renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 750 Shiver (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pipi07
Vloženo 2.8.2011
Aktualizováno 2.8.2011
Zobrazeno 4 629x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Nový Shiver 750 - volba rozumu nabízející zajímavý kompromis mezi cestováním a sportem v moderním kabátě za přijatelnou cenu.

Recenze

Po prodeji mé první motorky Kawasaki Er-6n nastala dlouhá doba rozhodování, jakou cestou se dál vydat. Věděl jsem, že chci zanovní(nejlépe novou) 2- válcovou motorku, která nabídne dobrou ovladatelnost a zároveň bude mít dost výkonu na nějaké to víkendové "blbnutí". Cenový strop jsem si dal 200 tis. s tím, že bych rád rovnou koupil i laďáky.
Původně jsem přemýšlel o Monstru 696, ale na bráchovu radu, že výkonu není nikdy dost, jsem od této alternativy ustoupil. Začal jsem se poohlížet po zachovalém Monstru S2R 1000, naštěstí tehdy nebyl žádný k dispozici...
Další italka, o kterou jsem se začal logicky zajímat byla Duc. Monstr 796. Všechny kousky byly rok staré a měly najeto 3 až 5 tis.km. Moc se mi ale nezamlouvala myšlenka dát téměř 200 tis. Kč za dovezenou motorku, kterou zajížděl někdo cizí. Po přečtení několika srovnávacích testů se Shiverem a Duc bylo jasno. Ještě rychlá zkušební jízda, během které jsem se přesvědčil jak velký je rozdíl mezi novým a starým modelem Aprilie, ten mě totiž příliš neoslovil, a bylo vymalováno.
Za necelé dva měsíce jsem najel 3500 Km a musím uznat, že to byla dobrá volba. Motorka je v přímém srovnání s předchozí Kawasaki o dost větší a pohodlnější. To oceňuje především moje přítelkyně, která se mnou v roli baťůžku absolvovala i výlet do Alp (Rakousko, Itálie). Oproti Er6 má Shiver mnohem lepší brzdy, sice malý ale funkční větrný štítek dovoluje překonávat větší vzdálenosti cestovní rychlostí kolem 140 a přijatelná je i spotřeba do 6l/100 km. Co se Aprilii opravdu povedlo je možnost zvolit si jednu ze 3 palivových map. Režim Rain je sice tak trochu do počtu, zbylé dva "Sport a Touring" ovšem čile přepínám podle momentální situace na silnici a nemůžu si tuto vychytávku vynachválit.
Po zajetí a namontování Akrapů jsem měl trochu rozpaky z chování motorky, která se občas dusila a nepříjemně cukala. Pocitově to jelo hůř než s origo laufy. Vyřešilo se to přehráním softwaru přímo od Akrapoviče a teď se těším z mnohem plynulejší odezvy na plyn i v řežimu Sport a o zvuku, který se line z titanových koncovek nemá cenu psát - to se musí slyšet.
Jediná závada, která mě potkala je nefunkční ukazatel zařazené rychlosti, tak doufám že to bude jen nějaká prkotina, která se vyřeší v rámci garance.

Shivera mohu všem vřele doporučit a investice do dražších výfuků se nakonec ukázala taky jako supr volba, která podle mého názoru dělá z Aprilky ještě hezčí motorku a dokonce přidává i nějaký ten koník navíc.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cat-nikita
cat-nikita napsal 18.03.12 v 21:14

Dobře jsi si vybral

Negativ
Negativ napsal 23.08.11 v 11:20

Pekna! Kdyby vypadala i doopravdy jak na druhe fotce (jak se ti to podarilo tak nafotit?), tak bych snad i hodne zavidel. Mne se na novem modelu libi hlavne ta maska. Ale ty cerne vyfuky bych dal asi taky pryc stejne jako ty. 10b

drippera
drippera napsal 06.08.11 v 22:21

Co se designové stránky týče, asi nejhezčí (nejvyváženější) aprilka po RSV4! S tou mini masku a s těma koncovkama vypadá fakt nádherně. Kus toho trubkového rámu v črvené barvě nemá chybu! 10bodů a kdyby byla jedenáctka, dám ji!

Myšounka
Myšounka napsal 03.08.11 v 10:46

vypadá fakt výborně

Speedy_James
Speedy_James napsal 03.08.11 v 00:18

Krásná a charismatická Aprilie vapadá výborně

Více komentářů



TOPlist