V reakci na příhodu,kdy jsem se málem posral,protože se mi podařilo praštit levým i pravým dorazem v asi 110km/h na výjezdu ze zatáčky,kterou dobře znám jsem se rozhodl okamžitě namontovat tlumič řízeni. Öhlins jsem sehnal zde v inzerci jako úplně nový,sundaný z nové ZX10 z důvodu výměny za Bitubo. Tedy jsem asi před rokem vymyslel a vyrobil kit pro montáž a namontoval. Jízdní projev se rapidně změnil,hlavně na rozbitých okreskách plných záplat a zatáček s různým druhem asfaltu. I při opravdu razantní jízdě je mašina na hrbolech a měkkých hadech taková pevnější,jistější,z většiny zatáček mám pocit "že tahle se fakt povedla". Prostě to neuskakuje do stran a při prokluzu z.kola v náklonu je to takové čitelnější a větší prdel...
Přineslo to ale dvě negativa:s tím prvním asi nepůjde nic dělat.Přední guma je po necelých 3.tis.km na bokách na plátně,přestože na středu je klidně i 5mm. A to je Conti motion,tedy jednosměsová tvrdá turistická guma. Druhým problémem bylo samotné umístění tlumiče a úhly ovládacích ramen kitu. Tak divně se to vylamovalo,nebylo to hezké a navíc můj dvorní mechanik v Mongolmotors,vlastně jediný kontrolor mého pochýleného počínání taky kroutil hlavou. V rámci EVO2 mi v Mongolmotors odfrézovali pevné oko s kulovým ložiskem a zde na fóru jsem si kopupil montážní kit pro tento tlumič na MV AGUSTA BRUTALE,čímž jsem získal posuvné držení těla tlumiče namísto pevného oka a zároveň svobodu v zúhlování celého kitu... S konečnou verzí jsem velice spokojen,pístnice chodí v celé délce,test proběhl dnes na studené a místy mokré silnici-OK.
Vlastník | dalila | |
---|---|---|
Vloženo | 30.1.2012 | |
Aktualizováno | 21.3.2018 | |
Zobrazeno | 14 698x |