První testovací jízda po třech letech renovace proběhla nad očekávaní dobře. Po seřízení odtrhnu, předstihu, ovládání předstihu, ventilů a karburátorů a po několikaminutové oživování se motorka probudila k životu. Po dalším ladění karburace už běžela krásně pravidelně a proběhla první vyjížďka v délce asi 2 km :)
Trošku jsem se bál diferenciálu, převodovky a spojky, ale vše funguje perfektně. Spojka jde lehce a má sametový záběr (aby taky ne, když jsou tam dvě lamely o pr. 180mm), rychlosti nevyskakují, neškubou ani nejeví žádné další známky nějaké neplechy.
Vůle kardan i diferenciálu se zdají také v pořádku.
Jediná chybka na kráse je, že po příjezdu a vypnutí motoru již nešel znova nastartovat. Ztratila se jiskra na svíčkách. Mé první obavy byly že odešla baterka. Ta je totiž původní ruská z roku 1956. Naštěstí to ale baterka není a vypadá to na kondenzátor nebo vysokonapěťovou cívku. Na to už ale nebyla nálada, takže to někdy příště ...
Vlastník | V_i_c_i | |
---|---|---|
Vloženo | 30.12.2011 | |
Aktualizováno | 12.7.2012 | |
Zobrazeno | 15 764x |