Triumph 955i Sprint RS, výborný úsporný stroj s ojedinělým zátahem motoru .
Recenze
Motorka na které větší chlap nevypadá jak "vosa na bonbónu", tomu odpovídá i pohodlný posez. Krouťák motoru, tomu odpovídající mechanicky ovládaná spojka vyžadující silnou levačku a váha z motorky činí oproti japonériím poněkud chlapskou záležitost. Tříválec s velkým zdvihem a vícebodovým elektronicky řízeným vstřikováním má průběh zátahu od samého spodu až do konce. Pobere všechno. I na šestku bravurně a kultivovaně akceleruje bez zakuckání od 2500 otáček. Spotřeba mi nikdy nepřekročila 5,5 litru. Podvozek stabilní, nepadá do zatáčky a ze zatáčky jde sama. Odpružení je akorát. Vzhledem k hmotnosti a umístění těžiště se bike nestaví za žádného režimu zrychlení na zadní kolo, což mi vyhovuje. Pečlivě se musí dostrkávat kvalty při řazení nahoru, zejména pokud se to tam cvrnká na nižších otáčkách a vyžaduje se při tom zátah. Šestka v zátahu do kopce mi letos vypadla do falešného neutrálu a to by jsem nikomu nepřál slyšet. Po zvuku se za motorkou každý ohlédne. Spolehlivost vysoká, nároky na údržbu minimální. Chybí mi palivoměr. MINUS: neexistuje prvek na nastavení volnoběžných otáček.
Hezky napsané. Jen pro info : minulej majitel mi rikal, ze pres diagnostiku nastavoval otacky pri neutralu. Tak že to asi nejak jde.
Hold 3 válce jsou 3 válce 10b.
10