renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Blahis1
Vloženo 23.7.2011
Aktualizováno 23.7.2011
Zobrazeno 3 350x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


No láska na první pohled a to nemluvím jen o motorce. Vždyť vlastně má polovička byla tím hlavním impulsem, proč si Varan pořídit.

Více fotografii

Recenze

Jak to vlastně všechno začalo?
Před cca měsícem jsem svou přítelkyni požádal o ruku a ta kupodivu souhlasila. Nastalo stěhování k sobě a jelikož se mi mé zaměstnání najednou vzdálilo na 50 km, tak vyvstala otázka, jak tuto vzdálenost budu překonávat. Byl jsem hrdým vlstníkem Suzuki SV 1000S, se kterou jsem byl nadmíru spokojen, ale jelikož naše Jeseníky jsou i na silnicích samá díra, tak aby jsem ji nezničil, tak se začalo přemýšlet, co místo něho.
Rozhodoval jsem se mezi V-Stromem a Varanem. Po dlouhém přemýšlení a přočítání zkušeností uživatelů jsem se rohodl pro Varana, už proto, že se nám líbil víc. Nastalo hledání, obvolávání inzerátů, až jsem jeden den narazil na "toho pravého". Stál ve Slušovicích v TMS Power Moto, tak slovo dalo slovo a jeli jsme se na něj podívat.
Pan Čech byl velice ochotný a dohodli jsme se na odkupu SV s doplatkem za Varánka. Počkali jsme si 2 týdny na vyřízení českého TP a jelo se pro něj.
K motorce byly i boční kufry včetně držáků se kterými jsme chvilku bojovali, ale výsledek stál za to. Rozloučil jsem se s SVčkem a hurá domů.
Takže nyní se dostáváme k jízdím dojmům:
Nebojím se říct, že posez je naprosto geniálně pohodlný. Sedím na něm při svých 186cm krásně vzpřímeně a ani po ujetých 150 km se mi z něho nechce dolů. Podvozek je postaven přesně na váhu a průjezdy zatáčkami jsou mnohem jistější, než na mých předchozích strojích. Nazuté Micheliny se nehnou ani na tak v Česku oblíbených "hadech".
Přední plexi se bude ale muset lehce zvýšit. Ne, že by dobře nechránilo, ale vzduch láme přesně na vrcholek přilby, kde mám vzduchový otvor a takovej rachot v uších jsem ještě nazažil. Když hlavu skloním o cca 10 cm, tak nastane absolutní ticho.
Motor: vzhledem k hmotnosti by snesl ještě tak o 10 valchů více, ale co už, aspoň to na šotolině tolik neškube. Zátah dvouválu je dobrý a hodně mě překvapila plynulost chodu ve spodních otáčkách, kdy se dá krásně jet i při 2,5 tis.
Moje polovička je z posezu batůžku taky nadšena, dokonce říká, že má občas chuť si schrupnout. (jelikož máme doma 9-ti měsíční škvrně, které pušnu nezavře celou noc, tak se jí nedivím)
Ale našel jsem i pár mušek a to hlavně absence hlavního stojanu a co mě trápí nejvíc, tak je manipulace na místě, neboť při mé váze 70-ti kilo to je občas malý oříšek, nebo spíše kokosový ořech.
Moje úpravy: namontoval jsem držák na navigaci, bude se objednávat vcelku nezbytný padací rám a časem možná nějaké laďáky i když k tomuto cesťáku to bude možná jen "zbytečné" vylepšení.
No, jelikož máme spolu najeto cca 1000km, tak další dojmy upřesném posléze (poslednám bylo, když jsme si na Červenohorském sedle škrtli stupačkou, což s mým rekreačním stylem jízdy bylo překvapení, nejen pro mě)
Tak a teď už zbývá jen nazdobit pentlema, neboť nás poveze ze svatby

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr_TA
Petr_TA napsal 31.08.14 v 11:43 10b.

Dobrá volba
Taky jsem ho pořídil

alexander
alexander napsal 16.08.14 v 18:03

dobře sis vybral...to je správná volba...

alexander
alexander napsal 16.08.14 v 17:57

dobře sis vybral...to je správná volba...

zdenytuning
zdenytuning napsal 22.06.12 v 14:51

Koukal jsem kdo je z okolí. Hodne stastnych km preju.

rof-pisek
rof-pisek napsal 29.05.12 v 09:22

posílám desítku nejen na oplátku. :) varani jsou pořádné pohodlné cestovní tanky, prostě jede a jede a jede...:) vybrals dobře... hodně šťastných km bez karambolů přeju!

Více komentářů



TOPlist