Sportovně cestovní,vzduchem chlazený,4vál. čtyřtakt,řadový,1188 ccm,91kW (123k) při 8500/min, 259 kg, výška sedla 78 cm, 225 km/h, 0-100 km/h: 3,4 s, krouťák 93 Npm při 6500 ot/min, vrt./zdvih 77/63,8; kompr. 9,7:1, dohc, karb.: 4Mikuni 36 mm,5 kvalt
První dojmy - Starý, sportovně cestovní motocykl, který má své kouzlo, přestože nelze říci, že by to byl bůh ví jak pohodlný cesťák ani nadupaný, dobře ovladatelný sportovec :-) Je to těžkej autobus, kterej se hůř zastavuje než rozjíždí. Ale když si člověk zvykne a vychytá huštění atd. dá se i škrtat stupačkama :-D
Recenze
Najel jsem jen pár set kilometrů, před tím jsem měl KAWU ZXR 750 r.v. 90 a seděla mi rozhodně líp, ale pak jsem se oženil, vzal si hypotéku... a teď vlastně začínám znovu, protože už mi hrabe. Vlastně mě docela překvapila, tahá slušně, ale v zatáčkách je jak autobus.
Po třech letech "na špalkách" (rekonstrukce domu, těžký úraz...).
1. nové pneu Pirelli SPORT DEMON, řetězová sada, aku, plexi, olej+ filtr. Výměna brzdové bahnolíny za brzdovou kapalinu. Drobné opravy kapotáže. A konečně 3.5.2012 STK. Ještě je na ní práce dost, ale jezdí!!!
Proč sakra stojí tenhle kousek gumy přes 2 tisíce!?
Nakonec jsem ho podlepil proužkem z 4-5 mm gumy z nějakého dopravníku, konečný stav jsem bohužel nenafotil, mělo by to něco vydržet.
Zlatý řetízek jí sluší
Kondomrátory se příliš neosvědčily spotřeba super, ale ten výkon...
Stabilita OK
Krása vesmírná taky znáte ten pocit, když pro ní máte něco nového...
Nazdar skoro sousede. FJecko jsem mel asi pred 15ti lety, dokonce jsem se svezl na FJ1100 Ivose Pospisla z CMN, ktery bohuzel tragicky zahynul. Byl to super stroj, tahoun jako bejk. Podvozek sice uz tenkrat divocina, ale na cestovani s pritulkou to byla parada.
http://hrobar75.rajc...Pekelny_doly_07.2012
Noo máš to moc pěkné, je vidět že se jí věnuješ 10b