Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Silné stránky
Krouťák, výkon, zvuk, servisní intervaly.
Slabé stránky
Přední vidle, pro malou postavu výška sedla a hmotnost. U konkrétního kusu katastrofální nespolehlivost.
Moje úpravy |
Klika a ojnice HotRods s vyšším zdvihem, bastry UFO s výztuhou, jiná maska. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Terén |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky | |
Ochrana jezdce terén |
Obecné
Moje závady | Dvě věci typické pro DR-Z - uvolněné šrouby držící stator alternátoru a netěsnící gufero táhla spojky. Dále unikátní fatální závada - prasklá kliková hřídel :( |
---|
Sport
Úpravy motoru | Klika a ojnice HotRods s vyšším zdvihem |
---|---|
Použité pneumatiky | př. Dunlop D952 zad. Mitas C-18, C-02, C-10 |