Můj nejmenší, jede jako ďábel:D a nikdy nezklamal. Každý kdo chce bejt jednou pořádnej motorkář, by na těhlech prskoletech měl začínat.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Na tátově starym mustangu jsem začínal jezdit už v 8 letech, takže před sednutím na 21čku, jsem věděl do čeho jdu. Ale po tom co sem sednul poprvé na tuhle pradědovu leštěnku, sem nemohl uvěřit, jakej může bejt rozdíl mezi jednotlivejma kusama. Prostě v 16 pro kluka, kterej je šťastnej, že může legálně na silnici ideální stroj. Co já se na něm nalítal za holkama na koupaliště :D a s klukama do školy.
Recenze
Můj praděda ho koupil jako novýho, dokud mohl, tk na něm jezdil. Potom s ním táta lítal několik let do práce a v 16 jsem ho zdědil já:). Dostal novej lak a od tý doby ho honim jak jen jde:D, ač s motorem neni nic dělanýho neni problém jet přes sedmdesát a vejlety dlouhý 200 km nejsou nic vyjímečnýho:D, je vidět, že když se člověk o tyhle mašinky dobře stará, jsou nezničitelný:)
30.5.2012-Před týdnem proběhla kompletní GO motoru. Bylo vysypaný ložisko u sekundáru. Rovnou se lehce upravil válec, udělal výbrus, kliku, nový ložiska, spojka, primární řetěz a maličkosti. Je to opravdu moc znát a pionýr jezdí daleko líp než předtim a to už předtim jezdil jako drak :). Uvidíme po záběhu. Za tři dny najeto skoro 400 km :D chvílema po odpoledních :D :D
rok 2012: Dopřávám mu odpočinek. Sem tam s nim podniknu pohodovej vejlet, nebo dojedu pár kilometrů k babče. Je to relax a vzpomínka.
Pěknej 10 b.
díky chlapi je to mazel
krásnej 10 B
Krásnej! Suprový sladění červeno-černý. Vopradu se o něj stačí pravidelně poctivě starat a jezdí bez sebemenších problémů. 10b