renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Dněpr MV-750 (1973)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Piwell
Vloženo 12.2.2012
Aktualizováno 24.2.2014
Zobrazeno 9 876x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sovětskej heavy metal. Dněpr MV-750 s poháněnou a bržděnou sajdou a zpátečkou. Koupili jsme si ho s přítelkyní. On to vlastně jěště neni Dněpr, je to KMZ, Dněpr se to jmenovalo až později, od řady MT -XXX. Ale de facto to Dněpr je ...

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Nejbáječnější zážitky z jízdy na motocyklu. 26 koní na téměř 400 kg motocyklu (plná nádrž 20 l, kanystr 10l , 150Ah baterka z Avie, nosiče atp.) rozloženýho na 3 kola a 3 bubnový brzdy, z čehož 2 bubny se dělí o jednu páku, je nepopsatelný zážitek. Skutečně - tato valící se hmota - to jen tak jiný motocykl nenabídne. Ale vážně - takhle nějak se cítili němečtí vojáci daleko za Dněprem ... byla jim zima, neměli co jíst a taky nevěděli do čeho jdou ...

Motorku bych doporučil pro - Pro opravdový bikery. Tohle umět ovládat a neustále opravovat je fakt kumšt a rozhodně to neni nic pro metrosexuály "v zánovních Nike trenýrkách" ...

Doplňky na motorce - Nově jiné zrcátko - není na foto ...

Recenze

12.2.2012 večer jsme ho přivezli. Bednovou Avií s hydraulickým čelem. Byl sníh a -24°C. A Igor chytal na první cvrnknutí. To už jsem ale věděl, že půjde pod "skalpel" ... Jedná se o rustikální stroj, z plastu na něm neni nic - jen 5 nebo 6 kousků bakelitu k odizolování 6V od kostry. Je to skutečně kus mašiny. Motor se zdá být v pohodě. Jízda na tomhle je vážně požitek - jednak jízda se sajdou, pak to její poháněný kolo, zpátečka ... uff.

Tahle mašina vůbec nedělá to, co chceš ty (jak jsme zmlsaný ze současných motorek), ale ty děláš to, co chce ona - je to něco jako jízda starým kombajnem, buldozerem nebo tak něco. Ještě počítam, že mě z toho bude děsně bolet prdel, ruce, nohy a že mě hodněkrát nasere Ale proto jí mám rád už teď, že s ní rozhodně nebude nuda A skutečně - jízda na tomto stroji je únavná, plná vibrací, ztrácí se při jízdě šrouby, žere olej, hromady benzínu, ale je to fakt nepopsatelný zážitek. Přes tohle všechno je to jízda plná skutečného dobrodružství a má v sobě jakýsi zvláštní klid, nostalgii nebo spíš časy, kdy se nikam nepospíchalo, motorka byl jenom stroj - né hračka a kdy motorkář byl skutečným motorkářem a né týpkem v namazaný kombinéze, pojídajícím u benzínky zmrzlinu ...

746 ccm, 26 koní při 4900 ot./min., cca. 370 kg, kolo sajdy je poháněné i bržděné, 4 rychlosti + zpátečka.

Takže Igor je pohromadě. Udělal jsem nějakou tu testovací jízdu a pak jsme ho naložili a jeli na Jawáč. Na to, že jsme měli dohromady cca 600 kilo uháněl vcelku dobře. Spotřeba naloženýho stroje asi 10 - 12 litrů, spotřeba oleje zatim asi 0,25l/ 100 km, ale to je spíš tim, že zatim hodně teče přes těsnení na vaně. Je to nezmar. Tohle pojede i kdyby nastalo nevim co. Zatim jsem neviděl v praxi nic fyzikálnějšího. A v přírodě nic tvrdohlavějšího ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty68
Marty68 napsal 14.09.20 v 10:21 10b.

parádní popis i stroj.

LuKa6
LuKa6 napsal 08.08.18 v 13:06 10b.


Super!

Bundes
Bundes napsal 24.04.16 v 14:07 10b.

Vycho
Vycho napsal 30.03.14 v 13:18 10b.

Nádherně popsané Jasných 10 b

rosary
rosary napsal 29.01.14 v 12:23 10b.

Více komentářů



TOPlist