Zatim nova, zvykame si na sebe docela rychle, ale jeste to chce nejaky opravy.
První dojmy - Motorka byla hodně těžká a manévrování na místě chtělo dost síly i přemýšlení. Jinak jak se to rozjelo, tak vzhledem k věku to i šlo řídit. Rozhodně jako jedna z motorek pro pochopení toho co chci byla výborná (příští rohodně nebude litr, spíš něco malýho a obratnýho :-) )
Recenze
Ujel jsem na ni asi 250 km a jako mazec, opravdu silna. Ted me ceka spojka a retezovka, tak az to udelam, tak doplnim info. Ale zatim jsem si vsim, ze motorka je uzasne ovladatelna a jako 200 jede opravdu docela hned a v pohode.
5.4.2012
Tak motorka je už je komplet zaservisovaná, do dílů padlo 6000 Kč a ještě po výplatě objednám řetězovku, takže mě to vyjde na 8600 Kč a je to hotové. Jinak motorku jsem už trochu provětral a jako super, opravdu stačilo pár kilometrů a řídí se mi parádně. V zatáčkách se vede parádně a na rovince si užívám dostatečně silný motor. Jenom to není na crcání po městě nebo nějaký pomalý manévrování, to je pak peklo .
Je to varianta 74 kW, takže tak akorát, je hodná... Jede mi to asi 230 km/h po rovince, ale s novými svíčkami a vzduch. filtrem ten motor běží o hodně líp, krásně startuje, prostě paráda.
A ještě jendno plus. Vůbec na ní neni zima v porovnání s naháčem. Chladič dost topí na kolena, takže klidně v kraťasech a nohy jsou jak pod peřinou. Plasty parádně pokrejou zbytek těla, tak ani netrpim větrem. Zkrátka stačí určitě o mikinu míň než na naháči a je stejně teplo.
Motorka prodaná a nový majitel na ní prý už najel 5000 km a pořád to šlape. Hold Honda je držák...
Tak ať to jezdí
vitej do klubu a hlavne at slouzi bez problemu,kdyby jsi chtel s necim poradit tak napis
Dalsi znas kdo ma rad poctive starsi klasiky at se ti ji podari opravit a at ti slouzi hodne Km snad se nekdy nekde potkame LIVE TO RIDE RIDE TO LIVE