tak po dlouhý době dávám něco do deníku...dal jsem novou řetězovku tak mám zase co porovnávat...ve 30 000 Km jsem dal japonský řetěz RK a nějaký maďarský kola...firmu si už nepamatuju...v 50 000 Km byl řetěz vytažený o 30mm...vyměnil jsem jen řetěz...vím že se má měnit celá řetězovka ale zuby vypadaly fakt dobře a šetřil jsem...dal jsem český řetěz ČZ...v 71 000 Km byl vytažený o 22mm...takže dopadl v testu o hodně lépe než RK, protože se za stejné kilometry vytáhnul méně, ale dokonce na starých jetých řetězových kolech...teď jsem dal celou řetězovku...rozetu a pastorek SUNSTAR a řetěz D.I.D...originál pastorek má 16 zubů...já dal 15...vyhovuje mi to víc...jezdím spíš okresky a polňačky než dálnice...když teď jedu na pětku 90Km/h tak točím 4000ot/min...mám o 380 otáček víc než při 16ti zubech...ověřeno v programu pro výpočet řetězovek...počítal mi to přes telefon prodejce řetězovky z OKmoto...doporučuju...míň řadím, lépe se mi předjíždí a mimo asfalt taky lepší...lichej počet zubů na pastorku prodlužuje životnost řetězu...holt trochu stoupne spotřeba...ale jestli to bude z 3,5L na 3.6L tak to asi přežiju...hehehe...ale hlavně přestal trpět motor...jet 90tkou na pětku se fakt nedalo...bylo to podtočený...teď se trochu pohaním...při montáži pastorku pozor na jeho otočení...viz foto...patří to výběžkem ven...takže vlastně opět poklona řetězu ČZ...že to vydržel...no a když jsem měl ruce od šmíru tak jsem rovnou vyměnil přední brzdové destičky...jedna byla skoro na plech a druhá lepší tak jsem kouknul na brzdič a byl mimo osu kotouče...srovnal jsem to vymezovacíma podložkama a teď se to snad bude sjíždět rovnoměrně...když koukám na ujeté kilometry (72 000) a investice do motorky tak mi nezbývá než si mnout ruce...hehehe...ale abych to nepřechválil...začalo mi cvakat v ložisku krku řízení...ono to bylo při pomalý jízdě neklidný už při koupi (27 000 km)... 26.6. DODATEK---žere to úplně stejně...tam kde jsem jel na vytočenou čtyrku teď jedu na půl plynu na pětku...
-
-
rozeta po 40 000 Km
-
pastorek po 40 000 Km
-
límcem ven!!!
-
obroušení pastorku při jeho otočení...jsem holt kopyto...hla
-
-
-
-
-
Sem rád že ti to funguje třeba se potkáme chystám se pokud se něco neposere do Uštěka příští rok s Plastákem který se bude teprve kupovat
Ta řetězovka už se chvilku hlásila...
řetěz je X-ring...mažu silničním sprejem...chtěl jsem zkusit D.I.D protože ho BMW dává ve výrobě
Užitečná investice. Tady se šetření nevyplatí. Mě vydržela orig. řetězová sada u J 650 35 tisíc km...řetěz ČZ, jiný bych nechtěl.
Řetěz má "X" kroužky? Čím to pak za provozu mažeš? Používáš motokrosový sprej nebo silniční?