renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Sprint 955i RS (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tomskala
Vloženo 18.10.2011
Aktualizováno 24.6.2012
Zobrazeno 3 424x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Triumph 955i Sprint RS, výborný úsporný stroj s ojedinělým zátahem motoru .

Více fotografii

Recenze

Motorka na které větší chlap nevypadá jak "vosa na bonbónu", tomu odpovídá i pohodlný posez. Krouťák motoru, tomu odpovídající mechanicky ovládaná spojka vyžadující silnou levačku a váha z motorky činí oproti japonériím poněkud chlapskou záležitost. Tříválec s velkým zdvihem a vícebodovým elektronicky řízeným vstřikováním má průběh zátahu od samého spodu až do konce. Pobere všechno. I na šestku bravurně a kultivovaně akceleruje bez zakuckání od 2500 otáček. Spotřeba mi nikdy nepřekročila 5,5 litru. Podvozek stabilní, nepadá do zatáčky a ze zatáčky jde sama. Odpružení je akorát. Vzhledem k hmotnosti a umístění těžiště se bike nestaví za žádného režimu zrychlení na zadní kolo, což mi vyhovuje. Pečlivě se musí dostrkávat kvalty při řazení nahoru, zejména pokud se to tam cvrnká na nižších otáčkách a vyžaduje se při tom zátah. Šestka v zátahu do kopce mi letos vypadla do falešného neutrálu a to by jsem nikomu nepřál slyšet. Po zvuku se za motorkou každý ohlédne. Spolehlivost vysoká, nároky na údržbu minimální. Chybí mi palivoměr. MINUS: neexistuje prvek na nastavení volnoběžných otáček.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PaaayaR
PaaayaR napsal 08.06.16 v 11:23

Hezky napsané. Jen pro info : minulej majitel mi rikal, ze pres diagnostiku nastavoval otacky pri neutralu. Tak že to asi nejak jde.

Li.
Li. napsal 26.09.13 v 21:55 10b.

aikon1
aikon1 napsal 25.10.11 v 22:09

Hold 3 válce jsou 3 válce 10b.

jannyjohn112
jannyjohn112 napsal 18.10.11 v 18:11

10

Více komentářů



TOPlist