Takže klasická Guzza 1100 Sport. Ještě karburátorová verze, klasická vidlice. Koupeno na ebayi hlavně kvůli těm svodům. Býv majitel to zprasil vlašťovkama (řidítka) a tak holka bude potřebovat trošku vykurýrovat. Na zimu ideální.
Recenze
Ducati je Ducati, o tom žádná, je to malý, obratný, rychlý. Ale něco tomu chybí. Už jednou jsem tu Ducati přirovnával spíše k akrobatickému speciálu. Jenže Guzzi mi nedala zapomenout. Dlouhá jak týden před výplatou, těžká jak půlka titanicu, ale stejně, když se to rozjede tak to stojí za to. Prostě mi víc sedí styl "střemhlavý bombardér".
Jinak klasika, práce jak na kostele ale s ženskýma je stejně nuda.
jo, a je to dobrá frajeřina koupit si Moto Guzzi k 90.tému výročí založení značky v Mandellu!
výchozí stav:
chčijící vidle
chčijící simerink na klice
napasovaný fuj řidítka
ale mám k tomu bednu původních dílů a spoustu dalších udělátek takže to zase není taková tragédie.
---
31/10/2011:
motor otryskán suchým ledem u firmy eco-stations.cz - VŘELE DOPORUČUJI!!! fotky v profilu. Povedlo se mi sehnat jinou neuhučící převodovku za cenu opravy převodovky původní. A taky nové přední vidle za cenu repase starých (miluju ebay).
Takže začínáme pomalinku skládat...
půlka listopadu 2011:
takže jsme otevřeli převodovku a našli víc než jsme čekali :) Ložiska jsou všechny OK, to je potěšující, co je nepotěšující, že všechny kolečka jsou KO. Vykousaný zuby, díry cca 0.2-0.4mm hluboké, výrazný pitting. Takže takhle ne přátelé. Dvě možnosti - jiná převodovka, nebo jiný kolečka. Láká mě možnost komplet jiných koleček. Bylo by fajn mít jedničku co bude točit kolem kila za hodinu, i dvojka by mohla být rychlejší. No, jdeme si hrát :)
přelom 2011 a 2012
po obepsání všech možných i nemožných dílen, nadšenců a vrakáčů mi došlo že shánět nové kolečka nemá smyslu. Nejsou a pokud jsou tak ne všechny a drahý. Nejlepším řešením se ukázalo koupit celou jinou převodovku. Dárcem v tomto případě bylo V10 Centauro. Převodové poměry vycházejí plusmínus pár procent stejně, jen dvojka je delší a to je dobře :) Děkuji Mikisovi že mi poskytl jeho převodovku! Zachránilo mi to vaz.
Otevřel jsem také konečně motor. Vačka a hrníčky jsou samozřejmě chycené - druhá častá bolest Sportech. Palce vaček jsou nedostatečně mazané, hrníčky se přestanou otáčet a konec je vetšinou nasnadě. Hrníčky nemá smysl repasovat. Nové jsou cca 20€ za kus. Vačku jsem poslal na repas do Repremoto - Ing. Gelnar.
Pokud budete někdo shánět vačku na V11 tak věřte, že uplně stejná je v V11, Brevě i Grisu (dvouventil). Tomu říkám kompatibilita :) Jako bonus jsou také novější vačky trvanlivější neb mají trochu vychytané mazací otvory. Kliková skříň nevykazuje chyb, vůle na ložiskách v pořádku, šály jsou také zdravé. Alespoň něco.
od nového ruku po konec března:
no... repase vačky, nové hrníčky, nový rozvoďák, nový napínák rozvoďáku, gufero tamhle, těsnění tady... trošku to vlezlo do peněz ale když se to má dělat pořádně tak to stojí za to. Ještě doufám že jsem to všechno poskládal správně. I naskytlo se několik zábavných momentů ale to by vám k smíchu asi nebylo.
Zkrátka motor poskládám, nová převodovka na místě, už čekám jen na drobnosti do kardanu.
Méně veselé zprávy jsou z elektriky. Němec domrdal na co šáhnul a tak nic není kde má být, a i se schématem v ruce na to čumím jak péro z gauče. To bude chtít ještě dořešit.
Došel mi konečně zadek z DucDuc TT1 který je upraven k obrazu mému, jen svařit podsedlovu a dát do kupy peníze na přední lamináty. Jak by to mělo vypadat uvidíte na přiložených malůvkách. Nevím jestli se letos svezu... vidím to bledě, chybí toho pořád moc a moc.
Krásná!
A v jakém stavu ji máš teď? Jezdíš s ní i na okruh?
Dobrá volba
Tak tohle je hodně pěkná muzika, chtěl bych ji vidět naživo
...respekt
Tak za mně teda taky moc velká pochvala