Motorku jsem koupil jako novou v akci s originál kufry. Je to má 3-tí Honda, po CB-750 F2 a Transalpu XL700VA. Hondu volím jako jistotu, na motorku se potřebuji především spolehnout a musím jí věřit.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Zpracování moto je solidní ( Honda ). Vzhled síše průměrný, ale vše vynahradí motor a přesná převodovka. Jízda možná jak turistická, tak sportovní, i když samozřejmě s ohledem na typ motocyklu. Celkově bych moto hodnotil jako hodně všestranou motorku.
Doplňky na motorce - Výfuk Remus Okami, řidítka LSL, hlavní stojan SW Motech, Gipro ukazatel,
prodloužený přední blatník, vyšší plexi, anatomické sedlo.
Recenze
Zatím se jen seznamuji a zajíždím.
První pocity:
-proti TA méně pohodlný , spíše sportovnější posed
-klouzavý potah sedla při použití textilních kalhot, kožené bez problémů
- tvrdší nastavení odpružení, zkusím povolit a přizpůsobit stavu českých komunikací
-motor do 5-ti tisíc ot. vhodný pro turistiku, jízdu na mokré vozovce,
od 6-ti tisíc ot. se zcela změní charakteristika, je rázem mnohem sportovnější a
motorka ,,jede, jak utržená z řetězu,, .
Motorku využívám pro popojížďky místo auta, jednou za rok na týdenní dovolenou
v Alpách a občasné prodloužené víkendy.
Oproti TA hodnotím pozitivně především motor, V4 je excelentní a výkonově pro mě tak akorát.
Motorku jsem ještě moc nevylepšil, přidal jsem jen padací špunty a polepy kol.
Originální digitální displej bohužel neukazuje zařazený rychlostní stupeň a proto
jsem dokoupil GIPRO, doporučuji všem.
Mám objednaný laděný výfuk IXIL IXRACE, stávající zcela zakrývá letmák a ani zvuk není dle mého gusta.
Tak výfuk dorazil, montáž bez problémů. Výsledek mě uspokojil:
váha -4kg, letmák je vidět a zvuk je i s dB Killerem mohutnější, sytější.
Motorku jsem vlastnil 4 roky, servisoval v Hondě ( základní servis ) ,bez poruch.
Jen olej a filry. Bude mi po ní smutno ...
Pěkná.Hlavně kolama dolu.10b
krásny stroj ať slouží, přeji hodně kilasku bez nehod
Krásný "Křížový běžec" zvuk 4V-buchu spolu s IXRacem musí být boží přijmi 10b s přáním super kilometrů na peruti Hondy
Výfuck bomba. Mooc zajímavý stroj, kdysi jsem měl vfr s vidlicovým čtyřválcem, i když ještě karburačním a dynamiku to mělo sqělou už tehdy, dnes to musí být úplně super. Děsí mě jen Tvé označení sportovního posazu, bo to byl důvod, ptroč jsem vfr prodal.