Závodní Jawa pro závody veteránů kategorie H.
Výška jezdce: 178 cm
Recenze
Závodní úprava podle pana Průchy. Prodloužená a 3x uchycená kyvka. Válec a hlava z Evropana a kompletně "překopaný" vnitřek motoru. Upaluje pěkně a je s ní opravdu zábava.
Po první sezoně: Tak rok 2011 byl ve znamení neustálého ladění. První problém - neustálý únik oleje (cca 2dcl/20km). Zaboha jsem nemohl přijít na to, odkud to teče. Vyřešeno až na konci sezony - bronzové pouzdro předlohové hřídele se při ohřátí karteru vždy uvolnilo a když už šlo na motor šáhnout, tak zase sedělo. Druhý problém karburátor. Abych se vešel do kategorie H, musel jsem do Hořic dát karburátor s oddělenou plovákovkou. Nevyzkoušená malá tryska a výsledkem bylo propálení pístu ve 2. kole 1. tréninku. V dalších závodech jsem nasadil nově získaný karburátor "samo-domo" průměr 32mm a výsledky byly tristní. Jelo to jen na plně otevřené šoupě a jinak to chcípalo. Jednoklíč také moc nebrzdí.
Pro sezonu 2012: Spousty drobných doladění a vychytávek. Dvouklíčová brzda z nového odlitku. Tak uvidíme.
prekrásny stroj, tvoje motorky sledujem od kedy som objavil server motorkari.cz, jedna z najkrajších zbierok
Upravy provedeny,tak nazdar ve St,Meste.Zdravim Jiri
Moc moc pěkná
Parádní mašinka radost na ní určitě jezdit... máš to za 10 a ať ti ta historie v krvi zůstane
Na takové motorce bych se jednou chtěl svézt..je krásná!