Nová, černá. Očekávám maximální ovladatelnost a lehkost.
První dojmy - Oproti čtyřválu si člověk musí zvyknout že se často řadí a k určité rychlostí se hodí jeden, max. 2 převodový stupně, žádný že 60Km/h můžu jet na trojku i šestku :-D Ovladatelnost skutečně fantastická, reakce na plyn ve všech otáčkách velmi svižná. Dá se s tím rozumně jezdit tak do 150, pak strašlivě fučí a chce mi to utrhnout hlavu
Recenze
Nic to neváží a celkem to jede. Pod 3000 ot.cuká, musím si zvyknout z FZ6
Servisní intervaly na modelu 2012 jsou 10000km, má to sportovní ABS z modelu SM-T, intergovanej ukazatel zařazený rychlosti a pohodlnější sedlo než model 2011. Časem se přikoupí ochranej rám od KTM, kryty páček a možná laďák.
Komentář mého bratra po první jízdě na Dukovi 690: "Je to motorka kterou by si nekoupil žádnej duševně zdravej člověk"
Update po najetých asi 150km: Je to fakt prdel, rozhodně to není tak snadná motorka na řízení jako FZ6 (hlavně se musí častěji řadit), ale je daleko zábavnější Ovladatelnost je hned od začátku bomba, už se těším, až s tím budu mít najetejch pár tisíc, jak to budu mít v ruce
P.S. Hoď nám tu taky nějaký pěkný fotky toho tvýho ďáblíka a víc se rozepiš o něm, až budeš s ním sžitej, ať ti můžu dát nějaký hezký body.
Myslel jsem si, že to bude dost hbitá a hravá motorka, ale když jsem viděl, jak jsi s tím válel posledně na Sosnový, tak jsem měl bradu až k zemi.
Klobouk dolů, protože to tempo, který jsi s ním udával, to bylo něco! Opravdu chválím jak moto, tak jezdce!!!
A dalsi s miminkem duka
Já ji mám a ovladatelná je báječně,teda pokud mohu posoudit z najetých 500km..užasně jsme si sedly a jsem normální duševně zdravá přeju hodně štastných km...