Velice spolehlivá a krásná motorka. Perfektně drží do zatáček, skvělý výkon na 6ti kiló, přede jako kotě a má nádherné zpracování. Snad jen barvám mohli dát víc volnosti. Co víc si přát, snad pak něco většího V klidu styl :-p
Motorka koupena od žiži. (Lipník nad Bečvou VII - Trnávka)
Výška jezdce: 189 cm
První dojmy - Byla to moje první velká motorka s obsahem 600ccm. Byl jsem s ní velmi spokojený a doporučuji jí každému začínajícímu jezdci. Byla spolehlivá, klidná, ale uměla i za to zabrat. Je to hlavně o jezdci :)
Recenze
Nazdar Bikeři/rky,
Abych řekl pravdu model Yamaha FZ6 S2 2008, je má první vetší motorka. Mám najetých 15000 km (od novoty) a nemůžu si na ní vůbec stěžovat.
Co se týče jízdních vlastností, tak doporučuji všem začátečníkům, ale i motorkářkám a všem, kterým se tato motorka líbí.
Bohužel, značka Yamaha přišla o výrobnu FZ6, díky Tsunami, která poškodila velkou část Japonska. Jen pevně doufám, že tento model s velkou tradicí neskončí jako historie v knihách, ale že se začne znovu vyrábět...
Gumy samozřejmě kupujte dle libosti. Originál mi vydrželi 9100 km, teď mám Pirreli Angel a jsem zvědav, jestli mi vydrží aspoň těch 11000 km. Po ujetí 5500 km, je nepatrná zmínka o plošce, ale ani si jí nevšimnete. Gumy krásně drží po zahřátí, dá se snimi dělat cokoli i za mokra = Velká spokojenost.
Nejzehčí pohled? Když vidím jezdit holky na pořádných mašinách, které se toho nebojí. No ne?
Zimování motorky:
Zazimuji motorku klasickým způsobem. Vyndám baterku, která je umístěná pod nádrží, kde musíte překonat cca. 8 šroubků (krytky atd..). Dejte jí někde, kde je stálá teplota okolo 8-25°C a kde není velká vlhkost. Dále, pokud máte Stabilizátor paliva, tak ho naředtě s benzínem v nádrži, pokud ne doporučuji koupit. Mám přímo od Yamalube, který vám vydrží cca. 6 zim. Je to moc dobrá věc, udržuje kvalitu benzínu a působí proti korozy. Řetěz si lehce přimažte, aby měl lepší ochranu před vlhkostí. Koncovky u brzdových hadiček jsou kovové a rády oxidují, doporučuji silikonový olej (stačí nanést prstem). Můžete ošetřit všechny kovové části, které korodují, ovšem jen ty co se mohou takto ošetřit.
Pokud máte hlavní stojan nebo jiné stojany, tak stačí jednou za měsíc pootočit kola, aby stála pořád na jednom místě. Pokud stojan máte jen boční, tak aspoň 2-3x za měsíc doporučuji změnit polohu kol (Guma se nedeformuje). Dále si jí dobře zabezpečte proti vlhkosti např. ceresit stop a proti nenechavým prstům.
Na závěr, přikrýt prodyšnou plachtou nebo prostěradlem, důvod je ochrana proti prachu a poškození. Než si koupíte plachtu na vaší kočenu, tak si zjistěte, jestli je prodyšná, jinak se vám tam bude hromadit vlhkost a bude kondenzovat = Koroze. Na to si dávejte pozor.
Škoda že Yamaha má tak málo doplňků k oblečením. Rád bych si pořídil kombynézu Yamaha, ale cena je vysoká. Za ty prachy si mohu nechat ušít na míru v PSI a bude ještě kvalitnější. Navíc asi nepočítají s lidmi co jezdí na Naháčich, nebo si mám snad vozit čistič na mouchy?
krása tak ať slouží a hlavně bez nehod
Hlavně máš hezčí zadní vidlici!
Díky, stříbrná je hezká neutrální barva, ladí k ní chromované části
Stříbrná . No prostě krásná. Chvíli sem na S2 jezdil a hlavně ty brzdy byly jedna báseň . 10b
Moc pěkný FZ Taky jsem o něm přemejšlel 10b