renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Malaguti Madison 200 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Strmal
Vloženo 15.3.2012
Aktualizováno 3.6.2016
Zobrazeno 5 608x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malaguti Madison S200 Black Rider

Více fotografii

Motorka koupena od JS Moto Chabařovice - Mladí kluci co vozí otlučeně motorky ze zahraničí, slepí potlučené plasty aby to vypadalo, ale po technické stránce se toho ani nedotknou, takže bylo potřeba vyměnit olej, svíčku, vzduchový filtr, brzdové destičky už byli sjeté na železo, no prostě vše co bych stejně měnil. Na to že v každém mailu byl podpis majitele nějakého právníka (JUDr) tak snad ani jeden mail nebyl bez několika hrubek což bylo celkem úsměvné :-)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Malaguti Madison 250: nemohl jsem sehnat na bazaru

První dojmy - po přesednutí z upravené 50ccm na 70 ccm jsem byl nadšen prostorem na nohy, dostačujícím výkonem a spotřebou

Doplňky na motorce - na skútru byl již namontován kufr Givi 45l
variátor Malossi Multivar

Recenze

Malaguti Madison S200 Black Rider
Skútr patří mezi ty menší maxíky jak rozměry tak i hmotností, má dostačující výkon na cestu do práce, nákup i výlet ve dvou a to vše se spotřebou, která se pohybuje od 2,7l/100km do 3,3l/100km. Skútr má dostatečně velké úložné prostory a dost místa a nohy, které si bez problémů natáhnu. Vzhledem ke stavu českých silnic a 13ti palcovým kolečkům je ideální cestovní rychlost je mezi 80-90km/h, maximální rychlost je 120km/h.
Jediná závada byla vodní pumpu na chlazení, jejíž repas stál do 1tis.Kč.
Jinak mi několik známých říkalo že mi jdou špatně vidět zadní blinkry, což jsem vyřešil silnějšíma žárovkama.
Motor Piaggio 200 je osvědčený a používá se mnoha skútrech různých značek a myslím že pokud budu vše měnit dle servisních intervalů tak budu jezdit ještě hodně dlouho bez problémů.





červenec 2013
Jelikož mi začala protěkat pumpa tak jsem skútra odvezl do servisu, zároveň jsem jim řekl ať mi mrknou i na stav variátoru, válečků a řemene. No a jelikož tam nějaký ital dal obráceně válečky a zničilo mi to variátor, tak mám nový Malossi Multivar. S tímto variátorem se zlepšila odezva na plyn a akcelerace. Variátor točí v nižších rychlostech víc otáček a ve vyšších zase méně otáček. Asi do 110km/h to jede suprově, nad 110km/h už je to trochu línější.
Celkově s Multivarem spokojenost...

červenec 2015 (najeto 15tis.km, celkový stav tacho 38tis.km)
ani silnější žárovky v zadních blinkrech nebyly to pravé ořechové, takže jsem na bazaru sehnal čirá zadní světla a už je to úplně OK.
Jinak jsem měnil jehličkové ložisko na spojce.
Vše ostatní měním v pravidelných intervalech dle manuálu a spokojeně jezdím, i když na ty výlety toho času je stále míň a míň.

květen 2016
Jelikož mám vypáleny přepážky ve výfuku a když jedu po hrbaté cestě zní to jako kdybych vezl za sebou fůru železa začal jsem se poohlížet po novém výfuku, nakonec vyhrál bazarový LeoVince GranTurismo, na výfuku určeném pro jiný skůtr se stejným motorem bylo třeba předělat svod.









Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
KAREL_PLAY3
KAREL_PLAY3 napsal 13.11.17 v 06:25

Zdravím Tě Strmale. Díky za reakci na můj dotaz. S tou náhradou originálního (po každý sezóně orezlýho) výfuku je to dobrý nápad a o zakoupení nějakýho nerezovýho kousku taky dlouho přemýšlím. Ale na druhou stranu, nový výfuky typu LeoVince nebo Akrapovič jsou neskutečně drahý srandy a tak stále váhám a říkám si, "Kadle, Kadle, ono to jednoroční sundavání originálního výfuku, odstranění rzi a natření zase tak špatná varianta není". No, ještě uvidím

Jinak se Ti ten nový svod od výfuku vážně povedl, moc pěkná práce

Strmal
Strmal napsal 02.11.17 v 14:07

KAREL_PLAY3: tento výfuk nepatří do kategorie "řvoucích", ale ano musím uznat že zvuk je hlasitější než original, ale spíš bych řekl jiný, výfuk je hologovaný pro motor Piaggio 200.
Když jsem ho namontovat a jeli jsme s klukama vy výlet tak při první zastávce jsem obcházel ty co jeli za mnou a ptal jsem se jestli to není nějak moc hlučné a bylo řečeno že je to úplně v pohodě.
Výfuk jsem koupil jako levnější nerezovou náhradu originálu, který byl po každé sezóně orezlý, nekupoval jsem ho s úmyslem "tuningu".

KAREL_PLAY3
KAREL_PLAY3 napsal 04.06.16 v 09:58 10b.

Modelová řada Malaguti Madison S a RS má prostě nepopsatelnej sexappeal

Jsem příznivec spíše světlejších barev, ale tahle originální matně černá varianta se světlým polepem, se Italům vážně povedla. Bezvadnou sezónu 2016 a široký úsměv na tváři

PS: Jinak jak to jezdí s tím sportovním výfukem? Slyšel jsem, že zkušenosti - bez ohledu na to, zda je výfuk značkový nebo ne - jsou často takový, že skútry s podobnýma "řvoucíma" kouskama jezdí o dost hůř než s originálním "tichým" výfukem

MimoCZ
MimoCZ napsal 15.03.12 v 12:59

Peknej strojek. Malaguti byl pry Rolce-Royce mezi scootery. Skoda, ze museli zavrit fabriku

Milan1963
Milan1963 napsal 15.03.12 v 12:18

Hezký a věřím že i příjemný skútr.Přeju hodně kilometrů a št'astné návraty.

Více komentářů



TOPlist