renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Breva 750 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jouza74
Vloženo 20.7.2011
Aktualizováno 23.7.2020
Zobrazeno 8 161x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velká milovnice utažených zatáček a opravdový stroj, který z vás nevymlátí duši ani na mizerných cestách. Jen tak trochu nemá ráda zbytečný spěch, stejně jako já.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Guzzi CZ - První kozí (Sušice - Jedním slovem PERFEKTNÍ !!!

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Krásná, krásná a ještě jednou krásná klasická motorka s klidným úsporným motorem. Strojek je to lehoučký, snadno manévrovatelný a dokáže odpouštět drobná zaváhání. Dík slušnému krouťáku řadit skoro netřeba.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny lidi co mají raději volné brouzdání krajinou a nemají naspěch. Breva není vysoká, menší postavy budou v pohodě. Sám mám 183 cm a naprosto v pohodě se poskládám ... prostě univerzál

Recenze

Tak touhle mašinkou jsem si v roce 2004 udělal radost ke svým 30. narozeninám. To jsem ji koupil novou za 245 000,- v Sušici. No a zatím u mne přebývá dodnes. Z počátku se sice nějaké ty nemoci objevily, ale vše bylo v rámci záruky zdárně a hlavně bezplatně vyřešeno.
V současné době má naběháno lehce přes 28 000 km a já skutečně nemám nač si stěžovat. Motorka je to lehoučká s hravou manevrovatelností v nízkých rychlostech i na místě. já na ní mám originál sedlo, které mě (183 cm) umožňuje pohodlné došlápnutí oběma nohama. A sice celou plochou nohy. Zlí jazykové tvrdí, že na ní vypadám (vzhledem k mojí postavě se ani moc nedivím) jak vosa na bonbónu, jenže mě nikde nic nepřekáží, tak si z toho prd dělám. Částečně se mi tento optický dojem podařilo zmírnit montáží dvojice dvoupláštových bočních kufrů Hepco&Becker (2x40 litrů) v hodnotě cca 18000,- včetně držáků a nosiče. Šířka motorky je teď úctyhodných 110cm, ale člověk si na tu šířku rychle zvykne a ještě víc na ten luxusní prostor. Mohu všem doporučit. Mě už bez kufrů vůbec nepotkáte. Ještě jsem si dodělal pod sedačku, do prostoru nad baterií 12V zásuvku a tím výčet nadstandartního vybavení končí.
Charakteristickou vlastností celého motocyklu je podle mne houževnatost. Motor od 2000 ot/min pěkně táhne až do 7100 ot/min kde by měl být omezovač. Já ale nemám to srdce provádět tomuhle OHV motoru taková zvěrstva, protože mi to přijde naprosto zbytečné. Motorka je jako celek velice uživatelsky příjemná a její chování je lehce předvídatelné. Není disciplína ve které by nějak extra vynikala, aby byl člověk unešen. Ale zároveň všechny situace, které vám ježdění na motorce může nachystat (na asfaltu), zvládá s hravou lehkostí. Já si na Brevě asi nejvíc cením té univerzálnosti a pohodlí, které je opravdu silně nadstandartní pro oba pasažéry. Nemívám tolik času, abych mohl být každý den na silnici, ale když to na mě přijde a je nějaká ta volná chvíle, jsem na ní schopen lítat celý den (nejlíp v Rakousku) po okreskách (dálnice pro ní fakt nejsou) a ztrestat bez újmy na zdraví (pozadí,ruce,nohy) i dvě 18-ti litrové nádrže. Při průměru 4,5 l/100km je to většinou pěkná tlupa kilometrů. Prostě se ta mrška nějak nechce vracet do garáže.
Jen tak pro legraci jsme s kamarádem tenkrát natočili tohle video. Berte ho ovšem s nadhledem, dík ...

Rok 2012, je za námi motodovolená a opět se mi potvrdilo, že Breva je dobrým nástrojem a společníkem při cestování po klikatých horských cestách. Za 7 dní jsme spolu urazili 2920 km, bez sebemenších problémů jak v příšerných vedrech na Azurovém pobřeží (37°C ve stínu), tak v ukrutném lijáku u Lugana. Spotřeba naloženého stroje mě neustále mile překvapovala a po celou dobu se držela mezi 3,8 až 4,3 l/100 km. Během dovolená jsme prolomili hranici 35 000 společně ujetých kilometrů. Díky za ně ...

Rok 2013 ... nenajezdil jsem víc než 4000 km, svůj podíl viny na tom má i nově přibyvší Honda Sh 125i. Leč i tyto kilometry mě dovedly na krásná místa jak v Čr, tak i Slovinsku, Rakousku, Itálii a Německu. Breva po celý rok šlapala jako hodinky a už se chystají plány na další sezonu

Rok 2020 ... Dlouhé roky utekly i kilometry, ale pořád u mě přebývá s 60 000km na krku. Pořád skvěle spolehlivá a díky klukům že Sušice v perfektní kondici. Sice už toho tolik nenajezdí, ale pořád mě baví. Její práci přebere nově přibyvší Triumph Trophy 1200 SE, protože už nám s mamkou bylo fakt těsno. Bude mi dělat radost, když vyrazím sólo...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zdenekkkkk
Zdenekkkkk napsal 24.07.20 v 09:51 10b.

Klasika je klasika . Parádní

Geodet
Geodet napsal 19.06.16 v 22:02 10b.

Pěknej stroj. Tohle bych chtěl někdy vyzkoušet.

Magister
Magister napsal 18.08.15 v 18:43 10b.

Dobrý den. Díky za info o téhle italské krás e. Rád bych se zeptal, zda by Vám nevadilo se na chvilku sejít. Rád bych si brevičku také koupil, ale nemám žádnou možnost si ji prohlídnout a jak jsem z Vašeho profilu zjistil, jste také z Č.B. Případné info na vrzal.pavel@seznam.cz díky s pozdravem P

Rimmon
Rimmon napsal 09.04.15 v 13:30

Diky za super recenzi.

pkKun
pkKun napsal 18.12.13 v 07:40 10b.

Moc pěkná a využívaná. Na 4.fotce určitě nezaclání

Více komentářů



TOPlist