PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník penal1
Vloženo 4.8.2011
Aktualizováno 28.6.2017
Zobrazeno 3 177x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 21.06.2016, Uskutečněno: 21.06.2016, Zhlédnuto: 158x


tak po dlouhý době dávám něco do deníku...dal jsem novou řetězovku tak mám zase co porovnávat...ve 30 000 Km jsem dal japonský řetěz RK a nějaký maďarský kola...firmu si už nepamatuju...v 50 000 Km byl řetěz vytažený o 30mm...vyměnil jsem jen řetěz...vím že se má měnit celá řetězovka ale zuby vypadaly fakt dobře a šetřil jsem...dal jsem český řetěz ČZ...v 71 000 Km byl vytažený o 22mm...takže dopadl v testu o hodně lépe než RK, protože se za stejné kilometry vytáhnul méně, ale dokonce na starých jetých řetězových kolech...teď jsem dal celou řetězovku...rozetu a pastorek SUNSTAR a řetěz D.I.D...originál pastorek má 16 zubů...já dal 15...vyhovuje mi to víc...jezdím spíš okresky a polňačky než dálnice...když teď jedu na pětku 90Km/h tak točím 4000ot/min...mám o 380 otáček víc než při 16ti zubech...ověřeno v programu pro výpočet řetězovek...počítal mi to přes telefon prodejce řetězovky z OKmoto...doporučuju...míň řadím, lépe se mi předjíždí a mimo asfalt taky lepší...lichej počet zubů na pastorku prodlužuje životnost řetězu...holt trochu stoupne spotřeba...ale jestli to bude z 3,5L na 3.6L tak to asi přežiju...hehehe...ale hlavně přestal trpět motor...jet 90tkou na pětku se fakt nedalo...bylo to podtočený...teď se trochu pohaním...při montáži pastorku pozor na jeho otočení...viz foto...patří to výběžkem ven...takže vlastně opět poklona řetězu ČZ...že to vydržel...no a když jsem měl ruce od šmíru tak jsem rovnou vyměnil přední brzdové destičky...jedna byla skoro na plech a druhá lepší tak jsem kouknul na brzdič a byl mimo osu kotouče...srovnal jsem to vymezovacíma podložkama a teď se to snad bude sjíždět rovnoměrně...když koukám na ujeté kilometry (72 000) a investice do motorky tak mi nezbývá než si mnout ruce...hehehe...ale abych to nepřechválil...začalo mi cvakat v ložisku krku řízení...ono to bylo při pomalý jízdě neklidný už při koupi (27 000 km)... 26.6. DODATEK---žere to úplně stejně...tam kde jsem jel na vytočenou čtyrku teď jedu na půl plynu na pětku...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
Krtek.Sileny (1) napsal 29.06.2016 v 20:41

Sem rád že ti to funguje třeba se potkáme chystám se pokud se něco neposere do Uštěka příští rok s Plastákem který se bude teprve kupovat

Crawly (2) napsal 29.06.2016 v 13:14

Ta řetězovka už se chvilku hlásila...

penal1 (24) napsal 22.06.2016 v 09:28

řetěz je X-ring...mažu silničním sprejem...chtěl jsem zkusit D.I.D protože ho BMW dává ve výrobě

milan1963 (89) napsal 22.06.2016 v 08:48

Užitečná investice. Tady se šetření nevyplatí. Mě vydržela orig. řetězová sada u J 650 35 tisíc km...řetěz ČZ, jiný bych nechtěl.

MartinED250 (11) napsal 22.06.2016 v 06:42

Řetěz má "X" kroužky? Čím to pak za provozu mažeš? Používáš motokrosový sprej nebo silniční?


Nejnovější záznamy v deníku
  • 111 000 Km

    předešlý zápis je tři roky starý...není co psát...motorka jede stále výborně a bez poruch...má najeto 111 000 Km. dal jsem nový zadní kotouč + brzdové destičky, řetěz a páčky...

    Typ: Údržba
    Vloženo: 13.08.2020
    Uskutečněno: 13.08.2020
    Tachometr: 111000km
    Komentářů: 4x
  • ČIDLO TLAKU OLEJE

    tak je po něm...vydrželo 80 000 Km...nové jsem dal škodovácký...(na foto vpravo)...je prakticky stejné...i spínání je při stejném tlaku...stálo 75Kč...

    Typ: Údržba
    Vloženo: 26.06.2017
    Uskutečněno: 26.06.2017
    Komentářů: 2x
  • NOVÁ LOŽISKA V KRKU ŘÍZENÍ

    nejlevnější sada kuželíkových ložisek i s prachovkama se dá koupit i za 850Kč...já ale na kvalitě nešetřil a pořídil japonský za 1436 Kč a německý prachovky za 190 Kč...když jsem to rozebral tak koukám že starý ložiska j

    Typ: Údržba
    Vloženo: 05.09.2016
    Uskutečněno: 05.09.2016
    Komentářů: 2x


TOPlist