Pohodový stroj, dojedu kamkoliv potřebuji - na cestě i mimo ni. Jenom na té motokrosové trati si mě pletli s náklaďákem
První dojmy - Pohodový stroj, dojedu kamkoliv potřebuji - na cestě i mimo ni. Jenom na té motokrosové trati si mě pletli s náklaďákem :-) Již prodáno.
Recenze
Před 2 sezonami jsem začal na Suzuki GS500E, výkon mi vcelku stačil(dnes bych se už teda nevrátil ), jezdil jsem bez nehod a v pohodě. Jenomže to pohodlí nebylo zrovna ideální - já chci na moto i cestovat, jenomže když člověka po 50 km začnou trnout nohy, tak je asi něco špatně Další věcí, které jsem se chtěl o trošku více věnovat - byl terén. Se suzukou jsem se z cesty zrovna sjet nebál, ale že bych si to zvlášť užíval se říct nedalo. Každý hrbol jsem pociťoval celým tělem a té jistoty z jízdy mimo zpevněnou cestu tam také příliš mnoho nebylo. Takže abych ten úvod zkrátil rozhodnutí padlo na Varadero
Favoritem od začátku asi nebylo, díval jsem se prvně na Yamahu TDM. Nechtěl jsem se už ale spokojit s tou starší 850, jenomže 900 byla o dost dražší, navíc jsem četl, že mnohem víc by ji slušel přechod z 850 na 1000 Takže další kandidát byl V-Strom 1000, jenomže tam jsem zjišťoval, že prý mnohem vyváženější a celkově povedenější je 650. To mi ale bylo málo, vybíral jsem stroj, který mi už vydrží na dýl. Takže pak jsem objevil Hondu XL1000V Hm, teď zjišťuji, že i druhý odstavec byl pouze úvod
Jeden den večer jsem prodal suzuku (zavezl jsem ji kupujícímu až pod nos a domů jel vlakem) a další den ráno jsem už volal na první inzerát a po obědě na Varaderu už ujížděl domů
První poznatek pro mě byl, že to je pěkně velká a těžká obluda Velká a těžká zůstala pořád, jenom tu obludu jsem musel revidovat Jakmile člověk může jet, tak je to pohoda - na cestě i v lehčím terénu. Jakmile se ale musí někde otáčet, manipulovat s ní v menších prostorách, nebo nedej bože tlačit(což se mi jednou povedlo, protože jsem byl přesvědčený, že na tu "rezervu 100% na benzínku dojedu" - 2km ), tak je to docela síla. Při pomalinkém otáčení, nebo v několika situacích, kdy jsem stál a trochu nerozvážněji jsem se na motorce začal "hnízdit" a nahýbat, tak jsem ztratil balanc a ustlal si. Pokud tohle ale mají být jediné situace kdy nebudu "na dvou kolech", tak si určitě nebudu stěžovat Já jsem tušil do čeho jdu, takže jednou z prvních investic byly padáky - doporučuju Hlavně je potřeba pořád si být vědom té váhy, pak snad nebude problém.
Co se týká silnice, tak nemám připomínek - je to gauč na dvou kolech. Takže velké pohodlíčko, když za to člověk vezme tak to i jede a pokud najedete do nějakých děr a nebo na nerovnosti, tak o tom nemusíte ani vědět - ten podvozek toho pobere tolik, že bych tomu nevěřil. Prostě na naše cesty je to úplně super stroj
Když z té cesty sjedu, tak se to pořád dá. Je jasné, že na patě se s tím člověk neotočí - na motokrosové trati vyjedu v pohodě kopce, jenom ty zatáčky jsou problém - furt by to chtělo jet rovně Když ale budu brát v potaz jenom nějaké polňačky, lesní cesty a podobně, tak tam se Varaderko určitě neztratí, naopak službu udělá dobrou Nejhorší zážitek "v terénu" jsem měl asi na rozoraném poli po lehkém dešti :-) - zpocený od hlavy až k patě, ale projel sem - opakovat to už ovšem nechci :-)
Spousta lidí asi řekne, že to není ryba a ani rak, jenomže mě šlo přesně o tohle - nemusím mít špičkový stroj v žádné z disciplín - jenom chci, abych je se ctí zvládl absolvovat všechny. Takže pokud se díváte po motorkách, které se neztratí na silnici a zároveň i mimo ni a to vše za rozumné peníze, tak určitě mrkněte i na Varadero - s Horstem ho můžeme doporučit
Hezky napsáno Mašina super HONDÁÁÁÁ
bezva recenze :)
presne tohle jsem potreboval si precist :)
Není víc co dodat, já jsem koupil před týdnem a jsem nadšen. Je to obr, ale mazlivej a poslušnej. Varan je prostě takovej jak ho popisuješ.
Pěkně napsané! Přesně to je varan! Na rozbahněné pole a na motokrosovou trať to opravdu není dobrá volba Žes tam s tím vůbec vlítnul... Taky jsem s varanem prubnul pár menších opičáren, ale do takové bych nešel Tlačit ho 2km, tak to musel být nářez...