renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster S4R (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Wonder
Vloženo 27.2.2012
Aktualizováno 27.2.2012
Zobrazeno 4 701x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Trochu velký skok při přechodu do světa velkých motorek ze 175 ČZ, nicméně to co sem očekával se mi vyplnilo a je to mašina přesně podle mého gusta.

Recenze

Věřim, že většina z vás si bude ťukat na čelo když řeknu, že moje předchozí motorka byla motorka, na které jezdil i můj táta, a to ČZ 175, typ 477. Dlouho jsem se rozmýšlel, jestli přeci jen nezvolit něco slabšího, ono 13 koní a 113 je poměrně velký rozdíl, ale jelikož z motorek nemám strach, beru je jako část svého života, jsem tak trochu blázen a do spousty věcí se vrhám po hlavě a na plno, hledal jsem něco, co by mi sedlo. Nechtěl nic kapotovaného. Mám rád, když je vidět motor, když motorka má široký řidítka aby byla pořádně za co chytit a hlavně se na ní nemusí ležet. Proto byl naháč jasná volba...
Takže jsem dal do vyhledávače "naked" a začal jsem projíždět. Jako první mi úplnou náhodou vyskočil Monster a to byla asi ta osudná chvíle. Začal jsem se zajímat které motorové verze jsou k mání až jsem došel k modelu S4R. A srdíčko mi zaplesalo... Na první pohled úplně úžasná motorka, do které jsem se okamžitě zamiloval, splňovala všechny moje požadavky na "pořádnej peklostroj", jen sem pořád váhal nad tím výkonem... Ale čím víc jsem se rozmýšlel, tím víc jsem byl nakloněn tomu, že tak jako tak pude domu. A tak se i stalo. Teď jí mám doma a můžu říct, že všechno, v co jsem doufal že bude mít opravdu má a má i spoustu jiných úžasných věcí. Máme spolu za sebou seznamovací sezonu a jestli můžu poradit podobnejm bláznům jako jsem já, tak běžte do něčeho slabšího při pořizování svojí první velký motorky Ze začátku všechno bez problémů, ale zhruba po 14 dnech jsme spolu vyrazili i mimo silnici, i když nechtíc. Jedna zatáčka, kopanec do řízení, rozkmitání řidítek, průjezd příkopu v 80 Km/h a pak už jsem jen sbíral i to málo co na motorce bylo a odlítalo... Při opravě jsem zjistil, že spodní uložení pro ložisko v krku řízení bylo ve tvaru vejce a ložisko asi na 4 kusy, nejspíš už z doby před koupí... Následovala oprava uložení převařením, koupilo se nový ložisko, zalepilo se lepidlem a od té doby, co jsem jí dal zpátky do kupy jsme pár tisíc spolu najezdili, tentokrát už bez problémů, a i když jsem měl ještě pár krizovek, s řízením nikdy problém nebyl. Jiné opravy které jsem na motorce zatím dělal nebyly nějak závažného charakteru, byť peněženka to celkem pocítila, ale s tím jsem při koupi počítal, špagetáři to maj holt drahý Vyměnil jsem čidlo tlaku oleje, žárovku za Osram Cold Blue (lepší viditelnost a účinnostsvětla), gufera v předních vidlích + olej, komplet brzdovku a palivoměr, který, jak mi bylo řečeno, ocházel poměrně často, tak uvidíme jak dlouho vydrži. Na jaře mě čeká nové obutí, až jsem se divil jak to žere zadní gumu, ale při mém stylu jízdy a vzhledem k tomu že je to dvouválec... Jinak je to pro mě naprosto dokonalá motorka, ještě se na ní mám co učit ale i přes to je s ní zábava. To, co jsem od motorky čekal mi S4Rko spnilo do puntíku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Wonder
Wonder napsal 09.04.13 v 16:48

Ahoj, čidlo jsem měnil, je to přesně to co jsi tady popsal. Jeho funkčnost ověříš jedině tím, že ho natlakuješ, nejlíp kapalinou ale vzduchem by to mělo jít taky. Na tělo čidla připojíš - pól a na vývod na kabel připojíš + pól, do okruhu ještě připojíš zdroj a žárovku a čidlo bude fungovat jako spínač - pokud nebude natlakované, žárovka by měla svítit a pokud ho natlakuješ, při určitém tlaku by měla žárovka zhasnout. Teď ti neřeknu jakej má Ducna mazací tlak. Mě se stávalo se starým čidlem, že žárovka zůstávala lehce rozsvícená, občas zhasla, občas problikla, tak sem to čidlo kvůli pocitu jistoty radši vyměnil.

Plha
Plha napsal 02.04.13 v 20:09 10b.

Seš blázen... Já se bál na S4 přesedlat z půllitru ale teď už oba víme že to de a stojí to za to.

Prosimtě, píšeš, že si měnil čidlo tlaku oleje. Který to je? Je to to s tím jedním kabelem co trčí nahoru vedle víčka na dolejvání oleje? A jak ověřím jeho funkčnost? Nějak mi to zamotalo hlavu o víkendu. Díky za odpověď.

Piwell
Piwell napsal 07.03.12 v 08:16

Krásnej stroj a upřímnej článek, máš za 10 bodů

MichaelaZX636
MichaelaZX636 napsal 04.03.12 v 16:07

gratuluji ke koupi,je to kráska,posílám 10b a přeji pohovou sezonu

bon.hommes
bon.hommes napsal 03.03.12 v 19:12

Kašli na to, já šel taky z Aprilie RS125 do dvouválcovýho litra nelituju, máš to za 10b. Ducny jsou úžasný motorky

Více komentářů



TOPlist