Muj první stroj, 350 Yuki Daytona :)
První dojmy - Jednoduchá motorka, spíš asi pro větší postavy než jsem já (175), odpustí i hloupý šáhnutí na plyn nebo brzdy. Klidnější jízdu ve dvou zvládne. Pérování je při jízdě v jednom drobet tužší, při jízdě ve dvou pohodlný. Na nádrž dojezd min. 200km bez ohledu na styl jízdy.
Recenze
Daytona je sice docela dlouhá a težká, ale s nízkým sedlem. Výkon (17kW) je dostačující na ježdění okolo komína, nebo kratší výlety, přesto jsem úspěšně absolvoval několikadenní trasy do alp a něměcka. Předjíždění není žádná sláva, zrychlení od cca 80kmh za moc nestojí. Běžná rychlost se pohybuje okolo 90-100kmh, maximálka je pak 125kmh. (Originální tachometr neni z nejpřesnějších, přeměřuje cca o nějakých 15+ km/h.) K dobru by byl i šestej kvalt, bohužel chybí. Dlouhodobá spotřeba je 3-3,5/100, v případě dálnice zhruba o litr víc. Brzdy sice pískají, ale jinak na ně nemůžu říct křivý slovo. Dvojsedlo sice nevypadá tak dobře jako jednoduchý sedlo co tam bylo na začátku, ale je o dost pohodlnější (největší denní nájezd 772km).
V následujících letech bylo upraveno nebo jinak předěláno následující:
- Narovnán a nadzvednut přední blatník.
- Přidáno manuální ovládání ventilátoru. Nebylo to nezbytný, ale je to o něco lepší v letních dnech při jízdě po městě.
- Kam to jenom šlo jsem dal podložky, protože většina původních šroubů musela držet snad strachy. Pérovka je v číně asi sprostý slovo.
- Předělán držák spz.
- Dodělán napínák řetězu.
- Vyměněn převod bowdenu tachometru.
- Dán nový, nečínský automatický sytič. Místo zadní žárovky dána ledková.
- Upraveny zadní stupačky, byly dost nesouměrně vyrobený.
- Svařeny přídavné držáky zadních bočních brašen.
- Na reklamaci vyměněno táhlo od řadičky, prasklo. Na druhou stranu, rozjet se dalo i na čtyřku.
- Opraven ventilátor chladiče a dráty k němu vedoucí.
- Vyroben nový držák levé stupačky po pádu na mokré trávě - namísto pochybný slitiny použita ocel.
- Svíčky ngkcr7hsa vyměněny za ngkdr6hs včetně novejch fajfek a kabelů.
- Odebráno čidlo stojánku, bylo tam stejně akorát pro zlost.
- Vyměněn katalyzátor a koncovka levého výfuku - katalyzátor se vydrobil do koncovky, kde to pak chrastilo.
- Dány konečně nové gumy, Bridgestone Exedra. Rozdíl je solidní, proti tej čínskej zhmotněnej tmě, kterou sem jezdil doteď.
Vzhledově hezkej choppřík..Jen ty neduhy,jako bych to psal sám!Já nemám provozní manuál,jelikož nejsem první majitel.Byla by možnost manuál zkopírovat a poslat?Klidně zaplatím..Díky
Na čínskej stroj je to opravdu fešanda.Doufám,že už bude jen dobře sloužit Hodně šťastnejch km
Pěknej stroj dneska se v číně dělá všechno jasných 10
Nejhezčí čínskej chopper
Tuhle mašinku jsem v létě chodil mlsně okukovat v motoprodejně, vypadá jako parádní stavba za 200 000,- ale s motorem z naháče...