Vysněná a konečně moje. Koupena v pátek 13 . Po dlouhém a přetěžkém výběru mezi dalšími japonskými cruisery, vyhrála Yamaha na plné čáře. Design, motor, technologie, spolehlivost a v neposlední řadě cena, mě vedly k její koupi.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki C800 Intruder: Cena a ne moc ideální vytvarování (skrytí) kolébkového rámu u zadního kola.
První dojmy - Tvrdá, nepoddajná. Ale mám pocit, že se to během cca 50 km vše rozchodilo a teď už to pruží, v rámci možností třídy cruiser, uspokojivě.
Motorku bych doporučil pro - Mladým začínajícím v této kategorii, ale i starým ostříleným, co už nebaví štelovat karbece a zapínat světla :-D
Doplňky na motorce - Přední padák origo Yamaha, nosič brašny domácí výroby (díky taťko), a brašna od manufaktury El Calvera (objem cca 52 l).
Recenze
Ještě je brzo na nějaké objektivní hodnocení. Motor je teprve v záběhu, a já se taktéž teprve seznamuji s novým motocyklem.
Pro začátek asi takhle.
Startování jedna báseň, už žádné šlapání a karburátor . Motor táhne pěkně už na 1/5 otočení rukojeti plynu. Řazení probíhá trošku hlučněji ač velmi hladce. Překvapivě mi připadá, že zadní brzda brzdí lépe než přední. Do zatáček se vede příjemně, i když s trochou těžkopádnosti, ale ta je spíš dána mou nezkušeností. Vibrace jsou opravdu pozitivní a příjemné. Co mne zaujalo je zvuk sériového výfuku, který velice překročil má očekávání. Pohon řemenem je pohodlný a chlazení vzduchem naprosto bezproblémové. Dokonce je v manuálu napsáno, že se motor sám po 20 minutách chodu na volnoběh vypne. Manipulace s tímto ingotem je překvapivě docela lehká a myslím, že brzy se s moto sžiju úplně.
Při prvních třech kilometrech jsem měl z moto smíšené pocity. Ale pak jsem se sžil se strojem a začal jsem si užívat každý ujetý kilometr. Opravdu super svezení a nelituji peněz, které jsem za ni dal. Teď už jen doufám, že bude následovat spousta bezproblémových a pohodových kilometrů.
Postřehy po 5000 km.
Už jsem si plně zvykl na cestování. Jezdím sice jen kolem komína, ale i tak mi nedělá problém po práci ujet třeba 150 km.
Zatím jezdí s průměrnou spotřebou 4.3 ale to neřeším. Proběhly 2 garanční prohlídky, 2 výměny oleje a zatím vše v cajku (musím zaklepat na dřevo).
Nevýhodu snad je, že nemám plexi, takže trošku větší odpor vzduchu a jsem víc zasviněný od much.
Motor táhne dobře, i výfuk už slyším víc jak na začátku. Zatím si nestěžuji na nedostatek výkonu. Jezdím max 100 km/h. Na dálnici při 130 km/h je to už docela nepříjemné a musím se držet aby mne to nesfouklo (obrazně). Ale to je snad normální u takové mašiny.
Takže celkové postřehy zatím dobré, uvidíme co po záruce
Hezká Ymaha ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10
Super volba, gratuluji tobě i sobě
stejná mi parkuje v garáži... príma svezení...dopíšu příspěvek a jdu na ni...
Krásnej mazel Přeji mnoho šťastných kilometrů v sedle. A díky za příjemné počtení. S tím výfukem jsi mě potěšil