Závodní enduro pro terénní specialisty. Je dynamické díky malé hmotnosti, 132kg. Motor je čtyřdobý jednoválec, se zdvihovým objemem 398 o výkonu 26kW (35koní). To celé je vzduchem chlazené. Honda XR 400 je velmi proslavená svojí životností.
Recenze
Honda pochází z roku 1998 a původem je z Rakouska. Moc informací se mi z té doby o ni nedostalo.
V Čechách je od roku 2005, kde ji koupil postarší pán na lehčí ježdění v terénu. Tady motorka prošla kompletní GO a vyměnění pár originálních dílů za ,,sportovnější,,. Na XR byl přidělán laděný výfuk ze silničního motocyklu a vyměněna přední maska a budíků. Takže najeté kilometry jsou také známé pouze z české republiky. Motorka jinak byla pravidelně servisovaná a pán ji dopřál vše o co si žádala.
Ale po čtyřech letech co s ní majitel měl najeto 5000km, havaroval na levou stranu a uštípl dvě žebírka u motoru, protrhl víko motoru a ulomil stupačku. Při tomhle pádu si bohužel zmrzačil nohu a motorka po kompletním opravě šla dále do světa.
Takže po svaření víka motoru a stupačky, koupil v roce 2009 motorku mladý kluk, aby jezdil s otcem který měl DR 650 a kámoši co byli majiteli různých husqvaren. Pravidelně servisoval a žádné velké investice neproběhli.
Dále už nastupují já a to v roce 2012 s celkem 8000km najeto.
---
Na začátek, jsem jí dal jako dárek nový olej Castrol Power 1 Racing 4T 5W-40, oejový filtr, seštelování ventilů a kompletní promazaní.
---
První dojmy ohledně motorky jsou fascinující. Upřímně jsem nečekal, že enduro bude mít takový zátah. Je velmi lehké, takže v terénu naprostá lahoda. S motorkou se ještě seznamuji, takže teď nechci dělat nějaké urychlené závěry, jen bych to shrnul takto: Cestování po silnicí je docela nuda. Ideální cestovní rychlost je 100-110km/h a jede se. V terénu ukazuje svoji pravou krásu, kde má síly na rozdávání. A co se týče dráhy, tak tam už je bohužel druhá.
pěkná
Díky fotky už pořizuji, tento týden nahraji první várku
Pěknej popis historie ještě přidej fotky ať slouží
Dobrej stroj at slouzi