PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník penal1
Vloženo 4.8.2011
Aktualizováno 28.6.2017
Zobrazeno 3 177x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 14.05.2015, Uskutečněno: 14.05.2015, Zhlédnuto: 1 699x


začal jsem mít delší starty...hlavně ráno ten první...dokonce mi studenej motor párkrát chcípnul...samozřejmě vždy na křižovatce...a na volnoběh mi mírně kolísaly otáčky...pomohla mi výměna vzduchového filtru ale přesto jsem zapátral na fórech a našel názor že to může dělat i ucpaný palivový filtr...sundal jsem přívodní hadici z filtru a vytekl z něj černý benzín...na netu jsem našel že se mění po 20 000 Km...já mám najeto 55 000 Km a filtr stále původní takže je rozhodnuto...bude se měnit...ale protože je kombinovaný s přetlakovým ventilem (3.5 Bar) a dělá ho jen BMW tak stojí kolem 2500 Kč...tolik utrácet se mi nechce tak jsem tam dal filtr za 180 Kč + přetlakový ventil z kovošrotu 0 Kč...a samozřejmě pár nových hadic + ocelových spon a trubičkový téčko...ale ten uzel hadic zabírá víc místa tak jsem obětoval kastlík na náhradní duše...duše dám do kufru a do kastlíku se mi ted aspoň vejde hadr na ruce...náhradní žárovky...kompresor a samozřejmě pro jistotu ten starej filtr...máte s výměnou palivového filtru na BMW GS-650 nějaké zkušenosti nebo tipy???:..těším se na vaše názory...(17.10.2015 dodatek---tak jsem dostal tip na toto http://www.jbautodi...oda-fabia-i-10121420 viz foto...asi to bude trochu větší než orig)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
davidek3368 (0) napsal 24.09.2018 v 11:21

Ahoj chlapi,

měl jsem stejný problém a nechal jsem se inspirovat pisatelem tohoto článku. Použil jsem palivový filtr s přetlakovým ventilem 4 bary značky UFI (cca 250 Kč), koupil kousek gumový hadice a 4 spony a zapojil to jak je vidět na obrázku.

Motor měží krásně rovnoměrně, už nehoupou otáčky. Práce na 1,5 hodinky.

sexymeeda (0) napsal 16.10.2015 v 16:57

ahoj z čeho je použitej ten přetlakový ventil děkuji ;)

penal1 (24) napsal 19.05.2015 v 08:58

jj...ty autový filtry jsou sice větší ale maj o hodně delší dojezd...

MartinED250 (11) napsal 19.05.2015 v 08:52

Dobrý. To bude makat. Já jsem filtr nedávno měnil na autě - jezdilo bez problémů, ale mělo najeto 150t a měnit se má po šedesáti. Zkusmo jsem ho rozříznul a padalo z něj černé uhlí..

Dr.Lízalus (0) napsal 17.05.2015 v 13:28

Penále, jseš fakt koumák,to se musí uznat.Čus Lízalus.


Nejnovější záznamy v deníku
  • 111 000 Km

    předešlý zápis je tři roky starý...není co psát...motorka jede stále výborně a bez poruch...má najeto 111 000 Km. dal jsem nový zadní kotouč + brzdové destičky, řetěz a páčky...

    Typ: Údržba
    Vloženo: 13.08.2020
    Uskutečněno: 13.08.2020
    Tachometr: 111000km
    Komentářů: 4x
  • ČIDLO TLAKU OLEJE

    tak je po něm...vydrželo 80 000 Km...nové jsem dal škodovácký...(na foto vpravo)...je prakticky stejné...i spínání je při stejném tlaku...stálo 75Kč...

    Typ: Údržba
    Vloženo: 26.06.2017
    Uskutečněno: 26.06.2017
    Komentářů: 2x
  • NOVÁ LOŽISKA V KRKU ŘÍZENÍ

    nejlevnější sada kuželíkových ložisek i s prachovkama se dá koupit i za 850Kč...já ale na kvalitě nešetřil a pořídil japonský za 1436 Kč a německý prachovky za 190 Kč...když jsem to rozebral tak koukám že starý ložiska j

    Typ: Údržba
    Vloženo: 05.09.2016
    Uskutečněno: 05.09.2016
    Komentářů: 2x


TOPlist