Už holka není nejmladší, ale zatím nevím o žádné jiné, co by ji dokázala nahradit.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Co tu mám asi psát, byl jsem mladej, blbej a nerozvážnej, oproti Varaderu jela jak z praku, ovladatelná jak kolo a měla výraz správnýho grázla, tak jsem ji vzal.
Recenze
23.09.2020
Prodáno
Koupena v prosinci 2010 na lítání po lesích a tratích. Nakonec jsem na ní za celej rok 2011 najel ani ne 1000 km, takže se vlastně ani neznáme. Ale zatím dobrý :DD . Splňuje moje představy o motorce. Lehká, hravá, nenáročná, nerozbitná a hezká. Je trochu dobitá z terénu, ale hlavní je, že motor je v super stavu. Na brzdě jí naměřili jen o 2 koně míň, než má mít funglovka a tomu já říkám úctyhodný výkon!
Momentálně je ve stadiu údržby, vychytávání much a lehkýho šperkování. Vím, že je to přes 20 let stará herka, do které nemá smysl vrážet peníze, ale přirostla mi potvora k srdci. Takže nějaká ta lehčí renovace a navrácení do origo stavu proběhne tuto zimu :) .
Moc se mi líbí, že má šestku. Je to super, když si na rovince můžu hodit za šest a nemusím přetáčet motor :) .
Edit. Přidáno pár nových fotek.
Zima 2011-2012
V sezóně 2011 sloužil DRak jako lesní stroj, ale zjistil jsem, že to není to pravý, co jsem hledal. Chybí startér, je měkká, lehce neohrabaná. Sranda byla, ale ideální by byl 250ccm ve 2T.
Takže z lesa se stahuju na silnic a protože mám moje DRko rád, tak právě probíhá cestovní uprava!
Velká nádrž Acerbis 16 litrů - už je doma
Silniční pneu Heidenau K60 - dostal jsem je už při koupi DRka
Tabulka pod SPZ - značka chycená šroubama k blatníku provokuje
Pastorek 15 zubů - už je tam
Vyhřívaný gripy
Plexi - to se uvidí podle toho, jak moc mi bude vadit foukání
Pravý zrcátko
Zásuvka
Výstražný blinkry
11.10. 2015
Po dlouhodobé resuscitaci můžu prohlásit, že DRačena jede! Najeto zkušebních 60 km a zatím šlape.
Konečně odstraněn problém s chcípáním po zahřátí - špatný kontakty dokážou pěkně pozlobit (po neustálém procházení a opravování elektriky jsem nakonec natáhl komplet novej el. svazek včetně všech konektorů).
Neustále tekly tlumiče - škrábnutý vnitřní trubky a vymlácený futra od promáčknutých spodních trubek, vyřešeno koupí druhých tlumičů a složení jedněch funkčních.
Hodně slabý brzdy a házející přední kotouč - repase předního i zadního třmene (vyčištění, nové pístky a těsnění), nové P+Z destičky a nový přední kotouč. Brzdy si zatím sedají, ale každým km jsou lepší a lepší.
Neseříditelná směs - karburátor vyčištěn ultrazvukem+přetěsněn+vyměněná tryska+seřízení+vyčištěnej vzducháč a hlavně nový koleno od airboxu (starý už bylo zpuchřelý a sálo falešnej vzduch).
Prokluzující spojka - nové lamely a pružiny.
Rozvoďák už to měl za sebou, nahrazen novým D.I.D.
Teklo gufero výstupní hřídele na sekundár - vyměněno, při té příležitosti přetěsněn celý motor, kterej už taky rosil kde to šlo.
Nová baterie - gelovka Yuasa. Starou jsem vlastní blbostí popravil jednou zimou a nedobíjením.
Nová řetězovka - původní si svoje odkroutila, nahrazena řetězem ČZ Gold a ozubenými koly JT. Sekundár jsem dal 15 zubů a byla to chujovina, motorka už to nestíhá, nahradím 12 zuby.
Teď už jenom nazout novej přední drapák a budu v sedmým nebi! DRkům zdar
Zdar diego, nakonec jsem od výstražných blinkrů upustil, usoudil jsem, že je nepotřebuju . Ale kdyby ses do toho chtěl pustit, tak doporučuju pročíst toto téma:> http://www.motorkari.cz/tema/?t=70335 je tam i elektrický schéma, potřebný součástky atd. Hodně zdaru
Zdravím jak jsi udělal ty výstražný blinkry dík
DR 350 je i po těch létech hodně dobrá motorka a neskutečný držák Z motoru se dá ještě nějaký ten koník vyrazit, ale nemyslím že je ve skutečnosti potřeba. Kopec radosti dokáže poskytnout v naprosté sérii
Díky za upozornění o barvě rámu. Velkou pravdu máš, že po tech letech nikdo nevyrobil stroj, který by DRko nahradil.
Dík