renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki Daytona 350 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Numm
Vloženo 2.10.2011
Aktualizováno 2.3.2019
Zobrazeno 9 468x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Muj první stroj, 350 Yuki Daytona :)

Více fotografii

První dojmy - Jednoduchá motorka, spíš asi pro větší postavy než jsem já (175), odpustí i hloupý šáhnutí na plyn nebo brzdy. Klidnější jízdu ve dvou zvládne. Pérování je při jízdě v jednom drobet tužší, při jízdě ve dvou pohodlný. Na nádrž dojezd min. 200km bez ohledu na styl jízdy.

Recenze

Daytona je sice docela dlouhá a težká, ale s nízkým sedlem. Výkon (17kW) je dostačující na ježdění okolo komína, nebo kratší výlety, přesto jsem úspěšně absolvoval několikadenní trasy do alp a něměcka. Předjíždění není žádná sláva, zrychlení od cca 80kmh za moc nestojí. Běžná rychlost se pohybuje okolo 90-100kmh, maximálka je pak 125kmh. (Originální tachometr neni z nejpřesnějších, přeměřuje cca o nějakých 15+ km/h.) K dobru by byl i šestej kvalt, bohužel chybí. Dlouhodobá spotřeba je 3-3,5/100, v případě dálnice zhruba o litr víc. Brzdy sice pískají, ale jinak na ně nemůžu říct křivý slovo. Dvojsedlo sice nevypadá tak dobře jako jednoduchý sedlo co tam bylo na začátku, ale je o dost pohodlnější (největší denní nájezd 772km).







V následujících letech bylo upraveno nebo jinak předěláno následující:

- Narovnán a nadzvednut přední blatník.
- Přidáno manuální ovládání ventilátoru. Nebylo to nezbytný, ale je to o něco lepší v letních dnech při jízdě po městě.
- Kam to jenom šlo jsem dal podložky, protože většina původních šroubů musela držet snad strachy. Pérovka je v číně asi sprostý slovo.
- Předělán držák spz.
- Dodělán napínák řetězu.
- Vyměněn převod bowdenu tachometru.
- Dán nový, nečínský automatický sytič. Místo zadní žárovky dána ledková.
- Upraveny zadní stupačky, byly dost nesouměrně vyrobený.
- Svařeny přídavné držáky zadních bočních brašen.
- Na reklamaci vyměněno táhlo od řadičky, prasklo. Na druhou stranu, rozjet se dalo i na čtyřku.
- Opraven ventilátor chladiče a dráty k němu vedoucí.
- Vyroben nový držák levé stupačky po pádu na mokré trávě - namísto pochybný slitiny použita ocel.
- Svíčky ngkcr7hsa vyměněny za ngkdr6hs včetně novejch fajfek a kabelů.
- Odebráno čidlo stojánku, bylo tam stejně akorát pro zlost.
- Vyměněn katalyzátor a koncovka levého výfuku - katalyzátor se vydrobil do koncovky, kde to pak chrastilo.
- Dány konečně nové gumy, Bridgestone Exedra. Rozdíl je solidní, proti tej čínskej zhmotněnej tmě, kterou sem jezdil doteď.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
meggan
meggan napsal 26.12.14 v 18:32

Vzhledově hezkej choppřík..Jen ty neduhy,jako bych to psal sám!Já nemám provozní manuál,jelikož nejsem první majitel.Byla by možnost manuál zkopírovat a poslat?Klidně zaplatím..Díky

Haesty
Haesty napsal 12.06.12 v 19:57

Na čínskej stroj je to opravdu fešanda.Doufám,že už bude jen dobře sloužit Hodně šťastnejch km

deadchopper
deadchopper napsal 09.03.12 v 07:33

Pěknej stroj dneska se v číně dělá všechno jasných 10

Motoholik
Motoholik napsal 17.12.11 v 21:55

Nejhezčí čínskej chopper

J.E.N.A.
J.E.N.A. napsal 14.10.11 v 22:55

Tuhle mašinku jsem v létě chodil mlsně okukovat v motoprodejně, vypadá jako parádní stavba za 200 000,- ale s motorem z naháče...

Více komentářů



TOPlist