renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki XF 650 Freewind (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tigerfilip
Vloženo 24.7.2011
Aktualizováno 22.5.2017
Zobrazeno 3 718x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


No proste moja Súza... první láska (nerezaví...) a pro mne ideálni stroj do začátku. Šel bych do nej znovu.

Více fotografii

První dojmy - Motorka super.. spis ten pilot na ni to neni nic čim by se tady dalo moc chlubit. Přesedlavam .. ale to "Šel bych do nej znovu." jako prvni stroj plati stale. Skoda, že podobne stroje se už moc nedelaji.

Recenze

Je to moje prvni motorka. Koupil sem ji v r. 2009 jako treti majitel s cca 24 tis. km. Byla temer jak nova, všechno puvodni, zadne známky použivani. To se zanedlouho zmenilo, zazila se mnou hodne splašených startu, nekolik položení v malé rychlosti a hlavne uz takmer dve desitky tisíc km.
Neni to uplne nejbeznejsi motorka v CR ale neni uplne jedinecna. Sedla ju pomerne siroke spektrum jezdcu... Je to stroj pomerne univerzálni. Kolony v prazskej doprave jej necini zádne potíže. Zbožnuje šotolinove cesty do kopce a všechny druhy zákrut. Je velmi dobre ovladatelna (muzu porovnat s novšim modelem Suzi V-strom a je to neporovnatelny rozdit). Freew je živej a lehce ovladatelny stroj. Karburátor velmi dobre odpoušti drobné chybi pri razení, takze je ideálni pro mne, jakožto neskuseneho motorkare. Co mu trosku dela potíže jsou dálnice, protože postráda 6 kolecko v prevodovkce, což vede ktomu, ze pri rychlosti nad 130 km se udelá v nádrzi díra a benzin odtéka neznámo kam raketovím tempem a motor má snahu vylítnut z rámu. Za optimálnich podmínek jde vymáčknout i 150, ale pohodlné to rozhodne neni. Jednoválec má krasne silný tah v nizkých otáčkach, takze si tak hezky čoproidne brouma na volnobeh. Olejové chlazení proste nema chybu, neni co resit.
Posezeni je pohodlné na poklidnou jizdu silnicemi nižsích tríd, na dalnici fakt fouká. (Optimalizace formou lezateho posedu s nohoma na zadnich stupačkách je sice pohodlná ale trochu nebezpecná a legrační). Sedlo je pohodlné i pro spolujezdce ale kdyz váš batúžek neni modelkovské devčátko, tak je to znát kdyz nekoho vezete (hold 37 koni je jenom menší stádo).
Palubni deska to v porovnáni s novými modelmi motorek moc neumí, ale digitálni ukazatel rychlosti mne osobne moc vyhovuje. Postrádam v elektricke casti moto dve veci - hodinky a vystrazni funkci smerových svetel.
I kdyz mne potkali uz snad všechny ocakávane vady tohoto motocyklu (porucha senzoru tachometra, "prášení" ve svetlometu), zatim mne nikde nezradil a nedam na freewa dopustit jako na stroj pro mladého motorkáre který chce poznávat krajinu a nerozmáznut se v 180 km v zákrute.
Neni to goldwing ale 500 km za den se dá v pohodlí zvládnout a precestoval sem s ni uz kousek europy (D, A, CH, Pl, Sk, I a CZ)...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wenka
wenka napsal 28.07.11 v 12:29

Z toho popisu bolí oči.Opravil jsem chyby alespoň v hlavním popisu.Pokud to jde vlož si to místo tvého popisu.

Je to moje první motorka. Koupil jsem ji v r. 2009 jako třetí majitel s cca 24 tis. km. Byla téměř jak nová, všechno původní, žádné známky používání. To se zanedlouho změnilo, zažila se mnou hodně splašených startů, několik položení v malé rychlosti a hlavně už téměř dvě desítky tisíc km.
Není to úplně nejběžnější motorka v ČR ale není úplně jedinečná. Sedlá ji poměrně široké spektrum jezdců... Je to stroj poměrně univerzální. Kolony v pražskej dopravě jej nečiní žádné potíže. Zbožnuje šotolinové cesty do kopce a všechny druhy zákrut. Je velmi dobře ovladatelná (mužu porovnat s novším modelem Suzi V-strom a je to neporovnatelný rozdíl). Freew je živej a lehce ovladatelný stroj. Karburátor velmi dobře odpouští drobné chyby při řazení, takže je ideálni pro mne, jakožto nezkušeného motorkáře. Co mu trošku dělá potíže jsou dálnice, protože postrádá 6 kolečko v převodovce, což vede k tomu, že při rychlosti nad 130 km se udělá v nádrži díra a benzin odtéka neznámo kam raketovým tempem a motor má snahu vylítnout z rámu. Za optimálnich podmínek jde vymáčknout i 150, ale pohodlné to rozhodně není. Jednoválec má krásně silný tah v nízkých otáčkách, takže si tak hezky čoproidně broumá na volnoběh. Olejové chlazení prostě nemá chybu, není co řešit.
Posezení je pohodlné na poklidnou jizdu silnicemi nižších tříd, na dálnici fakt fouká. (Optimalizace formou ležatého posedu s nohama na zadních stupačkách je sice pohodlná ale trochu nebezpečná a legrační). Sedlo je pohodlné i pro spolujezdce ale když váš batůžek není modelkovské děvčátko, tak je to znát když někoho vezete (holt 37 koní je jenom menší stádo).
Palubní deska to v porovnáni s novými modely motorek moc neumí, ale digitálni ukazatel rychlosti mne osobně moc vyhovuje. Postrádám v elektrické části moto dvě věci - hodinky a výstražnou funkci směrových světel.
I kdyz mne potkaly už snad všechny očekávané vady tohoto motocyklu (porucha senzoru tachometru, "prášení" ve světlometu), zatím mne nikde nezradil a nedám na freewa dopustit jako na stroj pro mladého motorkáře který chce poznávat krajinu a nerozmáznout se v 180 km v zákrutě.
Není to goldwing ale 500 km za den se dá v pohodlí zvládnout a procestoval sem s ní už kousek Evropy (D, A, CH, Pl, Sk, I a CZ)...

MartinXL650V
MartinXL650V napsal 24.07.11 v 23:10

Krásná motorka, krásný fotky a máš to moc pěkně napsaný Když jí miluješ, tak není co řešit

istonbike
istonbike napsal 24.07.11 v 20:51

Moc krásný "Volnývítr" tahle kategorie strojů je to nejlepší co může být taky jsem to poznal až po dvou naháčích dávám 10b s přáním super vyjížděk všude kde tě vítr odvane

Více komentářů



TOPlist