renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník V_i_c_i
Vloženo 30.12.2011
Aktualizováno 15.5.2021
Zobrazeno 8 423x
HODNOCENÍ PROFILU OD 33 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Opět výfuk, tentokrát rovnou Akrapovic Titanium Oval Race System

Vloženo: 02.09.2015, Uskutečněno: 02.09.2015, Stav tachometru: 48000 km, Zhlédnuto: 16x


Na anglickém GSX fóru jsem našel za super peníze na prodej použitý Akrapovič Race System Titanium Oval s nějakou tou estetickou vadou.
A aby to nebylo moc jednoduché, tak prodávající byl z Australie. Se sevřenou prdelí a myšlenkami na Jeffa z Litvy jsem objednal a přes PayPal zaplatil výfuk a poštovné. U poštovného jsem měl na výběr letecky za 3-7 dnů za 400 AUD nebo lodí za 2-3 měsíce bez možnosti sledovat zásilku za 60 AUD včetně pojištění. Samo vyhrála doprava lodí a já měl prdel sevřenou dva a půl měsíce než výfuk opravdu dorazil.
Po složení hlavolamu v podobě kam který svod patří (svody pro jistotu nejsou číslované ani jinak značené) byl za hodinu výfuk vyměněný. Nesčetněkrát jsem děkoval zvedáku, viz. starý zápis v deníku, že pod tím nemusím lézt po zádech.
Po namontování zaznělo něco jako: "Do prdele, to je hnusný..." A při testovací jízdě zaznělo něco jako "Kurva, to jede jak splašený..."

Mínusy:
- vzhled (prostě na OEM 4-2 asi nic nemá)
- na můj vkus až moc uřvaný

Plusy:
+ nějaký ten koník nahoru (podle údajů výrobce až +20 PS, viz. graf)
+ nějaké to kilo dolů (podle údajů výrobce -17 kg)
+ od cca 5.000 ot./min. mnohem lepší zátah až k omezovači
+ zmizelo pocukávání při konstantní jízdě městem kolem 3.000 ot./min.
+ bez dopadu na průběh výkonu v nízkých otáčkách

Takže suma sumárum na motorce zatím zůstane i když má kosmetické chyby a zatím se mi vůbec nelíbí
Přes zimu půjde na přepláštění, převatování a nepatrné zkrácení k RP Tuning.
A až časem seženu druhou koncovku, zjistím jak udělat hrdlo na nerezové trubce a dodělám lis, pustím se do finální podoby ...
Vici´s Modified Akrapovic Race System Titanuim Duo Oval aneb návrat k variantě 4-2

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HolkaR6 (16) napsal 08.09.2015 v 09:05

Noo tédy Venoušku Škoda,že ho neuslyším

Johny89 (9) napsal 03.09.2015 v 07:39

Nooo ten vzhled fakt utrpěl.. Ale jinak to už musí být alespoň zvuk hodný této mašiny..


Nejnovější záznamy v deníku
  • Tlumic rizeni

    Tlumic rizeni sice neni u teto motorky diky jeji geometrii nepostradatelna vec, ale pri rychlostech vysoko nad povolene limity prijemna zalezitost. Motorku to dost zklidni. :-DD Takze klasicka okruha zalezitost pro okru

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.05.2021
    Uskutečněno: 15.05.2021
    Tachometr: 59600km
  • Engine breather aneb předělání oddechu motoru

    Už delší dobu mě ta originální krabice od bot na převodovce co se stará o oddech motorového prostoru pila krev. Hlavně když jsem se měl dostat k napínáku rozvodů. Ale nikdy nebylo volných pár tisícovek, které za tuhle

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.06.2020
    Uskutečněno: 29.06.2020
    Komentářů: 1x
  • Výměna a přesun klaksonů

    Kvůli budoucí upravě bylo potřeba přesunout minimálně jeden ze dvou klaksonů. Variant bylo několik. Prostě jen jeden sundat, jeden někam přesunout nebo přesunout oba. GSXo má za krkem řízení celkem pěkný prostor, kam jse

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.07.2018
    Uskutečněno: 15.07.2018


TOPlist