plasty nepotkaly. To se o kouskách co se pohybují tady říct nedá. Co se tu objeví na prodej je dobytý jak cikánský hračky. Hold jsi přímo u zdroje :D I na náhradní díly to musíš mít pohodu.
Zalezi, jak se k tomu kdo chova. U me ve meste jsou dva prodejci, ale KTM jsem nechtel a ten druhej mi prijde takovej nic moc a ma skoro same skutry. Auta jsou levna, ale u motorek to moc neplati. Pozor na to, ze dovoz z UK se pak musi preregistrovat na ceske znacky, upravit snad svetla, tachometr. Neni to levne, tak se to asi moc nevyplati dovezt.