Nasraná, velká, neposlušná Italka, která prostě jen tak nic neodpustí !!!
Recenze
Proběhla kompletní přeměnou. Je to totiž moje "vysněná" motorka . Dal jsem do ní co jsem mohl.
Tak např: KaN filtr, čip Arrow , upravený CE airbox, krátký výfuk vlastní výroby , Power Commander (kompletně odladěno na brzdě ve všech režimech), brzdové destičky origo Brembo (3000kč) , tlumič řízení Trible performance , padáky , zadní diodové světlo , celolak , plexi , podsedlovka , LED blinkry , tankpad Aprilia , ukazatel zařazené rychlosti , rychlořazení (vlastní výroba a konstrukce) atd...Laboroval jsem i s výfukovou přívěrou z GSXR 1000, ale ta se mi neosvědčila, takže šla pryč.
Na dlouhé cesty to fakt není a do zatáčky se musí občas trochu přemlouvat, ale se zadní penu 190/55 se to hodně zlepšilo.
Často je dotazována spotřeba... Při delší trase a svižné jízdě v rychlostech 80-140 je spotřeba 6l (ale nesmí se moc brzdit). No a okruh sem jel za 12 (asi se divíte stejně jako já že je to docela málo).
A co vlastní jízda? Ze začátku neskutečný adrenalin, ale teď po dvou letech ježdění už to malinko vyprchalo, navíc kvalita silnic se jen a jen zhoršuje a už se to moc nedá...
sice jsem to zkopíroval, ale dát to sem snad mohu : Něco málo o V2 vs R4: Takže proč si v dnešní době 180ti koňových monster koupit 130ti koňovej dvouvál???Na sebekratší rovince vám litrovej čtyřválec nadělí několik metrů a nejspíš vám ujede i každá novější 750.Pojmy jako lepší zátah odspoda a větší krouťák platily v době,kdy proti sobě závodily V2 1000 a R4 750. Pokud dnes proti sobě postavíte V2 1000 a R4 1000,nemáte šanci se s dvouválem udržet vedle čtyřválce ani při středních otáčkách,natož když se čtyřvál roztočí... Takže lepší výjezd díky větší síle dvouválce odspodu se jaksi nekoná.. Navíc jsou čtyřválce ze stejných let vždy asi o 20 kg lehčí..Výhodou dvouválu je UŽSÍ A KOMPAKTNĚJŠÍ STAVBA,NIŽŠÍ GYROSKOPICKÝ MOMENT MOTORU dovolující rychlejší projetí zatáčky (ten je zapříčiněn o něco málo nižšími rotujícími hmotami motoru a hlavně použitím asi o třetinu nižších otáček motoru při průjezdu zatáčkou oproti čtyřválcům). Dále má dvouvál LEPŠÍ TRAKCI ZADNÍHO KOLA na výjezdu ze zatáčky díky nepravidelnému sledu zapalování (kolo není neustále v záběru a má čas se při prokluzu zase chytit),tento princip je využíván v GP (sled zapalování screamer vs bigbang).Takže záver je,že na rovinkách vítězí R4 a v zatáčkách V2...
Fakt hezký.Dobře zvolený barvy. Až to rozbiju,budu taky černobílej.
Díky, ale na foto ještě není nový výfuk
update:místo má být
Krásná klasika 10points...
Tak tady je vyvoňáno a ve spojení s tou kombou je to TOP!