renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Elefant 900 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dalila
Vloženo 30.1.2012
Aktualizováno 21.3.2018
Zobrazeno 14 698x
HODNOCENÍ PROFILU OD 61 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4


Vloženo: 24.06.2015, Uskutečněno: 24.06.2015, Zhlédnuto: 15x


V reakci na příhodu,kdy jsem se málem posral,protože se mi podařilo praštit levým i pravým dorazem v asi 110km/h na výjezdu ze zatáčky,kterou dobře znám jsem se rozhodl okamžitě namontovat tlumič řízeni. Öhlins jsem sehnal zde v inzerci jako úplně nový,sundaný z nové ZX10 z důvodu výměny za Bitubo. Tedy jsem asi před rokem vymyslel a vyrobil kit pro montáž a namontoval. Jízdní projev se rapidně změnil,hlavně na rozbitých okreskách plných záplat a zatáček s různým druhem asfaltu. I při opravdu razantní jízdě je mašina na hrbolech a měkkých hadech taková pevnější,jistější,z většiny zatáček mám pocit "že tahle se fakt povedla". Prostě to neuskakuje do stran a při prokluzu z.kola v náklonu je to takové čitelnější a větší prdel...
Přineslo to ale dvě negativa:s tím prvním asi nepůjde nic dělat.Přední guma je po necelých 3.tis.km na bokách na plátně,přestože na středu je klidně i 5mm. A to je Conti motion,tedy jednosměsová tvrdá turistická guma. Druhým problémem bylo samotné umístění tlumiče a úhly ovládacích ramen kitu. Tak divně se to vylamovalo,nebylo to hezké a navíc můj dvorní mechanik v Mongolmotors,vlastně jediný kontrolor mého pochýleného počínání taky kroutil hlavou. V rámci EVO2 mi v Mongolmotors odfrézovali pevné oko s kulovým ložiskem a zde na fóru jsem si kopupil montážní kit pro tento tlumič na MV AGUSTA BRUTALE,čímž jsem získal posuvné držení těla tlumiče namísto pevného oka a zároveň svobodu v zúhlování celého kitu... S konečnou verzí jsem velice spokojen,pístnice chodí v celé délce,test proběhl dnes na studené a místy mokré silnici-OK.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Kratší stupačky,pako.

    ...tak jsem se posunul z levelu "docela rozumnej maník" do dalšího,a sice "strejda,co už ví..." A výsledkem jsou nové stupačky,o 3,5mm kratší. Původní stupačky přepákování LIGHTECH byly sice sklopné,ale měřily i s kloub

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 03.02.2016
    Uskutečněno: 03.02.2016
    Komentářů: 1x
  • Titanové šrouby kotoučů

    Gyroskopický odpor je svině. A proto došlo i na šrouby všech kotoučů,kterých je hodně a točí se na velkém průměru atd atd... Váha poloviční a navíc delikatesní provedení,za pozornost stojí frézovaný hexagon. Do titanu n

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 02.10.2015
    Uskutečněno: 02.10.2015
    Komentářů: 2x
  • Titanové šrouby rozety

    V rámci nikdy nekončícího boje s Gyroskopickou silou jsme se zdejším členem Pája19 dali dohromady seznam věcí,které se točí rychle a na velkém průměru a tedy brání prudké změně směru jízdy. A že si je necháme udělat z ti

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 16.09.2015
    Uskutečněno: 16.09.2015
    Komentářů: 1x


TOPlist