renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ural M 61 (1961)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jilmoň
Vloženo 21.12.2011
Aktualizováno 21.12.2011
Zobrazeno 7 203x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


První vrchová šestsetpadesátka z Irbitu. Rám Emka, motor Ural. Dva roky jsem po ní pokukoval a teď mám konečně klid

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Recenze

Asi před dvěma lety jsem plánoval zakoupit Urala. Byl jak nový, téměř zadarmo, jen se potkal píst s ventily. Koupě se tenkrát nepodařila, ale já už mezitím stihl zaskočit si s Oktávkou do slovenského Štúrova pro zgenerálkovaný kompletní uralský agregát. Stál jen asi 7000Kč, takže jsem ho musel vzít, i když jsem si nebyl jistý, jak to s budoucím Uralem dopadne. A jak jsem tak projížděl fotky Uralů všech stáří, přišel jsem na to, že se jednotlivé modely vzhledem motoru až tak neliší. Vývoj se podepsal jen na vzhledu krytu zapalování, takže když z koupě Urala M-66 sešlo, zatoužil jsem pořídit si nějaký vrak M-61 - vůbec první vrchový Ural 650. Z obrázků jsem usoudil, že je to v podstatě emka, kterých je dost, s vrchovým motorem, který mám. Až později jsem se dozvěděl, že rám je přeci jen jiný. Má vyšší zdvih zadního pérování a i vidlice je delší! Proto jsem pořád lehce pokukoval po nějakém vraku originál M61. Nalez jsem jí až teď, v prosinci 2011 na polském aukru. Přihodit nebylo možné a prodejce byl až ze Siedlce u Varšavy. Necelých 900 km se mi pro něj jet nechtělo, ale prodejce nejen že slíbil dojet na české hranice do Meziměstí, ale svolil prodat motocykl mimo aukci, o den dříve, než aukce skončila. Irbit mě stál 6000 zlotých, které jsem pořídil za 34640 Kč. K motocyklu jsou platné dokumenty - technický průkaz, ale bohužel ruský, takže nelze provést přihlášení do registru v ČR, Irbit je totiž moc starý, smrdí, málo brzdí a podobné výmysly. Čeká ho tedy renovace, předpokládám, že zrenovuji jen sólo motocykl do odstínu tmavě kávově hnědé s červenou linkou, ve kterém se prodával. Dostane rychlý zadní náhon, který jsem už též dávno pořídil.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dr.Houba
Dr.Houba napsal 28.12.11 v 16:02

Nejošklivější motorka, kterou máš
Ale jinak se samozřejmě těším, až se svezu ..

Jilmoň
Jilmoň napsal 26.12.11 v 19:32

Díky všem za podporu!
No samozřejmě, že veteránský papíry jsou nejsnazší řešení, ale mít bílou značku je pejchou každého veteránisty! Přestavby jakéhokoliv druhu jsou mi proti mysli

SPIJKER
SPIJKER napsal 26.12.11 v 12:06

jej jej jej jej jej jej... takova hromada srotu... a tolik nadseni... a jeste dlouhodobyho... herrgott fix... ...tak at te nadseni neopusti a nedojde ti energie..at se ti podari to rozchodit... a provozovat bez nehod..

pises ze je to stary... v tom pripade to musi byt mozny hodit na veteransky, ne? ..ono asi jednodussi pak je prestavba na mladsi TP co..

Drakis
Drakis napsal 25.12.11 v 08:31

Držim palce v boji s touto stvůrou

ctirad
ctirad napsal 24.12.11 v 11:47

Toto snad ani ne .Přeji pevné nervy při renovaci.

Více komentářů



TOPlist