PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1400 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník V_i_c_i
Vloženo 30.12.2011
Aktualizováno 15.5.2021
Zobrazeno 7 559x
HODNOCENÍ PROFILU OD 32 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Dovezena ze Švýcarska po prvním majiteli s natočenými 24.864km a servisní knihou.
Původní majitel ji dopřál laděný slip-on výfuk Yoshimura Tri-Oval, podsedlák Ermax a miniblinkry (levné a nekvalitní). Nemají homologaci, jsou špatně vidět a vypalují se.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA: Moto-JJ Josef Janáček (Kralupy na

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1300: Vyhrálo vstřikování, pevnější rám, plně nastavitelné tlumiče, šestistupňová převodovka a projev motoru u GSX 1400
Kawasaki ZRX 1200: Nebyla žádná dostupná v rozumném stavu

První dojmy - Krouťák ... ... krouťák ... ... a zase krouťák ... ... je tam prostě kdykoliv pořádná porce Nm

Motorku bych doporučil pro - Motorka s nadčasovým klasickým vzhledem. Za několik let co ji vlastním se mi ještě stále neokoukala. Ideální na takové to domácí kochání, cestování i ve dvou a dá se na ní jet i slušná palba. Akorát je to trošku širší dáma, takže v tom případě člověk pořád něčím dře. Má ráda krásný asfalt, ale nevadí ani horší cesty a dal jsem na ní i pár lesních cest když bylo potřeba.

Doplňky na motorce - Představce řídítek Rizoma
Řídítka renthal Fatbar 819 s INOX závažíčky vlastní výroby
Quick Acceleration Throttle z YZF-R1
CNC krátké páčky M-Style
Vyřazený P.A.I.R.S
Blinkry Kosso
Podsedlák Ermax
Zadní blatníček genuine Suzuki
Větrný štítek genuine Suzuki
Držák horního kufru GIVI
Držák bočních kufrů GIVI
Modifikovaný výfuk Full Akrapovič Titanium Oval Race System 4-2-1
Power Commander V + autotune modul + konečně odladěná mapa
Vačky Yoshimura Stage 1
Individuální lak, emblémy a polepy
Denali SoundBomb Mini Low Tone 113db
USB zásuvka
Aluminium CNC machined engine breather
Tlumič řízení

Recenze

Sezóna 2012
---/
Michelin Pilot Road 2
Spotřeba 5,5 - 9 l/100km dle pravé ruky
Najeto cca 9.000 km

Sezóna 2013
---/
Bridgestone Battlax BT023 GT
Montáž padacích rámů "Made by Frenki" vyráběné dle vzoru Givi
Montáž systému na mazání řetězu Scottoiler
Změna podsvícení budíků
Najeto cca 8.000 km

Sezóna 2014
---/
Bridgestone Battlax BT023 GT
Montáž představců řídítek M-Style
Montáž řídítek Renthal Fatbar 819-01
Montáž Quick Acceleration Throttle z YZF-R1
Montáž LED blinkrů Kosso
Výměna výfukového systému 4-1 Yoshimura Tri-Oval za 4-2 OEM Suzuki
Montáž držáku Givi pro topcase.
Najeto cca 4.000 km

Sezóna 2015
---/
Bridgestone Battlax BT023 GT
Montáž krátkých CNC páček M-Style
Úprava a montáž držáku PLX537 pro kufry V35N TECH
Výroba nových delších tyček pro OEM zrcátka
Montáž Ignition Advanced Controler
Montáž výfuku Akrapovic Titanium Oval Race System
Najeto cca 8.000 km

Sezóna 2016
---/
Bridgestone Battlax BT023 (GT už se nevyrábí :-/ )
Repase zadních tlumičů
Repase předních tlumičů
Repase brzd a montáž opletených hadic.
Oprava a úprava výfukového systému Akrapovic Titanium Oval Race System
Nový lak a další povrchové úpravy (mědění, niklování, eloxování, leštění)
Montáž zadního blatníčku genuine Suzuki
Výměna představců řídítek M-Style za Rizoma
Montáž držáku a jednotek Dynojetu (Power Commander V + Autotune modul)

Sezóna 2017
---/
Osazeny Yoshimura Camshaft Stage 1
Odladěna AFR tabulka pro Autotune modul Power Commandera V
Najeto cca 2.000 km

Sezóna 2018
---/
Odladěna palivová mapa, ale stále se ne a ne dokopat na brzdu.
Přesun USB zásuvky
Výměna OEM klaksonů za Denali SoundBomb Mini Low Tone 113db a přesun na neviditelné místo za krk řízení

Sezóna 2019
---/
Tak se to snad ani nedá nazvat. Vůbec nebyl časna ježdění ani úpravy. Ujeto snad jen cca 1000-1500km.

Sezóna 2020
---/
Předělán oddech motoru, aneb krabice na boty nahrazena frézovaným víčkem.

Sezóna 2021
---/
Konečně doděláno uchycení tlumiče řízení a namontován tlumič řízení.

Uvažuje se dále o:
---/
Přeměření výkonu na brzdě (očekávání je někde kolem 135 PS a 135 Nm)
Upgrade brzd - Brembo 19 RCS + Brembo M4, P4, M50 apod.
Napínání řetězu - Gilles TCA B6
Max MC Direct Coerce Drive Sprocket Guard + asi o zub menší rozeta
Titanium Dry-Brake coupling na spojku a brzdy
Montáž throttlebodies z GSXR 1000 K1/K2

Čas ukáže co bude opravdu dál, zatím to jede jako lokomotiva na steroidech xD

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
masomlejn
masomlejn napsal 11.05.21 v 15:52 10b.

Moc hezky blinkry!!!

Luocas
Luocas napsal 01.12.20 v 20:52

Je vidět, že se o svůj stroj umíš řádně postarat

V_i_c_i
V_i_c_i napsal 14.06.20 v 20:54

Diky za pochvalu. To mi pripomina ze bych mohl zase denik doplnit. Uz mam predelany “engine breather” Moto je zase krapet cistejsi a jako bonus se pohodlne dostanu ke sponovaku rozvodu.

krokoš
krokoš napsal 14.06.20 v 13:18 10b.

Paráda, to je môj sen.

azag
azag napsal 03.06.20 v 14:01 10b.

dost dobrý

Více komentářů



TOPlist