renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 1000 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník stanley.ct
Vloženo 24.3.2012
Aktualizováno 18.11.2016
Zobrazeno 4 634x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první silná motorka a hned litr. Vlastně druhá, kdysi Jawa 350-8.

Více fotografii

První dojmy - Honda CBF 1000

Motorku bych doporučil pro - pohodlná silná motorka především pro jízdu ve dvou s batůžkem.

Doplňky na motorce - zadní horní kufr Givi Maxia 55
boční kufry Givi V35N
nosič kufrů PLX
ukazatel zařazené rychlosti Gipro

Recenze

Koupena nová v březnu 2012 v motoshopu Honda Janov. Zatím bez zkušeností. Postupně dokupujeme další nezbytnou výbavu. Koncem dubna pokud to dovoluje počasí najíždíme první desítky km. Zatím je v záběhu, takže se musí lehce, ale motor má neskutečný tah již od nízkých otáček a to i při vyšší zařazené rychlosti. To platí i pro jízdu s batůžkem. Trochu u takové motorky chybí ukazatel zařazené rychlosti, ale snad půjde jen o to si zvyknout. Dalším krokem je instalace nosiče zadního kufru. Zatím není jasný typ nosiče, ale asi dojde nejspíš k samovýrobě. Kufr bude Gixi Maxia 55 litrů na dvě přilby. Batůžek si od kufru slibuje vyšší komfort při jízdě. Další zkušenosti až zase po ujetí dalších km, snad bude co nejdříve přát počasí.
Během května instalován zadní kufr Givi Maxia 55 s nosičem vlastní výroby. Postupně pokud dovolío počasí najety další km. V 1000 km provedena výměna oleje. Nyní na tachometru 1200 km. Motorka chodí velmi dobře. Zmínil bych pouze dva malé nedostatky. Při řazení jedničky se ozývá hlasitější cvaknutí v převodovce. Je to prý ale normální. Dále by mohl být dle mého názoru lépe umístěn přepínač blinkrů. Jeho umístění nedovoluje spolehlivé přepínání při svižnějším provozu se současným ovládáním spojky. Při svižnějším provozu bohužel probíhá jízda bez blinkrů. Najíždíme s batůžkem dalšíí km po vlastech českých. Výkon dostačující i spotřeba se jeví velmi příznivě, těsne nad 5 l 100 km. Přes léto najety další km. Zúčastnili jsme se dvou srazů. Součástí jednoho z nich byla projížďka po automotodromu v Brně. Super zážitek, který se nezažije každý den. Přichází podzim a v listopadu zazimování motorky. Na tachometru je 3500 km. Do další sezóny je v plánu pořízení zadních bočních kufrů a vážně uvažuji o ukazateli zařazené rychlosti.
Takže v sezóně 2013 naviděnou v sedlech.
Jaro 2013 nás bohužel přivítalo sněhem a totální nepřízní počasí pro provoz na motocyklu. Před vyjetím bude napojen ukazatel zařazené rychlosti Gipro a v případě nutnosti vézt s sebou více věci bude provedena montáž bočních kufrů Givi V35N.
Blíží se nám opět zima, V letošní sezóně 2013 najeto jen asi 3000 km. Ukazatel zařazené rychlosti se ale perfektně osvědčil. Doporučuji. Udělali jsme několik vyjížděk po vlastech českých všemi směry. Ještě zbývá zazimovat motorku a budeme se těšit zase na další sezónu.
Sezóny 2014 a 2015 byly ve znamení několika vyjížděk a srazů a cestování po Čechách.
Sezónu 2016 jsme zahájili začátkem června výletem do Rakouska a Itálie. Cíl byl rakouský Grossglockner, Edelweissspitze. Následovat měly Dolomity v Itálii. Cestu poznamenalo špatné počasí výhradně v Rakousku a potom v Itálii. Cesta vedla přes Vrchovinu do Dolního Dvořiště, kde byl nocleh. Druhý den přes Linz, Salzburg se sjezdem z dálnice u Bischofshofenu směr Zell am See. Druhý nocleh byl kousek od Taxenbachu v Raurisu. Celou cestu po Rakousku vydatný déšť. Další 2 dny se ale udělalo pěkně, takže projížďka kolem Zell am See a další den směr Grossglockner. Cestou výjezd na Edelweissspitze ve výšce 2571 m.n.m. Následovala cesta směr Itálie přes Lienz a dva noclehy kousek od Toblachu v Itálii. Dolomity nás bohužel přivítali špatným počasím, takže jsme přes Cortinu dˇAmpezzo vyjeli jen na první passo Falzarego a vzhledem k dešti a špatné viditelnosti jsme to zkrátili přes Brunice směr na nocleh. Další den byla cesta směr domov přes Lienz směr Mittersill, kde je zpoplatněn průjezd tunelem za 10 euro. Dále přes Zell am See, Bischofshofen, Salzburg a Linz na nocleh kousek od D.Dvořiště. Celá cesta po Rakousku opět v dešti, přestalo pršet asi 20 km před hranicemi s ČR. U nás již počasí velmi dobré. Najeto cca 2000 km bez nehod a technických problémů. Zúčastnili se stroje Honda CBF 1000 F, 2x Suzuki DL 650 V-Strom. Honda s batůžkem, Stromy solo jezdci.
Honda šlapala velmi dobře, i když mám pocit, že je to dobrý polykač kilometrů, ale v těch horách a nesčetných zatáčkách je trochu méně obratná. Myslím tím opravdu ty klasické prudké zákruty. Možná to bylo i tím, že jsme byli naloženi na maximum a na mokru mám velký respekt, kdy jsem si dával velkýho bacha a jel jsem opatrně. Ty Stromky mě připadly chvílemi obratnější, jsou to taková poloviční endura.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kukkan
Kukkan napsal 09.06.13 v 12:09 10b.

Ha, Stříbrný sršeň

Tak ať jezdí - a hlavně koly dolů

podle-ženy-puberťák
podle-ženy-puberťák napsal 24.04.12 v 09:45

Dobrá volba

Blackhand71
Blackhand71 napsal 25.03.12 v 17:41

Dobry vyber. Tak hlavne opatrne!

Více komentářů



TOPlist