Klasický cafe racer, motorka ze staré školy...Vyzařuje klid a pravou podstatu jízdy na motorce...
Výška jezdce: 189 cm
Recenze
Již dlouho jsem přemýšlel o tom, že si ke své rychlé hondě pořídím i něco ryzího. Po čtyřech letech strávených na okruhu jsem zatoužil svést se v poklidu na klikaté okresce. Dlouho jsem v hlavě nosil Triumph Bonneville a už byl rozhodnut, že do něj půjdu. Vše se však zlomilo jednoho nedělního rána, kdy mi zavolal můj kamarád Pavel, kterému jsem se svěřil se svou touhou po Bonnevillu. "Koldo, objevil jsem nádherný kafáč, to by se ti mohlo líbit"... A taky že jo. Nádherná Honda Clubman GB 500 s najetými necelými sedmi tisíci mil. Hned jsem volal a podařilo se mi ho zabukovat, i když zájemců už bylo vícero...
V pondělí jsem pro něj jel. Již po vstupu do garáže, jsem věděl, že jsem udělal dobře. Motorka zakrytá prostěradly, plachtou a ve výfuku zátka proti vlhkosti. Co vám budu povídat, stála přede mnou funglovka. Sedmdesátiletý pan majitel ji bohužel kvůli svému podlomenému zdraví musel prodat...
Motorka asi dva roky stála a tak jela jen na sytič a po přidání chcípala. Rozdělat karbec a vyčistit trysky by měla být podle manuálu hračka. Ne tak v japonském provedení na miniprostoru. Takový malý ježek v kleci. Ale podařilo se a opravdu. Trysky byly zaoxidované. Pročistil jsem je, karburátor nainstaloval zpět a o půlnoci bylo hotovo. Nedalo mi to a vyrazil jsem na první projížďku. Super...
O kvalitách a zkušenostech toho moc nenapíšu. Ve srovnání s Fárošem Clubman špatně brzdí, vlní se, výkonem taky neoslní, ale po dojetí jsem měl hubu od ucha k uchu a to mi šlo především... Už se těším na další svezení...
Krásný klasický kafíčko
Noooo moc peknej kousek mas
no parádní stroj ,do důchodu(jestli teda vůbec ještě bude ) tak mám co dohánět
Spijker: Důchodová záležitost... Po vypjatých závodech se jízda na Clubmanovi stává úplnou očistou...
Koldo...ty nam zrajes ne? ..peknej kousek.. moc..!