PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mag.
Vloženo 4.12.2011
Aktualizováno 2.3.2017
Zobrazeno 8708x
HODNOCENÍ PROFILU OD 131 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Hayabusa 2009 - super koloběžka.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZZR 1400: Model 2011: Spodek, nic moc. Elektronika pro blbečky (neřidiče) ( naprosté zbytečnosti ) na modelu 2011 špatné rozložení proudění vzduchu na tělo a kolem něj. Obrovské množství horkého vzduchu na kolena. Potom cena

První dojmy - Obrovská. Široká. Klepající kolena a zuby při prvním nasednutí. Ohromný respekt. Pocit, že ten stroj máte jen vy v rukách a nikdo Vám nekecá (nepomáhá) do řízení. Chce to odvahu a alespoň dvě koule tam dole!! Nebo bejt magor a neuvědomovat si to neřízené peklo pod sebou!

Motorku bych doporučil pro - Pro psychicky labilního, rychlostí postiženého adrenalinového magora, jako jsem já! hn, Hnnn frrrnk

Doplňky na motorce - X-TRE Powerbox - Odstraňuje mimo jiné omezovač maximální rychlosti - více o tomto systému je napsáno v deníku už cca 2roky (pro rejpala paca :) )
proč? 300 dneska jezdí už každej b.l.b.e.c. ( Tak přeci nebudu B.L.B.E.C, co jezdí jen 300)
Vyhřivané rukojeti - Oxford sport
Výfuky - Takkoni
Sezona 2014 - navrácení k původním výfukům.

Recenze

Jede i 10km v hodině.
Někdy i 100 i 200 i 300 i po odblokování 340.
Táhne dopředu, furt lepší něž dozadu.
Myslím, že Motorka není diesel a taky dvoutaktní??
Někdo říká, že by na ní nikdy nesed - tak ať nesedí.
Odjeto toho máme spoustu, co napsat - jezdí to (hn,hhhnnn).
Každý tady má lepší stroj, tak co bych sem psal za zbytečnosti!
Zatím ubohá maximální dosažená dálniční rychlost 317,6Km/h (Měřeno pomocí GPS v telefonu) – „vím, jedná se šnečí tempo. Psychopat by si snad i za jízdy čet noviny a koukal po babách v autech“ Musím najít letiště kde startuje Antonov, pro vylepšení šnečího tempa.

Jinak jsem předjel i Trabanta!!
(byl to souboj kolo na kolo, plast na plast. Kouřilo se mi od gumy, tak jako jemu z výfuku - parádní zážitek)
Závod s pevným startem.
Délka tratě: 5mm (jedná se skutečně o milimetry) větší délka záludné trati neměla význam, kvůli cenám paliva.
Hayabusa předjela Trabanta již v 1.mm. – okem nepostřehnutelné.
Pro velmi těsný výsledek, kdy rozhodovaly milimetry, musel zasáhnout videozáznam!
Po dlouhých napínavých minutách, bylo rozhodnuto! Haya zvítězila o milimetry!! – Jak říkám, bylo to těsné!

Přidání padáků ( vystřelovacích jako u raketoplánu),
Povinná výbava nahrazena jinou povinnou výbavou: Magnum, šperhák, boxera, řetěz, kudlu, kuklu, chirurgický rukavice, pytel, krumpáč, lopata, vápno, paralyzér 500KV, hvězdici, ruční pilku, chloroform 100ml, rtuť, pemprsky 2x.
Větší štít nahrazeno původním.Ve vedrech je původní štít ideální - potom to dělá fouk, fooouuuk div Vám palice neulítne.
Péro si musím už vomotávat kolem pasu, jak ho to prodlužuje!
PS: Hrozně to masíruje EGO, psss.. ale nikomu to neříkejte... Jinak to bude chtít každej!!

Pořádná CZ recenze a proti Hayabuse, Honda MSX125 (Dost vyrovnané):


Zahraniční recenze s příběhem:


Parádní video s Hayabusou:


Málem jsem zapomněl, vůbec to nezatáčí. Umí to jet jen rovně a do zatáčky musíte ručně posouvat kolo- video je toho důkazem!

a další video se slalomem:




A teď něco vážně, je to citace z jednoho webu a naprosto s tím souhlasím:

Hayabusa – ultimativní parametry, nadčasový design

Na přelomu 20. století spatřil svět hypersport Hayabusa. V průběhu posledního desetiletí se tento ultimativní motocykl ještě dále vyvíjel a stále zůstal věrný svému konceptu – být absolutním vrcholem vysokovýkonných motocyklů.

Neskutečný výkon, rychlost, ovládání a charisma stále fascinují majitele i okolí.

To, co dělá tento motocykl tak fascinujícím, je bezesporu jeho motor. Objem řadového čtyřválcového kapalinou chlazeného motoru je přesně 1340 cm3. Ten disponuje 198 koňskými silami a masivním točivým momentem o neuvěřitelné hodnotě 155 Nm. Výkon motocyklu je opravdu znamenitý, reakce přichází značně rychle a bez zaváhání. Otočením plynu slyšíte hluboký dusot stáda, který žene motocykl kupředu závratnou rychlostí. Akcelerace Hayabusy, především ve vyšších rychlostech, je nesrovnatelná s jiným motocyklem. Inženýři Suzuki zde použili to nejlepší ze svého umění. Lehké titanové ventily, kované písty společně s povrchovou úpravou válců SCEM, zajišťující lepší přenos tepla a umožňující zmenšit vůli mezi pístem a válcem. Tato technologie vychází ze závodních zkušeností, zlepšuje životnost motoru a odolnost válců vůči otěru.

Hladký a vyrovnaný průběh výkonu zajišťuje pokročilé efektivní vstřikování paliva se systémem SDTV, což je systém se dvěma škrtícími klapkami v každém hrdle. První klapka je ovládána přímo plynovou rukojetí, sekundární klapka je elektronicky ovládána řídící jednotkou na základě otáček, zařazeného převodového stupně a polohy plynové rukojeti tak, aby vždy byla zachována ideální rychlost proudění v sání. Tím se zvyšuje účinnost spalování, čímž dochází k lineárnější křivce výkonu a zvýšení točivého momentu v nízkých a středních otáčkách.

Lépe využívat výkon v různých jízdních situacích umožňuje Suzuki Drive Mode Selektor (S-DMS). Dává možnost jezdci vybrat jednu ze tří přednastavených výkonových map. Tím lze upravit charakteristiku motoru tak, aby vyhovovala preferencím a jízdním podmínkám, například na závodním okruhu, úzkých a klikatých silnicích, ve městě nebo na mokru. Mezi režimy lze plynule i za jízdy přepínat pomocí přepínače na řídítkách a zvolený režim se zobrazuje na displeji.

Při ostřejším podřazování krotí brzdný účinek motoru spojka s antihopingovým účinkem, systém Suzuki Clutch Assist Systém (SCAS). Vačky uvnitř spojkového mechanismu tlačí při zpomalování proti přítlačnému talíři, tím snižují přítlak spojkových lamel a umožňují kontrolovaný prokluz spojky.

Stejně vzrušující jako motor je i charakteristický vzhled motocyklu. Agresivní tvar kapotáže zajišťuje větší pohodlí jezdce, nejvyšší prioritu má však ve své legendární aerodynamické účinnosti. Ta vedle snížení hluku a snížení spotřeby dává i vynikající stabilitu ve vysokých rychlostech. Rám motocyklu je dostatečně dimenzovaný, aby tyto rychlosti hravě zvládal. V základním nastavení mají tlumiče komfortní charakteristiku pro lepší korespondenci s běžným silničním použitím. Nabízejí kompletní škálu nastavení, takže si každý jezdec podvozek upraví dle individuálních požadavků. Neméně důležitou roli hraje ve stabilitě i elektronicky ovládaný tlumič řízení, do kterého můžete vložit veškerou svoji důvěru. Se stoupající rychlostí zvyšuje svoji účinnost.

Hayabusa je, a navždy bude ultimativní hypersport. Dobře se cítí ve vysokých rychlostech na dálnicích, na okruzích prožene supersporty, ze stability ji nevyvedou ani nerovnosti na okreskách a díky nízko položenému těžišti se dobře proplete i ucpaným městským provozem. Neskutečný výkon, rychlost, ovládání a charisma stále fascinují.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
VSTROM1
VSTROM1 napsal 04.06.17 v 12:07 10b.

uklízím pro ni garáž...

Rascal
Rascal napsal 20.01.16 v 21:56

Krasavec a mistr PACA at si zagoogluje radsi sam, ponevadz ta KRABICKA mimo jine odstranuje omezovac max rychlosti

BadRX
BadRX napsal 15.12.15 v 14:13

jj pěkné...!

Více komentářů



TOPlist