První motorka. Koupena 2011 prodána 2012 a 2014 koupena zpět. Je to opravdu multifunkční motorka. Do práce doveze, na výlet vyveze i lehčí offroad projede. Zatím vcelku spolehlivost.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Je malá, lehká, obratná a nevýkonná. Po prvním nákupy byly problémy se starty, které se podařilo minimalizovat. Hlučnost motoru jsem neřešil. Když jsem jí koupil podruhé, tak byla po výbrusu, bohužel moc těsném a moto se přidírala. Půjde na další 5. výbrus.
Recenze
ČZ 180 - 487
Je to relativně lehká motorka. Bál jsem se před koupí, že bude malinká, ale rozměrově naprosto dostačuje. Díky vyšší stavbě a 18" kolům není problém ani lehčí terén, kde mě omezují jen mé dovednosti a silniční přední guma.
Co se týče silnice, tak se držím silnic 2 a 3 třídy. Na silnice první třídy se už nechytám. Tachometr ukazuje opravdu přesně (dle radaru v 80km/h dle tacho odchylka +2km/h). Maximální rychlost 101km/h.
Co se týče spotřeby, tak opravdu hodně záleží na tom jak člověk tahá za plyn, ale v rozmezí 4 a 6 l/100km.
Motorka má neoriginální lak, ale velice pěkný a jiné budíky (z jawy 350 ovšem bez otáčkoměru, který nahradily digitální hodiny - praktická věc).
Moc pěkná!
Ta barva a tmavé blinkry jí sednou Tak ať jezdí.
Nazdárek.Vidím že jsi patriot.Vono kdopak by si dneska koupil ňákýho japonce. Čau,ať to jezdí,a bezpečně.
Moc pěkná ČíZa 10b