renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX 650 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník lachimichal
Vloženo 3.11.2011
Aktualizováno 31.1.2013
Zobrazeno 2 143x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


KLX 650 R , ještě stará poctivá motorka o které se nechá mluvit jako o enduru.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XR 650: důvod neuveden

První dojmy - Po KLX jsem pokukoval dlouho , navíc jsem chtěl jedině verzi "R" bez starteru , kterých je opravdu málo.Při zkušební jízdě mi padla ihned do ruky. Překvapila svým výkonem a zátahem ve spodních otáčkách což v danou chvíli zastínilo veškeré nedostatky. Dnes vím že má i své mouchy ale přesto jsem rád že jsem jí koupil.

Motorku bych doporučil pro - Dle mého názoru se s příchodem nového tisíciletí vývoj endur rozdělil ne dva tábory tzv. "ostá" a "cestovní" !Ostrá endura mají sice skvělé pomněry výkonu ku hmotnosti ale za cenu životnosti a jízdního komfortu mimo závodní tempo. Oproti tomu cestovní endura nabízí dostatek pohodlí i na dlouhých cestách, za to o terenu si může řidič nechat jen zdát. Stará poctivá endura jako XT,TT,XR,XL,DR,KLR nebo mé KLX jejichž hlavní předností byla všestranost, jsou bohužel minulostí. KLX bych proto doporučil tomu, kdo nechce vyhrávat croscountry ani jezdit denně stovky kilometrů ale chce spolehlivou motorku s přijatelnými náklady na provoz pro každý den a každou cestu.

Doplňky na motorce - K mojí spokojenosti stačilo pouze namontovat podložky pod řidítka , změnit potah sedla za hrubší ( origo koženka klouže) a dát velkou rozetu

Recenze

Klady:
KLX 650 R je relativně lehké v porovnání se srovnatelnými jednoválci okolo 600ccm. Motor částečně vychází z bratra KLR přičemž na něm soudruzi z Kawasaki dost zapracovali a odstranili jeho neřesti jako např. řetízek vyvažováku. Naopak přidali řetízek k pohonu rozvodů které má KLX dva a to kvůli zmenšení rozměrné hlavy. Motor má celkem slušný zátah a téměř okamžitou reakci na sebemenší pohyb plynem již od velmi nízkých otáček a to i přesto že kawa má originál karburátor keihin s konstantním tlakem a bez ac pumpy díky tomu se nechá jezdit i za 5 litrů v terenu. Je to vodník , diky čemuž je podávaný výkon motoru stabilní. Ani v těžkém terenu jsem nemněl problém s teplotou . Motocykl nemá baterku a přesto má ventilátor chlazení. Přední kotouč je plovoucí. Dojezd na nádrž je celkem dostačující cca 150-200km. Zadní tlumič je plně nastavitelný , u předku jen odskok. Zadní kolo je 18".

Zápory:
U motoru trochu opadá zátah při vyšších otáčkách. Řazení je trochu humpolácké a jednička by mohla být kratší, což ale částečně kompenzuje výkon motoru ve spodních otáčkách. U předních tlumičů jde nastavit jen odskoky , při jízdě po "roletě" se motorka chová trochu jako zbíječka. Origo sedlo je z koženky která v terénu dost klouže. Přední světlo je spíš bludička. Úplně chybí tachometr, motorka má jen denní počítadlo do 100km které se navíc tragicky nuluje.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petr-66
petr-66 napsal 18.11.13 v 15:21 10b.

kadeloid
kadeloid napsal 10.03.13 v 16:23 10b.

Přesně popsáno

Více komentářů



TOPlist