Enduro z Číny s licencovanými díly z Japonska.
Recenze
Na téhle motorce jsem jezdil nějakých šest-sedm let, víceméně klasicky sezónně. Zatím, až na pár běžných maličkostí, mě nenechala ve štychu, i když na druhou stranu "interval poruchovosti" je dost kratší, než u Horneta.
Najezdil jsem na ní od 16ti let nějakých 13000km. Párkrát jsem ji vyválel a pořád se to na ní dá. Na naučení pohoda, moc to neletí, člověku to při položení zas tak líto není a opravy se dají dělat doma na koleni. Příští rok (2013) ji podědí brácha, takže ten ji asi dorazí úplně.
Ale prostě to je furt Čína s čínskýma neduhama. Převodovka nepřesná už od koupě (předváděcí model z obchodu), kvalty si tam občas skáčou jak chtěj, klepe se to jak drahej pes - po 100 kilometrech mě vždycky brněl celej člověk, brzdy žádná sláva (vzadu buben!) a hlavně ZKURVENÝ PÍPÁTKO signalizace zaplých směrovek. Po první projížďce na mě lidi čuměli jak na vola, že mi pípá motorka jak couvačka náklaďáku, tak se to omotalo vulkanickou páskou a je klid.