Jelikož nemohu sehnat díly na M-61, nechtěl jsem zahálet a našel si novou milenku na dlouhé večery
Recenze
8/2011
Jedná se o původní K-750 v originálním stavu. Oproti pozdějším K-750 je u tohoto prvního typu vyráběného v letech 1959-1963 cca 30 rozdílů a atypických dílů.
Zejména tyto:
- brzdové bubny
- skoro ploché (jen mírně do kuželu)
- menší průměr bubnu (dráty o 1 cm delší)
- maznice zvenčí na bubne nebo UVNITŘ
- jiná koncovka výfuku (rovnostranná rybina)
- obrácené páčky řidítek
- přední světlo
- tachometr
- přední vidlice
- přední blatník s velkým kšiltem (na fotce není)
- sedla a odpružení
- atypické hlavy
- karburátory stejné jako u M 72
- kratší rám aj.
Motorku jsem měl vyhlídnutou už asi 3 roky, ale až v roce 2011 se mi podařilo se s kamarádem domluvit na prodeji rozebraného stroje.
Barva bude modrá, dle originálu.
6/2014
již rok mám mám hotový lak, chromy, linkování, generálku motoru a převodovky, pokovený spojovací materiál a komplet všech dílů - stačí již jen setavit a udělat elektriku to se ale časově jeví jako největší problém
přikládám pár aktuálních fotek.
Parada!!! Zavidim. Koukam po podobnem stroji.
No ať se Ti daří ty neůnavný restaurátore. 10b a přání zdaru.
je to krasny stroj, uz ho len dat dohromady super
už tě pozoruju delší dobu... a teda dobrýýý
Koukám že nezahálíš kamaráde Tak ať se daří 10